Vajon miért hagyott csak úgy itt?
Vagyon mit tervez?
Félnem kéne?
Mármint tőle biztos, de..
Miért állt le?
Mit tervez?
Amikor.. azt mondta, hogy szeret..
- Ridgewell! - mondta egy katona mikor belépet cellámba. A fal mellett kuporogtam a padlót nézve, de mivel kizökkentett gondolataimból így kirázott a hideg és gyorsan tekintetemet rá szegeztem.
- I.. igen.. - kérdeztem ő meg csak továbbra is unott fejjel egy bilincset vett elő.
***
- Ééés.. Hogy hívnak? - kérdeztem a katonát, aki hátra bilincselte a kezem és épp a folyosón vitt valamerre. Próbáltam elterelni a figyelmem a többi katonaidegesítő tekintetéről és a saját lelki döglődésemről.
- Patryk! - mondta unottan.
- És.. Um.. - és hát rájöttem, hogy kifogytam a beszédtémából... shit.
- Tord néha elég ingerült.. - kezdte el magyarázni. Hát nekem nem kell mondanod.. - De nem akar rosszat.. Legalábbis veled. Sima megszökés nem fog bejönni szóval, ha le akarsz lépni, akkor másba, gondolkodj. - mondta. Mi?.. Ő most...
- Ó Patryk! - mondta egy katona idegesen az ajtó előtt, aminél megálltunk.
- Mi az Paul?
- A vörös vezér olyan.. Olyan fura és félek, ha nem teszek valamit jól.. - kezdet el ide-oda sétálni mire a hosszú hajú megfogta a kezét.
- Ne aggódj! - nyomot, egy óvatos puszit kezeire. - Minden rendben lesz! - mosolygott rá. Hát.. A másik abba hagyta a sétálást és ledermedten, vörös fejjel egy helyben állt.
- Uram! - kopogott az ajtón.
- Ki az? - hallatszott egy kissé elkeseredett hang.
- Meghoztam Ridgewell-det!
- ... Oké.. Hozza be és távozhat!
- Igen is! - mondta majd az a fémajtó felnyílt. Sötétbarna deszkapadló tárult szemem elé meg vörös tapétájú fal, szőnyeg, párnák és francia ágy fehér lepedővel. EZ A HÁLÓSZOBÁJA!! A komi meg az ágyon ült halott tekintettel. Patryk kilépet, az ajtó lecsukódott és így kettesben maradtunk a hálóhelyiségben a komival, aki nem rég meg akart erőszakolni... - Kérlek, istenek inkább ölj meg... - Mondtam magamban ahogy a kis ördöggel összeakadt tekintetünk...
YOU ARE READING
A gonosz kis ördög (1. rész)
FanfictionTord alacsony, de erős, ravasz, gonosz.. és Tom kárára perverz is~