Pytania od LadyBiedrona
Do Białego Kota :1. Od kiedy wariujesz?
Biały Kot: Tak szczerze? To odkąt nie ma przy mnie mojej Mrocznej Biedronki. Po prostu jej obecność działa na mnie w jakiś sposób kojąco.2. Nie zrobisz Mari krzywdy, prawda?
Biały Kot :Jak będzie grzeczna to nie. Chociaż nawet jak będę musiał to mnie to zaboli bardziej niż ją....Marinette :* patrzy że strachem w oczach na Białego Kota *
Biały Kot : *Szeptem* Szykuj odpowiedzi
3. Jesteś pedofilem?
Biały Kot: Nie. Stosowne nie.Ktoś z tyłu : Jest, ale się nie przyzna!
Biały Kot :Kotaklizm *szczerzy się do tego kogoś*
Ktoś z tyłu: *ucieka, dlatego nie wiem kto to był*
4. Zastanawiałeś się czy nie powrócić do normalnej postaci?
Biały Kot:Do tego cały czas uśmiechniętego blondyna modela czy do Czarnej Porażki? Zastanawiałem się nad tym i raczej to nie będzie dla mnie korzystne.5. Nie czuj się gorszy od Biedronki jako Czarny Kot. Nawet nie wiesz ile masz fanek i fanów :)
Biały Kot : Biedronka mówi to samo...
Do Adriena :
1. Po kim jesteś taki piękny? (Bo chyba mi nie powiesz, że po Panu Rurkomanie aka Gabrysiu )
Adrien: Urodę (całe szczęście) mam po mamie. Inaczej nie zostałbym modelem.2. Domyśliłeś się kiedykolwiek, że Mari cię crushuje?
Adrien : Nie. Myślałem, że jesteśmy tylko przyjaciółmi... Chociaż jej zachowanie było dziwne.3. Lubisz rurki?
Adrien :Chyba se żartujesz? Ja ledwo znoszę ich widok na moim tacie.Gabriel Agreste : Co ty powiedziałeś?
Adrien: Nic nie słyszałeś
4. Daj sobie oczyścić akume. Proszę, pomyśl czy twoja mama chciała byś taki był?
Adrien: Wiesz, bycie Białym Kotem ma swoje zalety. Nie jesteś kontrolowany, jesteś dosyć ważną postacią i wszyscy cię "szanują".5. Kim chcesz być w przyszłości?
Adrien: Zostaje na razie przy byciu modelem. Mam w tym zawodzie doświadczenie.Do Marinette :
1. Czy nadal kochasz Adisia aka Białego Dachowca?
Marinette: Nie mogę zaprzeczyć, że nie. Kocham go dalej i nie wiem co bym zrobiła gdyby go zabrakło. Wybaczę mu wszystko. Nawet jeżeli będę to pamiętać. W tej chwili nie jest sobą i wiem coś na ten temat, bo też byłam zaakumanizowana.2. Czy czułaś coś do Chata jako Chata zanim poznałaś jego tożsamość?
Marinette : Serce zawsze biło trochę szybciej przy nim, ale mój mózg mówił, że to nie jest moja miłość, bo moją jedyną miłością jest Adrien. Więc próbowałam nic mu nie okazywać, myślałam, że o mnie zapomni i mnie zostawi w spokoju, ale tak się nie stało i dlatego teraz stoję w tym gównie.3. Wolisz Plagga czy Tikki?
Marinette :Nie obrażając żadnego z nich, wolę Tikki. Ona ma spokojniejszy charakter od Plagga. Nie jest taka złośliwa(?) , arogancka (?) jak on...Plagg: Nie jestem arogancki....
4. