12.KAPITOLA🍀

5.5K 199 18
                                    

SOBOTA
Dnes som sa teda rozhodla,že pôjdem von s Dominikou a Zoe,ktorá sa na mňa už nehnevá,veď nemala nato ani dôvod. Zobrala som aj Nera,ktorého sme najprv nechali v parku vybehať a potom sme aj spolu s ním išli do mesta,kde sme si sadli do jednej kaviarne,ale sedeli sme vonku na terase a Nero vedľa mňa ležal.
"A čo ten tvoj fešáčik Dano?"spýtala sa ma Dominika. 
Najprv som to však musela všetko vysvetliť Zoe. 
"Počkať,takže ty si s ním spala?"Dominiku to prekvapilo,no myslím,že potešilo. Oni dve sú ešte panny,takže je mi jasné,že sa budú vypytovať. "A aké to bolo?"pýta sa Domča.
"Bolelo to?"spýta sa Zoe. 
Pokrútila som hlavou. "Keď si chalan dáva pozor a ide pomaly tak je to celkom pohode."
"Ale čo ak ťa len využil a preto to nechce moc pred ľuďmi priznať?"spýtala sa Zoe.
Mykla som plecom. "Možno. A to ma mrzí,pretože som začínala niečo k nemu cítiť.A hlavne nechcem byť tá,s ktorou sa to len tak skončí ako s ostatnými."priznala som.
Prikývli chápavo. "Vieš čo sprav aby si ťa viac všimol a začal ľutovať,že sa na teba vysral?"začala Dominika. 
"Čo?"
Počúvala ju aj Zoe. "Už prestaň nosiť tie okuliare,vlasy si nechaj rozpustené,nosievaj obtiahnuté rifle s vysokým pásom a obtiahnutými tričkami,sem tam si daj aj výstrih a chodievaj sebavedomo."povedala. Zoe súhlasila.
"A ak sa ti podarí nejakého chalana očariť tak to využi a provokuj Dana."dodala Zoe.
Zamyslela som sa nad tým. Neznie to zle. "Máte pravdu,ale problém je,že nemám moc také veci."
"Tvoja mama má určite niečo čo by ti bolo dobre,pokiaľ viem,tvoja mama bola kedysi riadna kočka...teda ona je stále,ale chápeš."povedala Zoe. "Alebo poďme teraz do nejakého obchodu a my ti pomôžeme."navrhla. Išli sme teda ku mne odniesť psa a potom sme utekali do mesta nakúpiť nejaké oblečenie. Kúpili sme toho naozaj dosť a ešte sme si to aj užili a nasmiali sa. Večer sme sa rozlúčili a ja som odišla spokojne domov. Teším sa už na pondelok čo na to povie Dano. 

