3.KAPITOLA

6.6K 200 14
                                    

STREDA
Dnes po škole mi volala mama,tak som jej to išla zdvihnúť na chodbu,lebo baby niečo pozerali.
"Ako sa máte?"spýtala sa.
"Celkom fajn a vy?"
"No bez vás je tu strašné ticho,tešíme sa kedy prídete...a čo spolubývajúci?"
"Ja mám úplne super baby na izbe,jedna je dokonca moja spolužiačka."
Chvíľu mlčala. "A čo Ryan? Akých má chalanov?"
"Spýtaj sa jeho,nie mňa."
"Okej,tak ja mu teda zavolám,už musím ísť,ahoj."povedala a vypla. Dala som si mobil do vačku,ale nešla som do izby ale do bufetu,lebo som bola hladná. Ako som tak išla cez chodbu a zabočila som do druhej uličky,uvidela som tam Dana ako sa bozkáva s nejakým dievčaťom. Vytiahla som si rýchlo telefón a tvárila som sa,že niečo pozerám. Rýchlo som sa snažila cez nich prejsť,ale Dano si ma všimol.
"Hej,Lea!"povedal. 
"Ty si pamätáš moje meno?"začudovala som sa. 
Zasmial sa. "Povedal som ti,že tvoje si zapamätám."odpovedal. 
To dievča si ma povýšenecky prezeralo.
"A potrebuješ niečo? Lebo vidím,že tu máš nejakú nedokončenú prácu."podotkla som.
"Akú?"nechápal.
Ukázala som na dievča,on na ňu pozrel a zasmial sa. "Aha...zabudol som."povedal.
"Sranduješ?!"dievča po ňom zazrelo.
"Prepáč...ehm...počkaj ja si spomeniem..."snažil sa spomenúť na jej meno.
Prekrížila si ruky na hrudi. "Vieš čo? Strč sa!"povedala a odišla preč. 
Chcela som odísť ale znova ma zastavil. "Kam ideš?"
"Do bufetu,som hladná."odpovedala som. 
"Idem s tebou,tiež mi vyhladlo."chytil sa za brucho,čo ma prinútilo sa tam pozrieť. Cez to obtiahnuté tričko mu boli dokonalo vidieť tehličky. Všimol si kam pozerám,lebo sa na mňa zaškeril.
"Si zo mňa namäkko?"spýtal sa.
"Ja?! To nehrozí."zasmiala som sa.
Nadvihol obočie. "Nebodaj si lesba?"
"Čo? Nie som!"
"Tak potom?"
"Proste nie som ako ostatné,že sa z teba roztápam."odpovedala som. 
Usmieval sa. "A akých máš rada?"
"Tak...normálny chalan."
"A to je?"
"Že sa normálne chová,je milý,zábavný a nemá ego až po strop."
Pozrel uprene na mňa. "Ja nie som milý,zábavný a mám ego až po strop?"
"Vtipný možno si,ale milý?"zasmiala som sa. "A ego máš viac ako po strop."
Pokrútil hlavou. "Mýliš sa. Nie som zlý chalan a ani také veľké ego nemám."
"Ale prosím ťa. Chalan,ktorý má každé dievča na ktoré si zmyslí má určite vysoké ego."odpovedala som.
"To že mám toľko dievčat neznamená,že si o sebe niečo myslím."usmial sa.
"A to čo si mi pred chvíľou povedal? Že som z teba namäkko?"
Vzdychol. "Nie som zlýýýý."
Zasmiala som sa. "Fajn,aj tak si myslím svoje."
Usmial sa. "Ty si zlá."
"Tak som,no a?"
"Ale no,Lea...bav sa so mnou normálne."džugol ma.
"Prepáč,ale fakt si nechcem k telu púšťať chalanov ako si ty."
Rýchlo som si v bufete niečo kúpila a snažila sa mu utiecť,no na schodoch ma dobehol.
"Teba sa asi tak ľahko nezbavím,že?"pozrela som naňho nepríjemne.
Pokrútil hlavou. "Určite nie...ty sa zdáš byť taká tichá a nevinná,no v skutočnosti si iná."
"Aká?"nechápala som.
"Podlá."
Zasmiala som sa. "Nechcel si povedať rovno,že satan?"
"Možno áno...nikdy nemôžme vedieť či ťa niečo neposadlo."
Smiala som sa. "Prekukol si ma."
"Ja som to vedel."povedal a neveriacky pokrútil hlavou. "Ty kokos,ty sa normálne pri mne smeješ,to musím zapísať do histórie."povedal neveriacky. 
Znova som sa zasmiala. 
"Ty už prestaň radšej,lebo ešte z toho skolabujem."dodal.
Sotila som ho. "To nie zo mňa,ale z tých schodov."
Zasmial sa. "Žeby som bol na tom tak zle s kondičkou? To si nemôžem dovoliť,tréner by ma zabil."
"Aký šport robíš?"
"Americký futbal."
"Nie je to trošku drastický šport?"spýtala som sa.
Mykol plecom. "Skoro každý šport je v niečom drastický,ale hej..americký futbal je dosť."
Potom pri našich izbách mi len povedal: "Vidíme sa na večeri,ahoj."a odišiel do izby. Ja som rýchlo vošla do tej svojej. Premýšľala som nad ním. Veď on nie je tak zlý ako sa zdá.
"Kde si bola tak dlho?"spýtala sa ma Andrea.
"Išla som ešte do bufetu."
Prikývla. "Aha okej...inak nepôjdeme dnes večer niekam von?"opýtala sa nás. 
"Ja nemôžem mám sa učiť slovinu."odpovedala Katka. 
Andrea teda pozrela na mňa. 
"Hej môžme ísť."
"A nie je dnes na intráku zábava?"spýtala sa Katka.
Andrea prikývla. "Áno,zabudla som. Tak pôjdeme na zábavu...to tu takto býva občas v strede týždňa zábava,ale len do 10 večera."dodala. "Bože zajtra nič iné nebudeme počuť v škole len to,že koho pretiahol Dano."
Katka prikývla.
"Katka,ty si vlastne kedy s ním spala?"spýtala som sa jej.
Zhlboka sa nadýchla. "Presne na takejto jednej párty."
"Lenže keby ich niekto uvidel z vychovávateľov tak majú dosť veľký problém."dodala Andrea. "Nikto s nikým tu nesmie mať sex,ale aj tak to tu všetci robia."
Chápavo som prikývla. "Ja som ešte nikdy s nikým nespala."
"No a? Máš čas,o nič si neprišla."povedala Katka. "Zbytočne by si sa sklamala keby ťa opustil chalan."sklonila hlavu. Je mi jasné,že jej Dan ublížil.Každej to ublíži keď ju chalan len hnusne využije. 

