Harc

118 23 3
                                    

 Vidáman ébredtem mivel egyből bevillant a tegnapi nap. Reményekkel teli arccal keltem ki ágyamból egy újabb csodás kalandunk lesz, de valami nem stimmelt.

 A furcsa csend ellenére vidáman mentem le a konyhába ahol csak Matt reggelizett.

- H-hello.. - motyogta pirultan mikor egy pillanatra rám pillantott. Mindent elfelejt.. Ezt bezzeg nem.. Gondoltam pirongva és én is leültem gabonapelyhet enni.

- Hol van Tom meg Tord? - kérdeztem meglepve ezzel megtörve a már egy ideje húzódó kínos csöndet.

- Ki?

- Tim meg Todd! -_-

- Oh.. Nem tudom!

- Nem is láttad őket ma?

- Hmm... - vakargatta cuki állát - Nem! - felelte végül.

- Lehet meg kéne őket keresnünk! - lapátoltam be, ami tányéromban volt majd megittam a tejet és haverkutatásra indultam.

 Minden szobába belestem, de Tord fura, perverz magazinjain kívül semmi rendkívülit nem találtam. Minden normálisnak tűnt csak ők nem voltak itt. Csak a barátaim hiányoztak.

 Hirtelen kotorászásra lettem figyelmes a konyhában. Gyorsan leszaladtam, de csak egy Matt-et láttam, aki a sütis edényben kotorászik... Tovább is mentem csalódottan, hogy..

- MATT!! - eszméltem rá és gyorsan rá vettetem magam. A porcelán hatalmas zajjal ütközött a talajnak és ripityára tört így a sütik szétterültek a talajon, ahogy Matt is én meg a hátán.

- Neee.. - nyújtózott hátha eléri a koszos sütit.

- Matt!

- Süti! - dobott le magáról. Fájdalmasan felszisszentem, ahogy fenekemre és csípőmre estem. Karom elzsibbadt, ahogy a kemény kőpadlóba beütöttem könyököm, de nem volt időm sebeim nyalogatására.

 Épphogy csak megfogtam zsibbadt karom, Matt már ott állt a konyhában (nem úgy) és nyitotta a száját, hogy az agyon cukrozott édességgel betömje azt.

- NEEE! - ugrottam rá (inkább a fa..)

 A csokis keksz elgurult én meg Matt-on feküdtem. Ő hátán feküdt én meg gyorsan meleg mellkasától és gyönyörű ritmusban megnyugtató szívétől ellöktem magam. A feje mellet támaszkodva, ijedt tekintettel néztem le a meglepet arcú gyömbérre. Ahogy máskor most is értetlen fejet vágott, mint mindig de.. Meleg érzés járta át testem. Szívem fájdalmasan erősen és gyorsan vert.. Ijedt tekintettem enyhült csak pírom nem. Barátaimat kerestem.. De mást találtam...

(Ez lehet nem lett a legjobban megfogalmazva. Majd pénteken vagy valamikor átolvasom és át írom. Amúgy sajna mostanság rengeteget kell tanulnom így lehet hetente csak 2 fejezettet rakok ki, de nem biztos.)

A gonosz kis ördög (1. rész)Where stories live. Discover now