Prešli dva týždne a po celej škole a aj intraku sa roznieslo,že chodím s Marekom. Tieto informácie sa roznášajú dosť rýchlo. Človek si musí dvakrát premyslieť,čo povie a čo nie. A však Marekovi to vôbec nevadí,práve naopak,je veľmi rád,že o tom ľudia vedia,vraj po mne pokukuje dosť chalanov od kedy sa inak obliekam. Dosť ma to prekvapilo.
"Takže dnes ťa vezmem na zábavu sem na intraku."povedal Marek s úsmevom na perách.
Zasmiala som sa. "To s radosťou prijmem."
"Pôjdete aj vy baby?"spýtal sa báb a oni prikývli. "Takže okolo siedmej vás vyzdvihnem."povedal,dal mi pusu a odišiel sa učiť do svojej izby.
"Ste spolu zlatí."povedala Katka. "Nie je to síce Dano však? Ale aj tak je zlatý."
"Je lepší než Dano."dodala som.
Obe prikývli. No aj tak vždy keď som uvidela niekde Dana tak sa mi srdce rozbúšilo,zaspomínala som si na tie časy s ním a svojím spôsobom ma to k nemu stále ťahalo. Vždy sa však ukludnim a myslím na Mareka,ktorého predsa milujem a je mi s ním naozaj dobre.
Večer po nás prišiel Marek a spolu sme išli do spoločenskej,kde už hrala hudba. Stretli sme sa tam aj s jeho kamošmi,ktorý k nám boli naozaj milí. Dali sme si nejaké drinky a občerstvenie a pustili sa všetci do tancovania.
"Pozri na Dana,už si našiel nové dievča za teba. On je taký,nemá city."povedala Andrea a ukázala do kúta,kde sa olizoval s nejakou blondínkou. Lenže ja Dana poznám. Viem aký je a čo cíti. Ale ten pohľad naňho a to dievča ma ranil. A prečo vlastne? Šibe mi už totálne?! Nie nie musím sa sústrediť na Mareka. Preto som ho začala hľadať pohľadom. Rozprával sa so skupinkou ľudí. Išla som teda za ním,no za ruku ma potiahla Katka s Andreou. Naladili ma do dobrej tanečnej nálady a neskôr sa k nám už pridal Marek. Všetci sme sa spoločne zabávali.
"Tvoj brat sa nezdá."povedala mi pobavene Andrea a ukázala smerom k nemu,kde sa vrtel s nejakým dievčaťom. Držal ju presne za zadok a o chvíľu si dali vášnivú pusu. Nadvihla som obočie ako sa len najviac dalo. Môj brat? Začala som sa smiať. Vôbec sa to naňho nehodilo,ale bola som rada,že si konečne užíva. Stále sme len tancovali,pili,tancovali a zase len pili. Poriadne som si vypila.
Pohľad Dana:
Jediný som bol pri zmysloch. Ryan mal moc vypite a povedal,že ide s tou babou,ktorú zbalil do jej izby,trošku si užiť. Veď nech si užije konečne. Tomáš si išiel užiť zase s jeho novou frajerkou do jej izby a ja som len sedel a popíjal nealko. Chcel som si všetko pamätať. Blondína,s ktorou som sa bozkával sa tiež poriadne doriadila alkoholom,takže sa mi totálne zhnusila. No keď som videl čo začala stvárať Lea tak som sa poriadne vytočil. Opila sa naozaj moc,začala tancovať na stole a vyzliekať si tričko a nohavice. Všetci ju v tom podporovali. Dokonca aj ten jej debilný teploš Marek. Ako ju môže vlastný chalan podporovať v striptíze pred celým intrakom?! No čo som videl ďalej ma nútilo konať. Poznám ju. Je nežná,taká krehká a citlivá. Začala si dávať dolu ramienka z podprsenky,preto som ju rýchlo chytil okolo pása,vzal jej oblečenie a odišiel s ňou čo najrýchlejšie do mojej izby. Vedel som,že keby ju tam nechám a ona by sa tam vyzliekla tak by sa dokonca života neukázala na verejnosti od hanby. Hrozne by jej to ublížilo a to som predsa nemohol dopustiť. Poznám ju. Viem,že by jej to moc ublížilo. No zjavne ten debil ju tak nepozná keď ju v tom ešte podporí.
Hodil som ju v mojej izbe na posteľ,ona po ceste zaspala už na mojom ramene,tak som ju len zakryl v posteli a nechal ju spať. Je taká krásna a nežná. Ľahol som si do druhej postele a vklude zaspal.
Ráno som vstal o 7:35,no Lea ešte spala,preto som sa rozhodol že nepôjdem do školy ja a ani ona. V takom stave predsa nesmie ísť. Išiel som teda zatiaľ do sprchy a nechal ju spať.
Pohľad Lei:
Vstala som v neznámej izbe len v spodnom prádle a bolesťou hlavy. Pomaly som si sadla. Koho je to izba? Je mi povedoma. Žeby Marekova? Ľahla som si znova a odrazu niekto vyšiel z kúpeľne. Bol to vysoký,svalnatý,hnedovlasy chalan len s uterákom zaviazaným cez pás. A do riti! To je Dano! Prudko som sa posadila.
"Boha!"zanadavala som a on sa prudko otočil ku mne.
"Ehm...dobré ráno."povedal napokon.
"Čo...čo tu robím?"nechápala som.
Usmial sa. "Nič si nepamätáš?"
"Nie "
"Zachránil som ťa pred hanbou ľudí."povedal a sadol si vedľa mňa na posteľ.
"Všetko mi povedz."vyzvala som ho.
Všetko mi povedal. To nemyslí vážne. To čo som robila?! Aká som len sprostá!!!
Tvár som si vložila do dlaní. "To nie toto nemôže byť pravda."hovorila som.
"Bohužiaľ je. Keby som tam nebol tak by...tak by si bola nahá pred ľuďmi z intraku. Určite by sa to dostalo na sociálne siete. A ten tvoj milovaný frajer ťa v tom podporoval. Fakt úžasné!"povedal naštvane.
Pozrel som sa naňho. "ďakujem za záchranu."šepla som.
Usmial sa. "Rado sa stalo."dodal,vstal a prešiel ku skrine,kde mal veci.
"Môžeš prestať chodiť okolo mňa len takto?"spýtala som sa ho. Otočil sa ku mne tvárou a usmieval sa. Tak podlo. Lišiacky. Ruky si položil na uterák a len tak ho zo seba strhol a už predo mnou stál úplne nahý. Vyrazilo mi to dych. Nevedela som kam pozerať a čo robiť. Strašne som sa musela červenať.
"Ehm..."vydala som zo seba.
Usmieval sa. Potom sa mi otočil chrbtom a začal sa obliekať. Má úžasný zadok! Povedala som si. No rýchlo som dala tu myšlienku preč z hlavy.
"Kde mám oblečenie?"spýtala som sa.
"Na zemi vedľa postele."odpovedal.
Obliekla som sa a pozrela na hodinky. "Čo?! To je už osem dávno preč?! Prečo si ma nezobudil?"začala som stresovať.
"Hej,hej. Ukľudní sa. Nie je ti dobre,si celá bledá,takže musíš oddychovať. Ja tiež nejdem. Myslel som,že sa o teba postarám."
"Ale ja musím ísť do školy!"naplo ma odrazu.
"Takto?"
"No...a tak čo poviem?"
"Že ti bolo zle."odpovedal jednoducho. "Choď si ľahnúť do izby a hotovo. Proste len oddychuj."dodal.
Prikývla som. "Máš pravdu. Ešte raz ďakujem,ahoj."povedala som a premiestnila sa do izby,kde už to bolo prázdne. Išla som teda do sprchy a potom som si ľahla. Bolo mi fakt zle.
YOU ARE READING
Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]
RomanceLea a jej brat Ryan idú na novú strednú školu,kde budú bývať na internáte. Do jej života sa pripletie veľa nových ľudí. Hlavne dvaja nový chlapci. Ktorého z nich si vyberie? Kto získa jej srdce?💜