Nagyot ásítottam. Szemhéjam felnyílt. Párat pislogtam, hogy megszokjam a félhomályt, ami a teljes sötétséghez képes világos volt.. De végül szemhéja visszazárult.
***
Végül megint kinyitottam. Nem tudom meddig aludhattam vissza...
Tord karjaiban ébredtem. Kedvesen mosolygott le rám. Homlokom és hajam simogatta. Fáradt voltam így csak hagytam mire boldogabbnak tűnk. Miért? Mert nem ordítok? Mert nem rúgom tökön? Vagy.. mert hagyom? Vagy... csak azért mert itt vagyok? Olyan szép a mosolya. Kedves.. Látszik, hogy tényleg boldog.. miattam? Enyhe mosolyra húztam számat.. Meglepődött.. De gyönyörű boldogsága nem tűnt el és ismételten kiült arcára... Lassan felém hajolt. Szívem megállt. Ledermedtem. Ajkaim felett megállt. Rálehelt mire meleg bizsergés süvített végig testemen. Karjaim nyaka köré fontam. Ujjaim hajába akadtak. Szürke szemeibe néztem.. Gyönyörű.. Megint közeledett... Szemem lecsuktam... Ajkai enyéimhez simultak... A nyelve számba csúszott... Szinte felfalt.. De gyengéden és lassan, hogy élvezzük.. Az íze.. Olyan.. Mint...
... A semmi...
Szemeim felnyíltak és a szobámban találtam magam. Gyorsan felültem. Egész testem remegett és izzadságban úszott. Arcom vörös volt.
- Basszus! - tettem tenyerem a számra. - Mi a szar volt ez az álom!.. Basszus! - keltem ki az ágyból. A tükörbe néztem... Zilált haj.. Vörös fej.. Mintha tényleg megtörtént volna.. Nem, nem Tom ezt verd is ki a fejedből. Az álmok furák. Amiket tett velem Tord azok után nem csoda, hogy ilyeneket álmodok... De basszus.. Gyorsan bemásztam a kádba. Lezuhanyoztam majd ágyamra hasaltam. Fejem a takaróba temettem, amit ökleim közt szorítottam. Idióta álmok... Idióta Tord!
- Tom? - szólt Tord az ajtó túl oldaláról.
- Már csak te hiányoztál. Tényleg! - Mondtam magamnak szarkazmussal.
- Nem.. nem akarsz ebédelni? Nem is reggeliztél!
- NEM! - kiáltottam vissza.
- O oké.. De csináltam neked ebédet.. Ide leteszem az ajtód elé.. - hallottam tálcazörgést - Amúgy.. majd kijöhetnél majd!
- A faszt!
- De Tom.. Nem lehetsz folyton bent.. Kell a friss levegő!
- Jó anya majd kimegyek!
- Jó-jó.. Bocs a zavarásért! - mondta kissé halkan majd elment.
...
Mi a faszt csináljak most?
Ma biztos nem megyek ki...
Talán majd holnap.. Esetleg... Mélyebben a takaróba temettem arcom. Utálom az életem!
(cserélünk? :3 én szívesen ellennék Tord-al 😏 ^w^💜❤)
YOU ARE READING
A gonosz kis ördög (1. rész)
FanfictionTord alacsony, de erős, ravasz, gonosz.. és Tom kárára perverz is~