Sátorállítás

175 27 0
                                    

- Halló? - szóltam bele a telefonba. Épp a kanapén beszélgettünk és tervezgettük, hogy az erdőbe megyünk kirándulni, sátorozni jobb híján. Nevetgéltünk, hogy majd valakit alvás közben a vízre teszünk egy felfújható matracon. Persze Matt egyből ordított, hogy de akkor vizes lesz a drága arcom Tom meg megkérdezte, hogy "Matt? Szoktál fürdeni?,, Ezen nevetgéltünk szóval egy igen jó hangulatot némíttatott el egyből a telefonom, mivel minket ritkán hívnak..

- Főnök?

- Mondjad! - mondtam nyugodtan Patryk-nak, hogy azt higgyék ez csak egy sima baráti csevej nem a világot akarom leigázni és ahhoz készülök. Áh. Één? Én olyat soha nem tenéék!.. ;3

- Lehet hamarabb vissza kéne jönnie!

- Miért?

- Hát.. Akadt egy kis probléma..

- Hm.. - meg akartak kérdezni mi, de a fejemben előállított hazugsághoz nem passzolt volna, ha ezt hallják tőlem a srácok.

- Mikor?

- M.. mi?

- Csak mond!

- Öhm... Holnap kéne legkésőbb jönnie? - mondta végén bizonytalanul mivel nem tudta ez-e a helyes válasz.

- Rendben! Majd később írok, hol találkozzunk!

- O.. oké.. Viszlát, uram..

- Hello! - nyomtam ki.

- Öhm.. Ez ko volt? - kérdezte Edd.

- Csak egy haverom! Szeretné ha elvinnék neki egy-kettő hentai-t.

- Hm.. - forgatta meg a szemét.., vagyis azt hiszem azt csinálta Tomi baba.

- Mi az? - édes. Mosolyogtam rá.

- S.. semmi!

- Öö.. Akkor mehetünk? - kérdezte a kalandor.

- A KÉPEIM! - szaladt el a gyömbér.

- MATT! AZ NEM KELL A KIRÁNDULÁSRA!! - rohant utána

- Aw.. - adtam ki a hangot mire visszadugta a vörös fejét.

- K.. kuss! - szólt majd távozott mire felnevettem majd az ananász fiúra néztem, akinek a színe az előző srácéra hasonlított. Rá kacsintottam majd elmentem készülődni. Elmém megint elkalandozott.. Mi lenne, ha én lennék magas és ő ilyen pici.. Akkor, ha ágyra állnék.. Vagy ha annál is kisebb lenne, akkor állva le tudna... - T.. Tord? - dadogta a kóla fan keresztbe font karral. - Gy.. gyere!

- Oké! - válaszoltam majd táskám felkapva, amibe nemrég bepakoltam irgalmatlanul lassan, mivel nem arra figyeltem, felkaptam aztán kifele indultam, de mikor mellé értem karba bokszolt. - Aucs! - dörzsöltem. - Ezt most miért?

- Tudod te! - mondta haragosan kis pírral majd elment én meg követtem. He, he.. Mindannyian beszálltunk a kocsiba és már mentünk is. Macska gazdi vezetett. A nárcisztikus az anyós ülésen, Tomy baba meg mögötte.. Én meg hát persze mellette.. Sajna direkt távol ültünk egymástól nehogy gyanút fogjanak, de ha nem lennének itt a többiek~.. A rádiót hallgatva énekeltünk egész tizennyolc perces úton. Mikor kiszálltunk a tűzrakási helyen elmentünk sétálni. Megmásztuk az idióta dombokat majd lementünk majd mentünk még meg átkeltünk egy hülye patakon.. Vagyis akartunk, de túl rövidek voltak a lábaim így nem tudtam úgy átlépni, mint ők.

- Gyerünk Tord! - szurkolt Edd.

- Igen Todd! - csatlakozott Matt.. Tom meg persze csak unottan nézet.. Te...

- Valaki segítsen neki!

- Megoldom! - jelentettem ki majd egy nagyot ugorva a másik sziklán landoltam. Távol ugrásban egész jó voltam, hisz sokat edzettem, dee a kő mohás volt, így lecsúsztam és gyönyörűen.. a vízbe csapódtam.

- TORD! - siettek a segítségemre. - Gyorsan Tom add rá a pulcsid! - parancsolta. Visszavittek a "táborba" majd rögtön a parancsnok neki állt tüzet csiholni.

- H.. hát.. Úgyis fel akartam venni egyszer a pulcsid! - dadogtam dideregve halkan pasimnak.

- Hm.. - hümmögött megvetve, haragosan.. De láttam, hogy kicsit aggódik is.. Kicsit..

- Tom, állítsd fel Tord sátrát (de a sátorállítás Tord feladatta ;3), hogy megtörölközhessen! - parancsolta Edd, amit teljesített is, akire vonatkozott. Mikor megvolt, bementem, levetkőztem, megtörölköztem majd felvettem egy váltó ruhát meg párom pulcsiját. - Hát ez nem úgy sikerült, ahogy terveztem.. - mondta a szervező szomorúan mikor már a tábortűz körül pillecukrot sütögettünk.

- Nem baj Edd! - mondtam az égő pillecukromat fújva - Jó volt ez így!

- Még az a része is mikor bele estél a patakba?

- Hát az nem annyira! - kuncogtam majd bekaptam a pillecukrom. Sajna még nem azt.. - De nem baj! Ennek ellenére jó ötlet volt ez az egész! - mondtam teli szájjal.

- Ennek örülök! - mosolygott.

- Eed! Mi lesz a szépség alvásommal?

- Mennyé Matt!

- De hol aludjak?

- Állítsd fel a sátrad! - khm..

- Eee... De Edd! - nyafogott. A kóla szerető (vagy Matt szerető? ;3) sóhajtva feladta majd segített neki, mert a gyömbér nem tud egyedül sátrat állítani~.. Mikor megvolt mind elmentünk aludni.. Igen elmentünk. Ha befekszel az ágyba, mert azt mondják, alvás idő nem feltétlenül alszol! Nem! Én valami érdekesebbet találtam ki~...

A gonosz kis ördög (1. rész)Where stories live. Discover now