Alku

137 19 11
                                    

(Hát végül nem 30, 35 vagy 40 lesz. Másképp sikerült, mint ahogy eredetileg terveztem, de történetileg szerintem pont így jó szóval marad.)

Kezeit ökölbe szorította. Fejét lehajtotta mintha harcolna valami nagyon fájdalmas ellen.

- Én.. - nagyot sóhajtott - Rendben...

- Akkor mehetek?

- ... Igen... - Megfordultam, hogy kimenjek, de hát ott volt egy vasajtó. - PATRYK!

- Igen? - nyílott fel a fémlap.

- Vidd a szobájába.. De... Ha.. El akar menni akkor, enged..

- Biztos benne uram? - kérdezte, de Tord nem is válaszolt. Végül megindult én meg követtem.. egy ideig mivel hirtelen valaki megölelt hátulról.. Nagyon alacsonyan.

- TOORD! - szóltam rá.

- Csak.. Egy picit.. - motyogta hátamba. Kezeit lerángattam magamról és felé fordultam mire ismét karjaiba tekert.

- Ne menj! - mondta felnézve könnyes szemekkel. A szívem hatalmasat dobbant majdnem felrobbantva mellkasom. Ahogy lenéztem rá.. Olyan aranyos.. kedvesnek, ártatlannak tűnik.. Olyan szívesen.. NEM! Löktem el magamtól. Majdnem hátára eset, de kezeivel időben tompított. Megfordultam majd kimentem a hálószobájából és a sajátom fele indultam. Vagyis hát vártam a katonát, aki ismételten mutatni kezdte az irányt és még fél szemmel láttam, ahogy Paul berohan felsegíteni a komit.

- Tessék! - nyitotta ki az ajtó.

- Kösz! - mondtam majd bementem. Halottam azt ajtócsukódást... Szerencsére azt nem hogy bezárják.

A szoba ugyan olyan volt, mint otthon.. Kék...

Balra láttam egy ajtót. Gyanakodva néztem felé. Lassan odamentem. Kezemet rátettem a kilincsre. Elfordítottam és... fürdőszoba.. Hm.

Letusoltam majd pizsamában az ágyamra huppantam. Az éjjeli szekrényen lévő kis lámba világított egyedül. A plafont bámulva merengtem.

Amikor megölelt.. Pirultam el. Olyan aranyos volt. A szemei. Az arca.. A.. Szája... Vajon komolyan gondolja... Sajnálja... Bíznom kéne benne?... A kezeimet arcomra tettem, hogy elnyomják frusztrált üvöltésem.

- Olyan idegesítő! - motyogtam. Oldalamra fordultam mire észrevettem a plüssmedvém a sötétbarna ruhásszekrényen és ugyan ennek a bútordarabnak támasztva a gitárom Susan-t. Elhozta nekem?.. Mosolyodtam el. Megráztam a fejem mikor rájöttem, hogy ismételten pír van arcomon. Lekapcsoltam a kislámpát és magamhoz ölelve a párnám összekuporodva elaludtam. Vajon.. Most mit tegyek?...

A gonosz kis ördög (1. rész)Where stories live. Discover now