"Dobre ránko Lea. Dnes je krásne počasie takže už je čas sa postaviť konečne z postele,ísť behať so psom a robiť niečo prospešné pre tento krásny svet."s týmito slovami ma zobudil otec. Prevrátila som sa na opačnú stranu aby mi nesvietilo slnko do očí. "No vstaň už."povedal.
"Ešte chvíľu oci."odpovedala som.
"Tvoja mama dostala taký nápad...že by prišiel ten tvoj Marek k nám na obed."dodal.
Prudko som sa posadila. "To fakt? Ale veď som s ním krátko...je to blbosť aby prišiel,nie?"
"Nie je...pokiaľ ho miluješ a myslíš to s ním vážne tak to blbosť nie je."
Sklonila som hlavu.
"Máš ho rada,že?"
"No...rada ho mám a to veľmi..."
"Ale nemiluješ ho?"vypytoval sa.
Mykla som plecom. "Čo ja viem...možno to príde časom."
Pokrútil hlavou. "Nepríde. Musíš ísť do vzťahu s tým,že si si na sto percent istá že ho miluješ a nie že iba ho máš rada. Potom to po čase prestane fungovať."
"Keď ja mám v hlave stále toho druhého."priznala som.
"Akého druhého?"
"Toho Dana?"prišla do izby mama. "Lukáš,veď ten fešák,čo tu po ňu bol."
Otec prikývol. "Už viem viem. Takže jeho?"
Sklonila som hlavu. "No áno."
"Ja sa ti ani nečudujem."priznala mama a usmiala sa. Sadla si tiež vedľa mňa a začala ma hladkať po hlave. "Lea,keďže to s tým Marekom nie je tak vážny vzťah tak ho sem nebudeme volať,ale premysli si poriadne,koho naozaj miluješ. Počúvni svoje srdce,nech si šťastná."povedala.
"Lenže čo z toho,keď Marek ma ľúbi a Dano nie?"
"Ako vieš? Povedal ti to?"
"No...mala som s Danom už niečo...ale to nehovorte bratovi,lebo by ma zabil,ale skončili sme to a keď som mu včera povedala,že aj tak ku mne nič necítil tak sa ma spýtal,že odkiaľ to mám."
"Možno ti tým chce dačo naznačiť...treba sa s ním len porozprávať."dodal otec.
"A stále si ma pred každým bráni...viac než Ryan."
"Tak vieš aký je Ryan...bojí sa."povedala mama.
Prikývla som. "Čo budeme dnes robiť?"zmenila som tému.
"Pôjdeme k mojej mame."povedala mama. "Ale ešte raz ti to zopakujem,počúvni svoje srdce."doplnila a obaja odišli z mojej izby. Zostala som tam sama. Tvár som si vložila do dlaní a zhlboka som sa nadýchla. Moja mama má pravdu. Lenže ja nechcem ublížiť Marekovi,veď je to dobrý chalan.
Potom som sa už len postavila z postele,umyla sa,obliekla a išla behať so psom. Poobede sme išli k babke,ktorá napiekla úžasné štrúdle.PONDELOK
"Ahoj kráska."šepol mi do ucha Marek a pobozkal ma.
"Ahoj."usmiala som sa.
"Nádherne voniaš."dodal.
"Tak ako vždy."
Prstami mi podobral bradu. "Čo ti dnes je? Stále sa na mňa hneváš?"spýtal sa.
"Nie nie...len..."
"Len čo?"nechápal.
Odrazu som len videla ako z jedných dverí vychádza Dano s nejakým dievčaťom. Bodlo ma pri srdci,ale rýchlo som pozrela Marekovi do očí. "Ľúbim ťa."povedala som s úsmevom na perách,ale ten úsmev nebol moc pravý.
"Ja teba tiež."silno ma objal a začal vášnivo bozkávať.
"Nezadus ju tým jazykom."ozval sa Danov hlas.
Marek po ňom zazrel. "Tak mi ukáž ako to má vyzerať,ty mudrlant."
"Bez problémov."povedal,chytil dievča okolo bokov a začal sa s ňou bozkávať. Ten pohľad na nich dvoch bol príšerný. Chcela som odtiaľ utiecť. No v tom Dano prestal bozkávať dievča a pozrel na nás dvoch. Dievča skoro omdlelo od šťastia. "Dúfam,že si sa niečo priučil."povedal Dano so škodoradostným úsmevom. "Ale vlastne poviem ti niečo...nečuduj sa,že ti to moc nejde keď si gay."povedal Dano a začal sa smiať.
"Nie som gay..."obránil sa Marek.
"Vyzeráš tak."
"Aspoň neskončím s obrovským herpesom na ústach ako ty,ty už si sa tu olizoval s každou...aké nechutné!"vyhlásil Marek.
"Áno...aj s tvojou mickou."povedal Dano s lišiackym úsmevom.
"Ja to viem."priznal Marek.
Dano k nemu pristúpil bližšie. "A už si do nej zasunul?"spýtal sa ho.
"Nie,neponáhľame sa."
Dano sa stále usmieval. "V posteli je úžásna."šepol aby ho nepočulo to dievča.
Mareka tieto slová štvali.
"Na vonok vyzerá taká nevinná,no v posteli je ako dračica."pokračoval.
Marek sa nasral a sotil doňho. No Dana to posunulo len o krok dozadu na čom sa zasmial. "Najprv nech sa stane chlap a až potom na mňa niečo skúšaj."povedal Dano pobavene a potom už len so smiechom odišiel spolu s tým dievčaťom.
Marek sa na mňa ani nepozrel a odkráčal preč. Zase som v strede chodby úplne sama.Po škole prišiel do mojej izby Marek.
"Baby,necháte nás samých?"spýtal sa ich. Baby prikývli a odišli preč z izby.
"Stalo sa niečo,či?"
Pokrútil hlavou. "Len som chcel byť s tebou sám."priznal a začal ma bozkávať na posteli. Rukami mi blúdil po tele a bozkával ma na krku a hrudi. V tom mi to doplo. On chce mať so mnou sex kvôli tým rečiam od Dana. On si chce týmto len niečo dokázať.
"Počkaj Marek..."povedala som a snažila sa oslobodiť spod neho.
"Strašne po tebe túžim."šepol a ďalej ma bozkával. Stisol mi zadok a potom prsník. Dosť to bolelo.
"Marek...máme ešte čas,toto nechcem..."hovorila som,ale on nepočúval.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]
RomanceLea a jej brat Ryan idú na novú strednú školu,kde budú bývať na internáte. Do jej života sa pripletie veľa nových ľudí. Hlavne dvaja nový chlapci. Ktorého z nich si vyberie? Kto získa jej srdce?💜