27.KAPITOLA🍀

4.5K 172 9
                                    

SOBOTA
Dnes k nám prišiel Dano s Tomášom na prespávačku,lebo naši išli na chatu. S Ryanom sme pripravili nejaké jedlo. Chalani prišli okolo šiestej večer. 
"Máme aj nejaký alkohol?"spýtal sa Tomáš. 
"Nie."odpovedal Ryan. 
Tomáš pozrel či to myslí vážne. "Tak to poďme hneď kúpiť. Poď so mnou Ryan."povedal.
"Tak choďte ja idem aj tak zatiaľ so psom a Dano môže ísť so mnou."navrhla som a oni súhlasili. Išli sme teda s Danom a Nerom do parku. 
"Si chcela byť so mnou sama,že?"spýtal sa pobavene.
Usmiala som sa. "Určite nie."
"Ale no,priznaj sa."štuchol do mňa a začal ma štigliť. Strašne som sa smiala. 
"Nechaj ma."hovorila som cez smiech.
"Tak priznaj to."povedal s úsmevom.
Spadla som na zem,ale on pokračoval. "Dobre dobre. Chcela som byť s tebou sama."priznala som napokon a on prestal. 
"Ja som to vedel."povedal s úsmevom a pozeral mi rovno do očí. "Som strašne slušný,stále ti pozerám len do očí. Mal by som byť trošku hajzel."povedal a pozrel mi do výstrihu.
Zasmiala som sa. "Hovado."povedala som. Priložil si ústa na moju hruď a ústami mi "prdol" medzi prsia. Jasné,že ma to štiglilo tak som sa začala znova smiať. Keď prestal tak sa mi znova pozrel do očí. V tom k nám pribehol Nero a začal nás lízať.
"Mali by sme asi ísť."navrhol.
Prikývla som. On sa postavil a pomohol aj mne. Spoločne sme všetci traja odišli k nám domov,kde už chalani dávno boli. 
"Sme tu!"ozvala som sa. Chalani už nachystali všetko na stôl do obývačky a hrali zatiaľ plejko. 
Potom sme si pozreli všetci nejaký film,po filme sme si trošku vypili,kecali,pustili pesničky a tancovali. Išli sme spať okolo tretej ráno. Teda Ryan a Tomáš išli spať. Ja keď som už bola Prezlečená v pyžame,tak sa ku mne do izby priplazil Dano.
"Ahoj."šepol,zavrel za sebou a šupol sa ku mne do postele.
"Čo tu robíš?"spýtala som sa.
Usmial sa. "Chcem byť s tebou sám."priznal.
Pohladila som ho po tvári.
"Nádherne voniaš."šepol mi do ucha čo mi vytvorilo po tele zimomriavky. Pobozkal ma na ucho,ďalej prešiel na krk,ktorý mi zasypával bozkami a ruku mi strčil pod tričko. Ďalej sa presunul na moje ústa,s ktorými sa začali jeho pery hrať. Jeho ruka blúdila po mojom nahom tele,prechádzal mi po každej jednej zimomriavke na tele. Potom mi ruku položil na nahé stehno a prechádzal mi jemne po ňom,napokon sa dostal vyššie. Dal si dolu tričko a ja som mu rukou prešla po tehličkách. On mi dal dolu vrch a bozkával ma po nahom tele. Perami išiel nižšie a napokon mi stiahol aj šortky. A už som ho cítila o malú chvíľku v sebe. Bol nežný,ako po prvýkrát. Bolo to úžasné. Znova mám svojho Dana. 

Ráno som sa zobudila vedľa neho. Nádherne spí. Pohladila som ho po líci a prešla som mu prstami do vlasov. Odrazu len otvoril pomaly oči a usmial sa na mňa. Pobozkala som ho. 
"Danko,asi by si mal odísť z mojej izby,kým nie je Ryan hore."povedala som.
Prikývol. "Idem."pomaly si sadol,pretrel si oči,vstal,obliekol si len trenky a odišiel dolu do obývačky na gauč. Za takú pol hodinu vstal brat a Tomáš. Keď som už počula ako sa chalani rozprávajú tak som zišla dolu aj ja. 
"Ty si s ako dračicou spal keď máš taký doškriabaný chrbát?"Ryan sa pobavene spýtal Dana. 
Nenápadne s úsmevom pozrel na mňa. "Aj zadok mám."dodal a ukázal nám zadok. To som až takto spravila? Ups!
"A to s kým? Možno si užije aj so mnou."povedal Tomáš.
Zhrozila som sa a Dano si to všimol.
"To ti radšej nepoviem."povedal Dano. "Tá môže len so mnou."
"Už asi viem s kým."povedal Tomáš a jedným očkom pozrel na mňa aby si to nevšimol Ryan,ktorý sa zamestnal už dávno chystaním jedla. No a ako sa Tomáš s Danom na mňa s úsmevom pozreli tak som sa celá začervenala. 
"Sestrička nechceš si na seba niečo obliecť? Niečo čo ťa viac zakryje?"spýtal sa ma Ryan. Mala som na sebe len šortky a tielko.
"Nie,načo? Veď takto som stále...a nikdy ti to nevadilo."
"Tak ale dnes...sú tu chalani."
Mykla som plecom. "Myslím,že im je to úplne jedno."
Obaja prikývli s úsmevom na perách a my s Ryanom sme sa zasmiali.

Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]Onde histórias criam vida. Descubra agora