- nominacja -

28 4 0
                                    

Woooowowowowowoo minęły chyba wieki odkąd ktokolwiek mnie nominował, dlatego też byłam w taki ogromnym szoku i jest mi z tego powodu niezmiernie miło! :D 

Nominacja od KocurekBummie dziękuję ślicznie ❤️

Pytania:

1. Kiedy odkryłeś swoją chęć do pisania i/lub czytania?

O lajuśku, a więc... *nabiera powietrza, czyt. czas przygotować się na opowieść o całym stuleciu* była to pewna historia, gdy pierwszego listopada jechałam z rodzicami wieczorem na cmentarz i to miejsce wyglądało nocą tak pięknie, że naszła mnie taka jakaś scenka, którą zaraz musiałam gdzieś zapisać (tak zaczęła się pierwsza, w praktyce druga opowieść którą zaczęłam pisać). Ogólnie jest ona straszna i teraz najchętniej schowałabym ją jak najdalej od wszelkich oczu ludzkich bo jest to jedna z najbardziej żenujących rzeczy jakie posiadam, nie mniej jednak moja parszywie sentymentalna część duszy nie potrafi spalić wszelkich dowodów na istnienie tego tworu XD Sam pomysł na fabułę już był dziwny XD Byłam wtedy albo gdzieś w 6 klasie podstawówki albo już w gimnazjum, powiem, że nie pamiętam dokładnie >.< Bynajmniej od tamtej pory zaczęłam na prawdę dużo pisać.

funny fact: opowiadanie to było pisane długopisem w zeszycie i dotrwało jeśli dobrze pamiętam jakiś 8 rozdziałów (zapisałam prawie cały sześćdziesięcio kartkowy zeszyt) .

funny fact nr 2: gdy pokazywałam to najbliższym, to moja pierwsza opisana scena pocałunku była tak skomponowana, że brzmiała jakby co najmniej główna bohaterka zaszła już w ciążę (nie pytajcie, jestem po prostu zdolna jak nikt XDDDD)

funny fact nr 3: moje pierwsze pierwsze pierwsze opowiadanie było napisane gdy byłam gdzieś w trzeciej klasie podstawówki o przygodach myszki Basi i jest tak śmieszne i dziecinne, że wciąż płaczę XDDDD

2. Jakie było pierwsze fanfiction jakie przeczytałaś i kiedy to było?

Pamiętam, że kiedyś to opowiadanie autentycznie zgubiłam i miesiące poświęciłam by je znów znaleźć. Nie pamiętam kiedy to było dokładnie i czy aby na pewno to było pierwsze, ale to mi się najpierw skojarzyło. 

To były jeszcze świetlane czasy blogspota, łapcie moje pierwsze jongkey, od którego zaczęła się moja cała fanfikowa przygoda, a nad którym wylałam w środku nocy morze łez:

http://everyloveshineeff.blogspot.com   ->   SPIS TREŚCI   -> Fata Viam Invenient (trzy rozdziały)

3. Stało się kiedyś coś, co zmieniło Ciebie lub Twoje zachowanie?

Oj tak. Gdyby tak przyglądnąć się "ewolucji" mnie i całego mojego zachowania to... zmieniło się bardzo i to w przeróżne kierunki z wielu nieprzyjemnych mi powodów. Myślę, że nawet teraz nie jestem osobowością ukształtowaną choćby w połowie i ten drastyczny proces nieustannie trwa. 

4. Opisz swoją ostatnią podróż!

Moja ostatnia podróż to była wyprawa na koncert Raviego w Warszawie, tak mi się wydaje bynajmniej. 

Ogólnie to było bardzo fajnie. Poznałam mega zajebisty team, przeszliśmy piechtą kilometry Warszawki, zmarzliśmy w kolejce w dupska tak, że aż się słodko robiło i pałaliśmy wspólną rządzą mordu do organizatorów. Kwintesencja całej wyprawy i koncertu to płacz, miód, orzeszki i woskowy (boski) Kim Wąsik XD

5. Jak sobie radzisz w chwili niechęci do czegokolwiek?

To chyba zależy do czego ta niechęć jest. Jeśli do nauki to najczęściej marudzę i ostatecznie się nie uczę XD Mam taki okropny nawyk, że jak nie mam na coś ochoty, a powinnam to zrobić, to odkładam to jak najpóźniej w czasie i ja tego tak strasznie nie znoszę, że ughhh. Ciągle nad tym pracuję, ale to trudne XD

6. Jak się czujesz? Zdrówko dopisuje, masz chęć na zrobienie czegoś?

Powiem tak. W tym obecnym momencie, 13 marca 2019r. o godzinie 23:14 (gdy to edytuję 17 marca jest w sumie tak samo XD) czuję się jak wymięta kupa szmat, którą dodatkowo ktoś połknął i wypluł. Wiem, mało estetyczne wyobrażenie, ale po prostu jestem tak przerażająco wyczerpana i zrozpaczona, że nie mam siły na nic. Jakby tego było mało znów źle sypiam i jeszcze czepia się mnie przeziębienie. 

Nie wiem czy mam ochotę konkretnie na zrobienie czegoś, ale na pewno chciałabym przejść do tego momentu w życiu w którym znów będę mogła odetchnąć i mruknąć zadowolona, że w końcu jest wszystko na swoim miejscu. Mam nadzieję, że to kiedyś nadejdzie. 

7. Oznacz tyle osób ile chcesz (choć fajnie, jakby było ich przynajmniej 5):

Od razu zaznaczam, że kompletnie nie wiem kto lubi, kto nie, kto mnie zna, kto nie, czasami wpisuję tu totalne randomy, ale to zabawa i jeśli widzisz mnie pierwszy raz, to macham Ci przyjacielsko rączką!

Miinaam

KocurekBummie

ShizukaAmaya

Joamya_no

UniJunior

villemoasahina

Misiollek

littlefreak9194

hxtalia

mavtqq


Pytania:

1. Jakiej piosenki ostatnio słuchałaś i jaka jest twoja ulubiona (możesz napisać dlaczego, jeśli masz taką chęć).

2. Co zawsze wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?

3. Przypomnij sobie swój ostatni sen i wyskrob tu co to było (te nocne dziwactwa są zawsze takie nietuzinkowe).

4. Lepsze jest czytanie czy pisanie (i dlaczego)?

5. Taniec czy śpiewanie (and whyyy)?

6. Wstaw jedno zdjęcie, które sprawia, że robi Ci się cieplej na serduszku. Jeśli nie posiadasz takowego lub jeśli Twoja galeria nie przychodzi Ci z oczekiwaną pomocą, możesz też wstawić  jakiegoś fajnego mema (albo oba).

7. Jesteśmy tacy jak inni nas widzą, czy tacy jakich widzimy sami siebie? (przepraszam, ale musiałam, matura udziela mi się za bardzo XD)

8. Wymyśl jakieś najbardziej bezsensowne i głupie zdanie dzisiejszego dnia.

9. Pomyśl swoją ulubioną liczbę i taką też liczbę osób nominuj!


Amnezja / Jonghyun & ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz