...Když holky probírají kluky...

81 8 2
                                    

...Zalezla jsem na pokoj, kde byla poměrně nuda a tak jsem vzala svůj telefon, že zavolám rodičům, nejdřív tátovi a pak mamce. Telefonovala jsem docela dlouho, protože oba chtěli vědět úplně všechno a hlavně vysvětlit jim příčinu úrazu.... ,,Kdyby byli spolu, nemusela jsem to vysvětlovat dvakrát..." řekla jsem si. No a tak jsem se ještě hodinu nudila na pokoji, dokud nepřišly holky.

,,Tak co, jaký bylo lyžování?" zeptala jsem se.

,,Skvělý!" odpověděla mi Anička.

,,Co ty a nuda?" ptala se Emma, která si chystala ručník.

,,No, byla tady se mnou, kreslila jsem si, ale moc to nešlo,...a..." nedopověla jsem větu a hodila blok s obličejem Sue na postel.

,,To je kráásný!" řekla Adél.

,,Nechápu, jak můžeš něco takovýho nakreslit se zlomenou rukou" dodala ještě.

,,Co a?" zastavila se Emma v půlce cesty do koupelny.

,,No...Byl tady Ondra, já mu zabouchla před nosem a on tu pak celé dvě hodiny seděl, dokud jsem nezjistila, že tam sedí. Šla jsem si zrovna pro čaj na recepci, On řekl, že tam byl hlavně, že mu nešlo vstát a taky, že...že mi chtěl...chtěl mi být na blízku. A pak, on šel za mnou, zavolal na mně a když jsem se otočila, byla jsem přímo u jeho hrudi a on mi řekl, že...že se mu...líbím..." vysvětlila jsem holkám, co znamenalo ,,A,,.

,,Co ty na to?" zeptala se Anička.

,,Řekla jsem smůla kámo"

,,Děláš si srandu?" ptala se Emma.

,,Však jsi říkala, že je hezkej"

,,Ne Adél, to jsem neříkala, ale jako není špatnej, ale je hroznej..."

,,Áha, známe tvoji mluvu..." řekla Emma a zavřela za sebou .

,,Ale každopádně, myslím, že se Anička konečně líbí tomu paku brejlatýmu!" řekla Ádél.

,,No, usmál se na mě, ale to je všechno" řekla Anička.

Jí se totiž Alex líbí už pěkně dlouho a na tenhle moment čekala.

,,To je skvělý! Třeba se to nějak vyvine!" řekla jsem.

,,No a víš co? Ádě se líbí Mates!!" vyhrkla Anička a Adéll zrudla, takže to byla pravda.

,,No, nechci si vymýšlet, ale on po tobě taky kouká Áďo" řekla jsem a Adél sebou švihla na postel.

,,Vážně?" zeptala se .

,,Myslím, že ano" řekla jsem. V ten moment se ozvalo zaklepání.

,,Jdu tam" řekla jsem, a šla otevřít.

,,To je dobrý, že jsi mi otevřela zrovna ty" řekla učitelka.

,,Dobré odpoledne" řekla jsem slušně"

,,Co tvoje ruka? Už je to lepší?"

,,Ano, už budu moct jít lyžovat!"

,,No, jak jsem vám v autobusu řekla, máte trest, vás osm a to ty, Anička, Emma, Áďa, Kuba, Alex, Jonáš a Oliver, takže zítra, protože se instruktor, který jel s námi dočasně zablokoval, tak zítra budete vyučovat sekundu na lyžích, ve skupině je jich osm, přesně jako vás, tak to máte jednoduché" řekla a ještě dodala, ať nezapomeneme na večeři a odešla.

,,Slyšeli jste učitelku, zítra učíme!" řekla jsem holkám. V místnosti už byla i Emma a tak jsem to nemusela vysvětlovat ještě jednou.

,,Předpokládám, že na modrý co?" ptala se Anička.

,,Nejspíš" odpověděla Emma, která si rozplétala copy.

Po chvíli se zase ozvalo zaklepání. Otevřela jsem a za dveřmi se nacházel Mates.

,,Co tady děláš?" ptala jsem se ho.

,,No, musím ti něco říct" vytáhl mě za ruku ven.

,,No?" ptala jsem se.

,,Líbí se mi Adél"

,,To já ale vím" řekla jsem

,,Vážně!?" ptal se.

,,Jo řeknu jí to"

,,Díky! Jo jen abych nezapomněl, Ondra je z tebe celej smutnej a...." nestihl doříct větu.

,,Jo já jí to vyřídím, ahoj!" zabouchla jsem za ním dveře.

Tak on je smutnej jo? No a co, je to Ondra.

,,Adéll?"

,,Kdo to byl?" zeptala se mě.

,,Mates...a...."

,,A?" byla zvědavá a já nevěděla, jak jí to říct, aby to nebylo hopem...

,,Nooo, počkej..." řekla jsem a vyběhla ven. Běžela jsem na pokoj číslo 24.

...Dneska hodně krátký, ANO uvědomuju si to

Lyžařský výcvikKde žijí příběhy. Začni objevovat