Kicsi a rakás

145 25 8
                                    

Az éj leple alatt átszöktem Tomi sátrába. Útközben sikeresen megbotlottam egy faágban és pofára estem. Halkan szitkozódva felkeltem és beléptem a horkoló célpontomhoz. Első fázis teljesítve, most jön a második. Nyaltam meg a szám szélét. A játék folytatódik..

Tom szemszöge:

Valami fura helyen voltam. Virágokkal teli tisztáson ahol hatalmas fűből készült fészkek, tarka, mintás tojások meg színes nyuszik. Az egyik gyökér vörös nyuszika elbotlott egy másik tapsifüles lábában mire pofára eset és szitkozódva felkelt. Elkezdtem röhögni mire gyilkos pillantással nézet rám. Ebben a pillanatban bekussoltam.

- Olyan vicces? - pattant elém mire hátra estem - Engem más szórakoztatna!~ - kezdte el kék nyakam harapdálni. Ekkor jöttem rá hogy én is egy nyúl vagyok. - Bizony az vagy! - suttogta a fülembe mire kirázott a hideg. Teljes erőmből hasba rúgtam mire köhögve hátra repült. - Te.. - nézett rám mérgesen - Vááá.. - ugrott rám mire lihegve felkeltem. Mikor ráeszméltem, hogy ez egy álom hajamba túrtam.

- Hülye kanos nyúl.. - szitkozódtam

- Milyen kanos nyúl?

- TORD! - estem balra, a hátamra mikor a komi a jobb oldalamon feltűnt.

- Cssss ne ordíts!

- Mi az, hogy ne ordítsak? - suttogtam mérgesen

- Hát az, hogy legyél, halk mielőtt a többieket felébreszted!

- De mit keresel itt?

- Hm. - vont vállat - Téged!

- Nem kereshetnél mást?

- Hát.. Mondjuk, kereshetném.. - nézett egyre lejjebb rajtam mire eltakartam a takaróval nadrágom.

- Kifelé! - mutattam a kijárat fele megfeledkezve hangomról.

- Tom? - hallottam Edd hangját mire fehér szemekkel néztem "pasimra" (hm.. Szerintem, akiről beszélsz, ő lehagyná az idézőjeleket.. ;3). Sóhajtott majd a földre döntött és rám feküdt takarót ránk húzva.

- Ha megszólalsz, meghalsz! - mondta majd fejét mellkasomra fektetve takaróval fedte magát.

- Tom? - lépet be Edd, mögötte Matt-el. - Minden oké?

- Igen Tim! Fura hangok jöttek innen.

- Pontosabban olyan mintha valakivel veszekedtél volna! - helyesbített.

- Nem csak.. Bejött egy mosómedve és..

- MEDVE?! HOL?! - ugrott rám mire hasamra gördültem ijedtemben így összenyomva a kis törpét. Úgy éreztem magam, mint egy hamburgerben a hús csak alul kicsi volt a zsömle meg rúg kapálózott.

- Matt nincs medve! Szállj le! - próbálta lerángatni rólam.

- DE A MEDVE KI AKAR MOSNI!!

- Nem akar! Szállj le!

- Ja, ok! - pattant le.

- Na, végre! - sóhajtott.

- De Tim miért ilyen púpos.

- S.. semmi... Menjetek már innen! - dadogtam rájuk se nézve mivel jelenleg nem tudtam.

- Hát jó! Gyere Matt!

- Mi? Miért? - kérdezte mikor kisétáltak. Hallottam ahogy elmentek Edd sátrához majd a cipzárt ahogy le majd fel húzzák. Sóhajtottam majd le akartam szállni a pöttömről, de ő dühöse lelökött magáról aztán rám ülve fejem fölé szorította karjaim. Dühösen lihegett az arcomba.

- Meg akarsz fojtani Ridgewell?

- N.. nem b.. bo...

- Most én fojtalak meg! - mondta pszichopata mosollyal majd számhoz kezdett hajolni.

- MEGVAGYTOK! - kiáltott a két örült haverunk az én.. hát mondjuk szerencsémre. A komi ijedten sikoltva ugrott le rólam. Így megúsztam, hogy ajkaival fojtson meg.. vagy mást tegyen (hm..), de így most valószínűleg piszkálni fognak ezzel, ami nem hiányzik.

- Öhm.. Ez nem az aminek látszik! - magyarázkodtam

- Tom meg akart fojtani! - mutatott rám.. bűntársam? (;3)

- Mi? Te akartál az előbb!..

- Igen? És, hogy? Mesélj! - mondta önelégült vigyorral.

- Utállak! - fontam keresztbe karom a földet nézve, mint egy durcis kisgyerek.

- Őőő.. Most mi történt? - kérdezte a gyömbér. Szerencse, hogy a komi hátal volt nekik így kitakart.. de így...

- Kivételesen most én sem tudom... De azt hiszem, Tom-ék nagyon elvannak.

Tord szemszöge:

Óó de még hogy...

- DEHOGY IS! - ellenkezett Tomim cukin.

- Gyere Matt! Hagyjuk őket!

- Meg ne próbáld! - rohant utánuk Jehova a zöld sátorba és rajta kívül mindenki nevetett. Sóhajtottam mivel engem itt hagytak egyedül a játékom nélkül. Hirtelen telefonom megszólalt. Visszasiettem sátramba majd felvettem.

- Halló? - szóltam bele mikor bementem a kék sátorba mivel az messzebb volt a többiektől.

- Uram..

- O hai Patryk. Mondjad!

- Uhm.. Akkor hányra menjünk?

- Ja, hát holnap reggel hajnalban. 5 órakor kb.

- Nem ma?

- Ma? Hány óra?

- Fél egy.

- Oh.. Akkor ma.. A fekete kocsival gyertek, aminek van raktere.

- Igenis!

- Jó éjt!

- Jó éjt uram! - mondta majd letettem és eldőltem kincsem ágyában.

A gonosz kis ördög (1. rész)Where stories live. Discover now