Do konca prázdnin sa mi ozval len raz a to tiež len preto,či neprídem k nemu a neužijeme si. Neprišla som ani som mu naspäť neodpísala. Vážne sa ozýva len keď chce sex?! Vôbec sa mi to nepáči.
No dnes sme prišli na intrak a zajtra zas škola. Som zvedavá či príde za mnou a niečo mi povie.
PONDELOK
Keď sme mali angličtinu a Dano sedel predo mnou tak sa na mňa párkrát pozrel,no nič nepovedal. Tvárila som sa,že je mi to jedno a venovala sa škole. Po hodine si ma stiahol k sebe za roh aby nás nikto nevidel a nepočul.
"Prečo si mi neodpísala?"spýtal sa ma.
Nadvihla som obočie. "Načo? Veď si ma vyhodil z domu,nepovedal si mi ani prepáč a ozveš sa len keď chceš sex."
"Ja som ťa nevyhodil."odpovedal. "To ty si odišla."
"Ale ty si s tým nič nespravil. A to ma naštvalo!"zvýšila som hlas.
"Nezvyšuj na mňa hlas."
Vyrovnala som sa. "Inak čo?!"
"Lea prestaň. Je to smiešne."zasmial sa ironicky.
"Tak sa so mnou nebav keď som ti na smiech."
"O čo ti ide vlastne? Vo všetkom hľadáš niečo aby si sa mohla hádať. Všetko vždy prekrútiš proti mne. Nebaví ma stále riešiť blbosti,ktoré si ty nasadíš do hlavy."
"Fajn! Tak ako ti vravím,nebav sa so mnou a budeš mať odo mňa pokoj! Nemôžem zato,že mi vadí to ako sa ku mne chováš,stále si o sebe myslíš,že si ten najlepší a najkrajší chalan a že nad teba nie je. Prepáč že ma mrzí že mi nevieš povedať ani že ma ľúbiš! A je mi ľúto že to cítim len ja tak a ty nie!!! Pochop že mi na tebe záleží a tie ostatné baby ťa len vždy využijú aby mohli povedať že s tebou spali,lebo o nič iné im nejde. To ty si ten ktorý na mňa vybehol za to,že som sa omylom dotkla tvojich rebier,ale uvedom si,že som bola pri tebe. Bola som ochotná sa o teba postarať aj keď si ledva chodil. A ty si sa radšej zachoval ku mne ako totálny idiot....a ešte k tomu si mi napísal ako obyčajnej štetke!"kričala som a pomaly mi stekali slzy z očí. On len mlčal a prekvapene na mňa hľadel. Potom som sa zobrala a odišla na toaletu,kde som si utrela oči,trošku to predýchala a išla som do triedy,kde sa Andrea rozprávala s ostatnými babami.
"Kde si ešte bola?"spýtala sa ma.
"Na wc."
"Tak dlho?"
"Bolo mi trošku zle,vracala som."zaklamala som,aj keď som sa v ten moment cítila hrozne zle.
"To fakt? Choď za triednou nech ťa pusti na internát a pospi si trošku."navrhla.
"Mám ísť? Pusti ma?"
"Jasné že áno. Choď a oddýchni si."povedala. Zbalila som sa teda a išla za triednou. Dala mi priepustku a išla som na intrak,kde som si spravila čaj a ľahla si do postele. Vypila som čaj a potom som zaspala. No zaspala som len na 30 minút a potom som bola zas hore tak som si len čítala aby som naňho nemyslela.
Cink
Pozrela som na mobil. Dano.
D: Nevedel som,že to tak cítiš.
Neodpísala som mu.
D: Aspoň mi odpíš. Mrzí ma to.
Znova nič. Čo čakal? On si vážne myslel že ja k nemu nič necítim keď som ho chcela? Myslí si,že som ako ostatné?! To rozhodne nie som. Nie som povrchná ako oni. Keď som išla do bufetu tak som tam stretla jedneho chalana. Rozprával sa s bufetarkou a ja som sa k nim občas pridala. Potom som odtiaľ odišla a hneď aj on.
"Inak nikdy som ťa tu nevidel. Si nová?"spýtal sa ma.
"Ako sa to vezme...už sem chodím 2 mesiace."
Nadvihol obočie. "To vážne? To bude asi tým že chodím z izby von len keď idem do školy a občas bufet,ale väčšinou si kupujem niečo v obchode. Vyjde ma to lacnejšie."povedal s úsmevom. "A ako sa voláš?"
"Lea a ty?"
"Marek...do akého ročníka chodíš?"
"Do tretieho...a ty?"
Zhlboka sa nadýchol. "Ja už som maturant."
"Takže máš ťažký ročník."
Prikývol. "To áno. Ale tak čo už nejako to snáď dám...a čo si tak skoro na intraku? Veď je škola."
"Bolo mi zle tak som sa vypýtala a išla sem. A ty čo? Nemal by si byť tiež v škole?"
"Ani nie..."zasmial sa. "My sme skončili takto skoro. Mali sme len 4 hodiny."
"To vám sa tak žije."
"Veď vidíš mám ešte tašku na pleciach. Práve som prišiel."
Prikývla som. "Vidím. Tak ja už idem teda,idem si ešte ľahnúť."
"Okej,tak ahoj Lea."kývol mi a odišiel. Bol celkom milý a zlatý. Je fajn,že sa vám niekto takto prihovorí a hneď máte ďalšieho známeho. Keď som prišla na izbu,zjedla som svoje jedlo a potom som si znova ľahla a čítala knihu. Aspoň som nachvíľu naňho zabudla.
ESTÁS LEYENDO
Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]
RomanceLea a jej brat Ryan idú na novú strednú školu,kde budú bývať na internáte. Do jej života sa pripletie veľa nových ľudí. Hlavne dvaja nový chlapci. Ktorého z nich si vyberie? Kto získa jej srdce?💜