Večer sme s Andreou išli do spoločenskej miestnosti,kde sa konala zábava. 
"Ahoj sestrička."ozvalo sa za mnou. Bol to Ryan. 
"Ahoj."odpovedala som. "Kde máš baby?"
Porozhliadla som sa. "No...som tu len s Andreou ale neviem kde je keďže pred chvíľou tu bola."mykla som plecom. "A ty máš kde chalanov?"
"Tam je Dano,nejakú išiel asi zbaliť a Tomáš je tu predsa."ukázal na chalana,ktorý nám bol chrbtom.
"Jáj,nevšimla som si ho."zasmiali sme sa.Potom sa pri mne zjavila Andrea s pitím.Išli sme spolu potom tancovať a pridal sa k nám aj Ryan s Tomášom. O chvíľu sa pri nás objavil aj Dano,za ktorým hneď prišla Nikola a niečo mu povedala,ale on pokrútil hlavou a povedal:"Dnes nie." To ešte aj s ňou spáva? 
"Idem si ešte pre pitie,chceš aj ty?"spýtala som sa Andrei. 
Pokrútila hlavou tak som si išla sama. Pozerala som sa čo tam máme za pitie,ale všetko len nejaké malinovky. 
"Žiadny alkohol."ozvalo sa. Dan.
"Ja nepijem."odpovedala som.
Usmial sa. "Nečakane."
"Počkať,tým mi dávaš najavo,že som slaboch alebo čo?"zazrela som po ňom.
Usmial sa prefíkane a mykol plecom.
"Dan!"
"Pekná prezývka."
Prižmúrila som oči. "Odpovedaj!"
"No tak od teba nikto nečaká,že sa opiješ."
"Prečo?"
"Si šprt."odpovedal. "Taká suchárka."
To sa ma dotklo. "To nie je pravda."
"Tak mi to dokáž."mykol plecom.
"A ako?"
Zamyslel sa. "Niekedy sem prinesiem alkohol."navrhol.
Zhlboka som sa nadýchla. "Okej."súhlasila som.
Ťukol mi prstom po nose a usmial sa. "Teším sa."a odišiel preč. 
Do čoho som sa to zas zamotala?

Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now