32.KAPITOLA🍀

4.3K 162 11
                                    

O mesiac neskôr:
S Danom chodím už dva mesiace. Ľudia sa čudujú,že sme ešte spolu,ale veď to nie je taká dlhá doba,tak nechápem čo sú z toho tak moc prekvapený. No dnes som mala znova nervy. Mám pocit,že od kedy som spoznala Dana tak som dosť často naštvaná a agresívna. Ale nie,že by mi robil nervy on,ale ľudia okolo neho. No a dnes ma naštvala Nikola. Keď som prišla po škole do Danovej izby tak tam bola ona. Bola rozvalená na Danovej posteli s hlbokým výstrihom a rozprávala sa s Tomášom a Ryanom. Dano sedel za počítačom a bol nejako moc sústredený.
"Ahojte."pozdravila som a všetci ma odzdravili späť. Dano sa otočil smerom ku mne,ja som k nemu podišla,objali sme sa a pobozkali. Nikola sa na mňa pozerala povýšeneckým pohľadom.
"Čo robíš?"spýtala som sa ho.
Hodil nad tým rukou. "Niečo do školy. Som rád,že si prišla,aspoň trošku vypnem od povinností."povedal.
"Konečne sa staráš aj o školu."dodala som.
"Tak keď chodím so šprtkou a bývam na izbe s ešte väčším šprtom."povedal pobavene a ukázal na Ryana,ktorý sa hrdo usmial.
"Takže si nútený sa učiť?"ozvala sa so smiechom Nikola. Prekrútila som očami. Čo si to dievča už o sebe myslí? Nech sa nám do toho nepletie. A vôbec,čo tu robí?!
"Nie že by som bol...ale keď už nie som taký ako kedysi,mám viac času,trošku som dospel tak mám viac času na učenie a som za to rád,konečne mám dobré známky. A hlavne...na budúci rok maturujem,musím byť prichystaný."odpovedal jej Dano. Bola som rada,že to berie takto. Dano si ma odrazu chytil okolo bokov a pritiahol k sebe čiže som si sadla na jeho kolená. Nikola nás stále sledovala.
"Dano pamätáš si na našu spoločnú noc?"spýtala sa ho provokačne.
"Bohužiaľ áno."odpovedal a ona sa zamračila.
"A na naše spoločné noci?"spýtala som sa ja pobavene.
Pobozkal ma. "Na tie nemôžem zabudnúť predsa. Tie stále však pretrvávajú."dodal. Nikola sa triasla od nervov. Rada ju vidím nahnevanu.
"Čo tu vlastne robíš? Veď nebývaš na intraku."spýtala som sa jej.
Zhlboka sa nadýchla. "Išla som sem za kamoškou,ale išla som na chvíľu ešte sem."vysvetlila. Odrazu sa Nikola postavila z postele. Už som sa potešila že odchádza,no ona prišla za Ryanom a odzadu ho objala. Niečo mu začala šepkať do ucha a on sa zasmial. O čo jej zas ide? Myslí že ma nasere? Krava!
"Kľud."šepol mi Dano a pohladil ma po stehne.
"Nech odtiaľto odíde a budem kľudná."
"Ehm,Nikola? Mohla by si už opustiť našu izbu?"spýtal sa Dano. Čo na srdci to na jazyku. To na ňom milujem.
Nikola sa naňho zarazene pozrela. Našpúlila pery a odišla preč.
"Čo ti šepkala?"spýtala som sa Ryana.
Mykol plecom. "To je snáď moja vec."povedal.
"Dúfam že s ňou nič nemáš."
"Veď tebe to môže byť jedno."
Vedela som že mi to chcel vrátiť za Dana.
"Máš pravdu braček,mne je to totálne jedno. Rob si čo len chceš."odpovedala som.
"Myslím si Lea,že tvoj brat nie je tak blbý,že by si začal s ňou. On predsa vie ako ma stále otravuje."dodal Dano a Ryan zamyslene prikývol. Potom sa Ryan postavil,pristúpil ku mne,podobral mi bradu a povedal:
"Neboj sa sestrička,ja ti nič nezatajím."žmurkol.
"Ale no ták,Ryan...robíš si srandu? Veď sme si to všetko vyrozprávali."
Začal sa smiať. "Jasné,že si robím srandu."
"Hovado sprosté."
"Len keby ste chceli vedieť...tak som si začal s Katkou."zrazu sa ozval Tomáš. Všetci sme naňho prekvapene pozreli. 
"S mojou spolubývajúcou?"
"Áno."odpovedal. 
Bola som prekvapená,nikdy nám o ňom nehovorila. Zvláštne. Spýtam sa jej nato. 
------
Ahojte,prosím vás o menšiu radu. Ak vás napadá niečo zaujímavé čo by sa mohlo podľa vás objaviť v príbehu tak mi to určite napíšte do súkromnej správy,pretože nejako v poslednej dobe sa mi nedarí v písaní :D ♥

Tajomstvo na internáte[DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora