A két srác a szobájában volt vörös fejjel. Egyik azért, mert zavarba volt, a másik meg az ábrándozás miatt~. Miután lerendezték magukat az ananász fiú elment zuhanyozni a másik meg ügyesen egy zsebkendővel megoldotta. A rengeteg gondolattól alig tudtak elaludni. Mindkettőjüknek a másikon járt az agya.. Meg kicsit saját érzésein. Reggel vonakodva lementek reggelizni. Az egyik túlságosan zavarba volt és félt a találkozással, azzal, aki meg csak ábrándozott ezért nem sietett így sikerült az, hogy mindketten későn, de egyszerre érkeztek. Mikor Tom lefele tartott és látta Tord-ot már a lépcső alján sétálni arca még vörösebb lett és vissza akart menni, de gyomra nem engedte. Tord épp a szalonnát vette ki a hűtőből és mikor játéka belépet rá nézet majd elmosolyodott elégedetten mire az illető majdnem kigyulladt. Fejét elkapva, szemkontaktust kerülve müzlit fogva enni kezdet. Igyekezett minél messzebb leülni a másiktól, de ő egyre közelebb húzódott. A gitáros egyre messzebb próbált menni, de ha közelednek felé úgy nehéz. Pár centi volt köztük mikor a többiek beléptek így a kommunistának abba kellett hagynia a kis játékukat.
- Hogy-hogy ilyen későn esztek!
- Így volt kedvünk! - vont vállat a törpe.
- Értem.. Van kedvetek elmenni valahova?.. Rég voltunk kalandon!
- Hát ez nem teljesen igaz! - mondta vigyorogva és kihasználva, hogy Edd, épp kólát vesz elő, rá sandított Tom-ra aki vörös fejjel, fehér szemmel bámult rá. Csak el akart süllyedni. (elsüllyedhetsz majd To..)
- Ezt hogy érted! - kérdezte rájuk nézve, de a piros pulcsis csak vállat rántott.
- Mehetünk, ha szeretnél!
- O oké! - mondta. Mind izgatottan várták a kalandot, míg a kis ördög telefonja meg nem szólalt...
YOU ARE READING
A gonosz kis ördög (1. rész)
FanfictionTord alacsony, de erős, ravasz, gonosz.. és Tom kárára perverz is~