V nedeľu sme išli s rodičmi k starým rodičom kam prišla dokonca aj krstná Sisa s Braňom a ich synom Damiánom,ktorý má 14 rokov. Keď sme boli deti tak hovorieval,že si ma vezme za ženu a ja som vždy súhlasila,no teraz sa na tom smejeme. Veď je to môj bratranec! Teda aj keď nie pokrvný. Sisa s mamou boli len kamarátky a tato s Braňom tiež,takže nie sme pokrvná rodina. 
"Ako je na novej strednej?"spýtal sa ma Damián.
"Super! Omnoho lepšie než tu.A tebe sa ako darí v poslednom ročníku na základnej?"
Mykol plecom. "Asi dobre. Stále nás chystajú na monitor,robím si každý deň testy a musím sa len snažiť."
"Už vieš kam pôjdeš na strednú?"
"Veď som si dal jednu prihlášku na tvoju strednú kde si teraz a druhú som si dal na dopravnú."
Nadvihla som obočie. "To chceš byť na intráku? Ty? Maminkin maznáčik?"rypla som si doňho.
Drgol do mňa. "Ty si sviňa."
Zasmiali sme sa. 
"Teraz musím len spraviť monitor."dodal.
"To dáš ako nič."
A večer sme s Ryanom išli už na intrak,prišiel pre nás Dano.
PONDELOK
Ráno som si na seba obliekla biele rifle s vysokým pásom,tričko Nike,z ktorého som si spravila croptop,na nohy som si dala biele tenisky,vlasy som si nechala voľne rozpustené,zvolila som len jemné líčenie a okuliare som nechala na izbe. Keď ma baby uvideli tak normálne zatlieskali.
"Čo?"spýtala som sa nechápavo.
Andrea ukázala na moju postavu. "Vyzeráš skvelo! Konečne si takto oblečená,prečo si skrývala tak super postavu?!"
"Ty kokos ja ti závidím postavu."dodala Katka.
Začervenala som sa. "Ďakujem ste milé."
"Dnes z teba ľudia odpadnú."zhodnotila Katka. 
Stačí mi ak to bude len Dano.
Potom sme išli už len do školy,lebo sme nejako nemali náladu na raňajky. Ľudia si ma v škole naozaj prezerali a niektorí ma dokonca pochválili. Nikdy som to nezažila.
Keď sme mali angličtinu,Dano na mňa prekvapene pozeral. Prezrel si ma od vrchu po spodok. 
"Vyzeráš dobre!"zhodnotil Tomáš.
Usmiala som sa. "Ďakujem."
"Ty čo si sa takto dnes obliekla?"nechápal Ryan. "Dominika a Zoe sa rozhodli z teba spraviť človeka?"zavtipkoval.
"Ty si ale vtipný,braček."zazrela som po ňom.
"Kto je Dominika a Zoe?"spýtala sa ma Katka.
"Moje dve bývalé spolužiačky,boli sme vonku cez víkend."vysvetlila som.
Celú angličtinu na mňa pozeral nejaký chalan,vyzeral dobre. Občas sa na mňa usmial alebo žmurkol. A keď skončila hodina a ja som vyšla na chodbu,tak si ma ten chalan zastavil. 
"Ty si Lea,že?"spýtal sa ma.
Prikývla som. "A ty?"
"Marcel...musím uznať,že tvoja angličtina je výborná,ja mám s ňou trošku problém,tak som premýšľal,že by sme mohli niekedy zájsť von alebo ku mne a by si ma doučovala. Čo ty nato? Bolo by mi cťou keby ma také pekné dievča doučuje."žmurkol na mňa a zakusol si do pery. Bol zlatý.
Zasmiala som sa. "Ja som ťa na angličtine počúvala a musím povedať,že tvoja angličtina je ešte lepšia než moja."
"Prekukla si ma."priznal. "Chcel som ťa tak nenápadne pozvať na rande."
Začervenala som sa. Pozrela som sa do pravej strany a odtiaľ nás sledoval naštvaný Dano. Rýchlo som pozrela na Marcela s úsmevom. "Rada s tebou pôjdem von."odpovedala som.
"A kedy máš čas? Bývaš niekde nablízku?"
"Bývam na internáte."
"Super,tak dnes po škole by sme mohli zájsť do mesta,čo ty nato?"
Prikývla som. "Súhlasím."
"Tak o druhej pred školou."dodal. "Teším sa na teba."
"Ja tiež."
Ešte sa ku mne naklonil,objal ma a šepol: "Nádherne voniaš."a odišiel. 
Pozrela som smerom k Danovi,ktorý sa len zhlboka nadýchol. Potom prešlo okolo neho nejaké dievča,ktoré k sebe stiahol a začal sa s ňou bozkávať.Prekrútila som očami. Debil! Je fakt trápny. Hneď som odišla preč aby si nemyslel,že mi to vadí. Takže dnes mám rande? To fakt stačí na seba navliecť obtiahnuté oblečenie a mať rozpustené vlasy? Jednoduché nie?
----
Čo si myslíte o tejto časti? A čo si myslíte o Danovi? Čo podľa vás prežíva?

Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now