Tord miatt...

199 31 7
                                    

Tord szemszöge:

Reggel ásítva felültem ágyamba. Nyújtózkodtam majd felöltöztem. Lementem a konyhába reggelizni.

- Jó reggelt! - mondtam mire Edd megrezzent a fakanalat majdnem elejtve, amivel a rántották forgatta.

- J.. jó r.. reggelt! - mondta elpirulva. Mattra néztem, aki pirultan evet száraz kenyeret az asztalnál kerülve MINDENKI tekintetét.

- Nyugi! A tegnapi nem fordul elő többet! - mondtam, de erre csak még idegesebbek lettek mire sóhajtottam. - Azt csak azért csináltam, hogy Matt lenyugodjon! - nyitottam ki a hűtött - Egyébként.. - mondtam szalonnával teli szájjal, aminek a szalonna fan társam láthatóan nem örült - Te engedted meg! Azt mondtad bármit csinálhatok, csak segítsek! - nyeltem le a falatot - tessék! - hát.. Ha lehetséges.. Még idegesebb lett a lékkör.

- Sziasztok.. - mondta Tom kicsit elpirulva. Ejha.. Azt hiszem sikerült mindenkit zavarba hoznom.. Hm.. Talán szervezhetnél egy közös programot, hogy mindenki lenyugodjon.. Vaaagy esetleg kihasználhatnám a helyzetet.. Mondta az ördög a vállamon.

- Szia, Tom!

- Uh.. - próbálta kerülni a szemkontaktust így nézelődött. - Miért van mindenkinek ilyen rossz kedve? Mi történt? - vette végre észre.

- Semmi! - vágta rá a kóla fan.

- Nekem mennem kell! - mondta gyömbér és kiviharzott a kis kenyérkéjével.

- Öhm.. Ok? - mondta Tom majd felocsúdva fogott egy üveg vodkát. - A szobámban leszek!

- Nem eszel? - kérdeztem

- Nem!.. Talán később! - éés már el is tűnt.. Kettesbe hagyva Edd-el.. Hmm... Remek ötletem támadt..

- Edd.. A tojás már oda éget! - mondtam, mert hiába füstölgőt ő még idegesen álldogált mellette.

- É.. én így szeretem!

- Edd.. - indultam meg felé.

- M.. mennem kell! - mondta, de megragadtam a csuklóját.

- Nyugi.. Mondtam, hogy nem csinálom meg azt újra.. De ismerd el hogy élvezted..

- N.. nem.. Szegény Matt.. Biztos utál miatta.. - szomorodott el.

- Nyugi.. Nem magadtól csináltad.. Meg amúgy is csak ideges..

- Pont ez az! Szeretem volna ha..

- Ha?..

- S.. semmi..

- Hát jó! Ezt még megbeszéljük! De... Most van egy feladatom számodra~ - vigyorogtam el ördögien mire arca elsápadt.

Tom szemszöge:

Az ágyon ülve gitáromon játszogattam, de ahogy eszembe jutott mit csinált tegnap Tord..

- Aaagh.. - morogva hátradőltem. Megcsókolt... Képes volt megcsókolni.. És még csak nem is zavarja.. És ezt csak azért csinálta, mert kíváncsi volt? Mert ha az zavarta, hogy rossz kedvem van, azzal nem vigasztal vagy vidít, ha kiszedi belőlem az információt!. Olyan.. - Agh.. - fejemet a párnába temetem.

- Tom?.. - lépett be Edd.

- Mond! - mormogtam.

- T.. Tord ruháit a szárogatóról leszednéd és bevinnéd a szobájába?

- Te nem tudod?

- K.. kérlek.. - mondta mire megadóan sóhajtottam.

- Jóó.. - lecaplattam a lépcsőn és a kint lévő szárogatóról le szettem a szürke, fekete meg persze piros cuccait. Bementem a szobájába és levágtam az ágyra őket. - Kész! - sóhajtottam. Nem volt olyan nehéz csak lusta vagyok, de legalább elterelte a figyelmem... Hallottam, ahogy az ajtó becsukódott, mögöttem majd bezárult..

A gonosz kis ördög (1. rész)Where stories live. Discover now