(sajnálom 😅...)
- PATRYK. BILINCS! - kiáltott a vezír.
- Bocsánat. - nyitotta ki az ajtót majd leszedte rólam a fémtárgyat és távozott.
A csuklómat dörzsölve néztem gyanakodva a komit.
- Mit akarsz? - kérdeztem minden kedvesség nélkül mire sóhajtott.
- Tudom Tomi, hogy haragszol és megértem. - megütögette a mellette lévő helyet.
- Isten ments, hogy melléd üljek!
- Jó.. Sejtettem... Csak egy üzletet szeretnék kötni!
- Olyat, mint a múltkor?
- Nem, mert ez most nem csak az én érdekeimet nézi.. Hanem leginkább - sóhajtott - a tiéidet.. - nézte a padlót csüggedten.
- És ha nem fogadom el?
- Hát az nagy hülyeség lenne!
- DE.. HA nem fogadom el?
- Tomi most szedettem le a bilincseid!
- DE.. HA...
- Akkor kitalálunk, egy másik üzletet vagy mész vissza a celládba vagy mit tudom én! - tekintett oldalra.
- Hm.. Hallgatlak!
- A legutóbbi beszélgetésünkkor felnyitottad a szemem.. Ha szeretlek, akkor tényleg nem megszerezni akarlak. - sóhajtott - Ezért az-az alkum, hogy kapsz egy saját szobát és nyugodtan mászkálhatsz csak.. Kérlek, ne hagyj el! - nézett szemeimbe szomorúan. - Nem teszek veled semmit.. Csak maradj velem!
- Hm.. - kicsit meghökkentem.. És éreztem egy hogy egy ütemet kihagyott a szívem.. A bizonytalanság lett úrrá rajtam. A szemei elvarázsoltak és igaznak tűntek... De nem hagyhattam, hogy lássa a gyengeségem. Mi van, ha ez kamu? Túl nagy a kockázat. Nem eshetek megint a csapdájába. - Ha tényleg szeretsz, akkor hagyod, hogy akkor menjek, el mikor akarok!
- Tom..
- Ez a végső alkum! - jelentettem ki. Határozottan néztem szemeiben, amiben a kétségbeesést láttam.. És talán könnyeket is. Lehet elvetettem a sulykot?
(tudom nem erre számítottatok, de lehetnek még jó dolgok :3
Amúgy az a kérdésem, hogy 30 vagy 40 fejezetes legyen? A végére már tudom, mit írok, de a közte lévőt nem tudom, mennyire nyújtsam el mivel nem annyi cuki jelenet lesz benne feltétlenül, de jobban látszik a személyi fejlődés és lehet értelmesebb.. De lehet az túlzás lenne vagy esetleg nektek uncsi. Persze lennének benne vicces meg egyéb jelenetek, de nem olyan sok. Szóval kíváncsi vagyok titeket érdekel-e? Szerintem értelmesebb, de.. Nyeeh *vállat von*. Rátok hagyomNa hoiii :3 )
YOU ARE READING
A gonosz kis ördög (1. rész)
FanfictionTord alacsony, de erős, ravasz, gonosz.. és Tom kárára perverz is~