(Na obrázku spolubývajúci)
PONDELOK
Ja som mala budík nadstavený na 7:00,ale Katka potrebuje zrejme viac času na prípravu,preto už stávala o pol 7,čím zobudila aj nás dve.
"Nato si zvykneš...možno."povedala Andrea a začala sa chystať aj ona.
"Tak prepáčte,že chcem stihnúť vkľude aj raňajky a nejesť zbytky."povedala Katka.
"Ozaj,ja som zabudla,že sú aj raňajky."odpovedala som.
Išla som rýchlo do kúpeľne,kde som si umyla tvár,prečesala vlasy,ktoré som dala do drdolu a išla sa obliecť do hrubého svetra po zadok a riflí. Okolo pol 8 sme išli všetky tri spolu na raňajky do jedálne. Nebolo to tam moc plné,čo som bola rada. Vzala som si čokoládový koláč a mlieko. Baby si dali vajíčka a rožky. Sadli sme si niekam do kúta a pustili sa do jedla. O chvíľu prišiel aj Ryan s Tomášom a Danom. Vzali si jesť a išli si sadnúť na druhú stranu jedálne. Ryan mi len kývol.
"Vaši rodičia sú zo zahraničia alebo čo?"spýtala sa ma Katka.
"Prečo?"nechápala som.
Mykla plecom. "Tvoj brat sa volá Ryan,to nie je moc slovenské."
"No mama povedala,že slovenské mená sa im moc nepáčili a vraj sa otec podobal na nejakého speváka tak si povedali,že sa tak bude volať môj brat."vysvetlila som.
Obe chápavo prikývli.
"Dievčatá po ňom celkom pokukujú."rozhliadla sa po jedálni Andrea a ja tiež. Mala pravdu. Všetky dievčatá pozerali buď naňho alebo na mňa. "Aj na teba pozerajú."dodala.
"Vidím. Je to celkom nepríjemné."odpovedala som.
"To si nevšímaj,za chvíľu sa zabudne,že ste noví a budú vás brať ako súčasť nás."
Po dojedení sme už chceli ísť na izbu,ale Ryan ku mne pribehol.
"Zabudol som ti dať peniaze od mami."povedal a podal mi obálku. "Je to na jedlo a školské veci."dodal.
"Dík. Idem už,čau."povedala som a odišla do izby,kde som si odložila peniaze,zobrala som si len nejaké drobné na jedlo v škole,umyla som si ešte zuby a vyrazila som s babami do školy.
"Dobre baby tak ja idem,čaute."povedala Katka a odišla do jednej triedy.
"Ona nie je naša spolužiačka?"čudovala som sa.
Andrea pokrútila hlavou. "Nie."
"A čo napríklad Tomáš s Danom? Viem,že Ryan so mnou do triedy chodiť nebude,ale oni dvaja áno?"
"Ani oni dvaja. Máme s nimi spoločnú len angličtinu a etiku."vysvetlila. "A občas aj telesnú. Telesnú mávame s ich dievčatami,ale občas sa stane že nás učiteľ spojí všetkých. Ale Katka chodí s Danom,Tomášom a tvojím bratom do triedy."
"Aha,chápem. A aké sú tu tie telesné?"
Zhlboka sa nadýchla. "Väčšinou hrávame len také hry ako sú napríklad basketbal,volejbal alebo vybíjaná,ale s chalanmi vybíjaná nie je moc sranda."hovorila.
"Tomu verím...s našimi chalanmi to bol čistý horor."dodala som.
Zasmiala sa. "Chalani sú tvrdí...tak a tu je naša trieda."povedala keď sme zastavili pred veľkými červenými dvermi s nápisom 3.A. Vošli sme dnu. "Sedím tu vzadu."povedala tak som si k nej sadla.
"Nesedí s tebou nikto?"uistila som sa.
Pokrútila hlavou. "Vždy som chcela sedieť sama,ale tebe dovolím tu byť,lebo si dosť v pohode. Málo koho si pustím k telu,takže si to váž."ukázala na mňa prstom a usmiala sa.
Úsmev som jej opätovala. "Vážim."
Spolužiaci pomaly chodili dnu. Niektorí sa pri mne pristavili a zoznámili sme sa. Napríklad s nejakou Luciou,Viki,Dominikom,Otom,Filipom a napokon ešte s nejakou Klárou,ktorá sa dosť často rozprávala s Andreou,lebo sedel oproti nám spolu s Otom.
"A už prišli nádhery."povedala hnusne Andrea a pozrela smerom k dverom. Pozrela som sa aj ja. Boli to dve vysoké dievčatá.
"Kto to je?"šepla som.
"Nikola a Tereza,dve najväčšie svine školy. Radšej sa moc s nimi nebav,sú to fakt svine."povedala.
Prikývla som hlavou a pozorovala ich. Nikola si ma všimla a prišla ku mne bližšie.
"Ty si tá nová?!Ako sa voláš?"spýtala sa ma preafektovaným hlasom. Bola nepríjemná. Jej sladkú voňavku musel cítiť snáď každý.
"Volám sa Lea."odpovedala som.
"Okej,Lea..."nadvihla jedno obočie a celú si ma premerala. "Dúfam,že nebudeš robiť nejaké problémy,lebo potom ti narobím ja také problémy,že sa z toho nespamätáš."
Chcelo sa mi smiať a ona to musela vidieť lebo mi hrozne mykalo kútikmi.
"Jasné?!"spýtala sa varovne.
