Az autó lassan suhant a ház felé. Benne ült a négy srác, akik mind várták, hogy végre puha ágyukba bedőlve, kidőlhessenek végre.
A két hátul utazó gondolataiban elmerülve nézték a száguldó tájat. A gyömbér egy kis Rubik kockával játszott elől, nem sok sikerrel és kezei is már lelassultak a fáradtságtól a mellette ülő meg vezetésre szentelte minden figyelmét és energiáját.
Miután a sátorokban aludtak megint elmentek kicsit kirándulni, hogy felfedezzék a mesés tájat.. És hogy sikítva menekülhessenek, egy medve elöl, mert Matt rá ült mivel azt hitte az egy fotel.. Az erdőben.. Egy barlangban...
Megebédeltek pár halat kisütve, amit fogtak röhögcsélve. Tord egyszer rá eset Tom-ra aki hálából meg akarta fojtani, de Edd közbe avatkozott. Délután összeszedelőzködtek és már haza indultak. Amint megérkeztek egyből bedőltek az ágyukba, úgy ahogy voltak, kivéve Matt aki elő kellet készítenie gyönyörűségét a szépségalvására.
...
Hajnali kettő...
Tord halkan és kicsit fáradtan, de izgatottan kikászálódott ágyából. Egyet nyújtózott, hogy kicsit éberebb legyen.
Félhomályban lassan osont szerelme szobájában. Nehezen lehetett látni, de ez nem akadályozta meg tervében.
Amint meglátta a nyitott szájjal alvó tüskés hajú srácot, aki horkolt és nyála is kifojt, alig tudta megállni, hogy ne nevessen. Ahogy a kis plüssmedvéjét szorongatta. Oh, édesem.. Nyomot, egy puszit a másik arcára, akinek horkolása megingott, de utána zavartalanul aludt tovább.
Tord óvatosan lehúzta Tom-rol a takarót. Kezét a másik lábai és háta alá csúsztatta. Elindult szerzeményéből kifele. Úgy vitte kincsét, ahogy a férj szokta a menyasszonyt. A folyóson haladva végig a másik arcát leste. Alig látott valamit, csak a holdfény adott neki egy kis betekintést.
Végül kilépet az ajtón ahol Paul fogta a hátsó ülés ajtaját, hogy mikor beszállnak, bezárhassa neki.
- Jó estét Vörös vezér.
- Jó estét Paul. Jó újra látni.
- M-magának is uram! - mondta meglepve, hogy vezére kivételesen nem idegbeteg. A vezér csak mosolygott a félős katona látványán és egyet biccentve beszállt az autóba. Paul becsukta az ajtót és beszállt az anyós ülésre.
- Mehetünk uram? Minden megvan? - kérdezte Patryk a sofőr.
- Igen.. Minden megvan! - nézet le a kis alvó britre.
A kocsi lassan elindult és elhajtót az éjszakában a katonai bázis felé.
YOU ARE READING
A gonosz kis ördög (1. rész)
FanfictionTord alacsony, de erős, ravasz, gonosz.. és Tom kárára perverz is~