Už prešiel mesiac od kedy sme sa dali s Danom dokopy. Zatiaľ nám nikto na to neprišiel. No a dnes je piatok,prišli sme domov,ale Dano volal Ryanovi,že je uňho párty a máme prísť. Takže večer okolo tej siedmej sme prišli k Danovi,kde bola párty. Bolo tam už zopár ľudí,hrala dobrá hudba a na stoloch bolo občerstvenie a samozrejme alkohol.
"Zdravím!"ozvalo sa za nami. Bol to Tomáš s jointom v ruke. "Konečne ste prišli. Dano je v kuchyni práve. Chcete aj vy jointa?"spýtal sa.
"Nie ďakujeme."povedala som,no Ryan prikývol.
"Ja si dám. Veď len skúsim Lea. Neboj sa."povedal a odišiel niekam s Tomášom. Zostala som tam teda stať ako debil sama. No zrazu ma zozadu niekoho ruky chytili.
"Páči sa ti tu? Dlho si tu nebola."ozval sa šepot.
"Ahoj Dano."povedala som s úsmevom na perách. "Veru...dlho."
"Poď mi pomôcť do kuchyne zobrať čipsy."povedal a tak som išla.
"Vy tu máte aj trávu?"spýtala som sa ho.
"No taký chalan doniesol a predáva im to tu. Tomáš už si kúpil že?"
"Hej,preto sa pýtam...a išiel aj Ryan. Dosť ma to zaskočilo."priznala som. Dano nadvihol obočie a zasmial sa.
"Dano to nie je vtipné...bojím sa že sa do toho nejako zatiahne."
Pozrel mojím smerom a vyrazil ku mne. Chytil ma za plecia a s úsmevom mi povedal: "Dohliadnem nato,aby sa mu nič nestalo. Sľubujem."
"Ale ak sa niečo stane tak ver tomu že ti vlastno ručne dolamem nohy."dodala som.
Prikývol. "Platí."zasmial sa.
Odniesli sme čipsy do obývačky a pridali sa k ostatným čo tancovali.
Asi po 15 minútach tancovania som si išla dať niečo pod zub a pitie.
"Rozmýšľaš čo si dáš? Je tu toho veľa a všetko vyzerá dobre,však?"spýtalo sa nejaké dievča. Najprv som myslela,že to nie je na mňa,no keď som si všimla ako dievča na mňa pozerá tak som už vedela že to na mňa je.
"Áno vyzerá to dobre. Dal si naozaj námahu."uznala som.
"Dano?"zasmiala sa. "On to len objednal. Jeho mama pracuje v cateringu. Majú úžasné jedlo. On to len u mami objednal a prišlo to sem."
"Odkiaľ to vieš?"spýtala som sa.
"Ja a Dano sme dobrí kamaráti. Poznáme sa už od základnej. Boli sme spolužiaci a naše kamarátstvo trvá do dnes."dodala.
"Aha. A ako sa voláš?"
"Miška. A ty? Nepoznám ťa totiž."
"Volám sa Lea. Nebývam tu,to preto ma nepoznáš."
"A odkiaľ sa poznáš s Danom?"pýtala sa a popri tom sme jedli a pili.
"Chodíme na rovnakú školu. On je dokonca s mojím bratom spolužiak. Aj brat je tu,určite sa aj s ním spoznáš."
Prikývla. "A aký máš vzťah s Danom?"
Rozbúšilo sa mi srdce. Vie o tom? Nie! Určite nie. "Veľmi dobrý."
"Nie si len taká jeho zábava,že nie?"prižmúrila oči. "Lebo veľa dievčat áno."
"Nemyslím si že by som bola."snažila som sa o úsmev. Odrazu sa pri nás zjavila Nikola. Vzala si jednu jednohubku a odišla preč.
"Nemám ju rada."povedala Miška.
"Ja tiež nie...ako ju vlastene poznáš?"
Usmiala sa. "Hm. Dosť často trávila čas pri Danovi,dosť na ňom visí. Lenže jemu ona lezie na nervy. Je to strašná krava."
Prikývla som uznanlivo.
"Babenky čo tu len papate? Okamžite tancovať."vyzval nás Dano. Vtiahol nás na parket,no Miška odrazu niekam zmizla a ja som zostala s Danom.
"Vidím,že ste sa zoznámili."povedal s úsmevom.
"Je to fajn baba."
Prikývol.
Tancovali sme a pili asi do pol 4 rána. Pár ľudí odišlo aj skôr. Môj brat bol celkom už zhuleny. Bolo to dosť divné.
"Zajtra mu bude kvalitne zle."šepol mi Dano.
"Dano čo sa k nej dávaš tak blízko?"spýtal sa pobavene Ryan.
"Nedávam,to sa ti zdá,si nafajčeny."povedal so smiechom Dano. Potom na mňa pozrel a žmurkol.
"Ty si hovado."zasmiala som sa. O tej pol 4 ráno už všetci odišli. Ryan sa uložil u Dana na gauči,Tomáš išiel do hosťovskej a ja s Danom sme zašli do jeho izby. Ešte sme sa spolu vyspali a potom zaspali.Ráno ma prebudila hádka. Ryana a Dana.
"Ty spávaš s mojou sestrou?!"vybehol naňho Ryan.
"Nie nie..."
"Ale áno!!! Veď nie som slepý! Vy dvaja spolu ležíte nahý v jednej posteli!!! Tak ma neklam!"
"Ryan..."
"Drž hubu radšej! Varoval som ťa aby si sa od nej držal čo najďalej!"
"Ale prečo?"nechápal Dano.
"Si obyčajný kurevnik!!! A teraz jej ublížiš tým,že nevieš udržať svojho vtáka na uzde!"kričal Ryan.
"Hej prestaňte!"ozvala som sa a obaja na mňa pozreli.
Ryan na mňa ukázal prstom. "Ty si úplne sprostá? Vieš aký je to sukničkár a aj tak s ním budeš spať? Preplo ti? Alebo ťa prinútil?!"
"Čo? Nie! Ryan...ja a Dano spolu chodíme!"vydala som zo seba. V tom sa vo dverách objavil Tomáš.
"Takže už o tom vie?"spýtal sa Tomáš.
Ryan po ňom zazrel. "Ty si o tom vedel? To len ja nie?!"skrikol brat.
"Ryan,chcela som ti to povedať,ale nebola na to vhodná chvíľa. Vedela som,že ho neznášaš,preto sme to držali v tajnosti."snažila som sa vysvetliť ale on si trepal svoje.
"Toto je od vás naozaj hnusné! Ja jediný som o tom nevedel a zistím to tak,že vás nájdem spolu v posteli?! Idem radšej domov,nemôžem sa na toto pozerať!"skrikol a odišiel.
"Doprdele!"povedala som naštvane.
YOU ARE READING
Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]
רומנטיקהLea a jej brat Ryan idú na novú strednú školu,kde budú bývať na internáte. Do jej života sa pripletie veľa nových ľudí. Hlavne dvaja nový chlapci. Ktorého z nich si vyberie? Kto získa jej srdce?💜