Zasmiala som sa. "Hej hej úplne."odpovedala som pobavene.
"Tebe je to vtipné?!"
"Mne? Nieee,prečo by malo?"stále som sa usmievala.
Našpúlila pery a odišla si sadnúť. Začala som sa smiať a pozrela som na Andreu,ktorej mykalo kútikmi úst a napokon tiež vybuchla do smiechu.
"Nikdy si nikto takto k nej nedovolil."nechápala Klára.
"Prečo? Je to len človek."mykla som plecom. "Trošku viac sebavedomí človek."dodala som.
Prvá hodina bola matika.Všetkému som rozumela takže učiteľ bol so mnou spokojný. No a druhá hodina bola angličtina. Premiestnili sme sa do obrovskej miestnosti,kde to vyzeralo ako na vysokej škole,alebo skôr ako v kine. Boli tam sedačky presne ako v kine a vpredu bolo plátno na ktorom sa premietalo. Sadli sme úplne dozadu hore. O chvíľu dnu prišiel aj Ryan s Danom a Tomášom. Sadli si presne pod nás.Ryan sa ku mne otočil.
"Tak akú máš triedu?"spýtal sa ma.
"Ehm,zatiaľ fajn a ty čo?"
Mykol plecom. "Rovnako ako ty."
Daniel sa na mňa otočil a sledoval ma. "Tak ako má tam nás dvoch,s nami mu bude na škole moc dobre."povedal.
"Len aby."
"Ale tebe je v tej triede dobre?"spýtal sa ma Tomáš. "Nemáš tam náhodou Nikolu? Najväčšia fiflena a štetka na škole. Je to sviňa,keď si s ňou na začiatku nesadneš tak už nikdy."
"Tak trošku sa jej vysmiala do tváre."priznala Andrea.
Všetci na mňa prekvapene pozreli. "To vážne?"spýtala sa neveriacky Katka.
Mykla som plecom. "Ja za to nemôžem...to ona trepe."
Andrea sa usmiala. "To ona stále."
"Hello!"prišla dnu učiteľka. Bola trošku staršia,ale vyzerala milo. Všetci sme ju anglicky odzdravil. "Počula som,že tu máme nových študentov tak sem príďte a predstavte sa."vyzvala nás.
Ryan sa hneď postavil no ja som váhala. Strašne sa hanbím pred toľkými ľuďmi. Napokon som zišla dolu. Ryan sa najprv predstavil a potom ja:
"Hello, my name is Lea, I love sports and reading. I'm glad I can be here among you. I hope I've said everything right because I'm very nervous."dopovedala som a pozrela na učiteľku,ktorá spokojne prikývla.
Potom som si rýchlo išla sadnúť. Musela som sa celá červenať.
"Bola si dobrá."šepla Andrea. Daniel sa na mňa pozrel,oblizol si peru a otočil sa späť dopredu. Celá hodina prebehla vklude,našťastie som už nemusela ísť k tabuli. Po hodine som si všimla na chodbe ako okolo Dana a Tomáša behajú všetky dievčatá,niektoré sa po nich vešali a oni ich len odháňali. Potom si ho zastavila Nikola.
"Zmiznite!"vyštekla Nikola po dievčatách,ktoré sa rýchlo pobrali preč. Potom začala niečo šepkať Danovi a on sa zasmial.
"Ahoj."ozvalo sa za mnou. Prudko som sa otočila. Stál tam nejaký nízky chlapec s veľkými okuliarmi,strojčekom a ulízanou ofinou na bok.
"Ahoj."odpovedala som.
"Ja som Peťo."
"Ja Lea."
Usmial sa. "Ja viem. Počul som ťa na angličtine. Máš krásny hlas."povedal zasnene.
"Ehm,ďakujem."
"Vyzeráš ako múdre dievča,presne ako ja...a nešla by si so mnou na matematickú olympiádu?"spýtal sa ma nadšene.
"No nato zrovna moc nie som."
"Neverím,vyzeráš ako ja..."
"To znamená?"znamená to,že som taká príšerná?
Usmial sa. "To znamená že si šprt ako ja."
Vyvalila som naňho oči. "Tak ako učím sa dobre,ale neviem či sa to dá nazvať,že som šprt."
Položil si ruku na moje plece. "Podľa mňa sa k sebe hodíme."žmurkol.
"Nemyslím si...určite má o teba záujem nejaké iné dievča."
Pokrútil hlavou. "Mne sa páčiš ty."zakusol si do pery a mňa skoro naplo.
"Peter,zmizni od nej,lebo náhodou ju oslintáš."povedal Dano a odstrčil ho.
Peter odstúpil. "Ale ja som len..."
Daniel sa k nemu naklonil. "Povedal som,že zmizni!"povedal hrubo.
Peter prikývol a odišiel rýchlo preč. Dano sa na mňa otočil,pozrel mi rovno do očí. Skoro sa mi podlomili nohy. Zachechtal sa a odišiel.Zostala som stáť ako obarená,ale keď zazvonilo tak som utekala hneď do triedy. Naozaj zaujímavý deň. Som tu prvý deň a už po mne ide nejaký šprt.
VOUS LISEZ
Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]
Roman d'amourLea a jej brat Ryan idú na novú strednú školu,kde budú bývať na internáte. Do jej života sa pripletie veľa nových ľudí. Hlavne dvaja nový chlapci. Ktorého z nich si vyberie? Kto získa jej srdce?💜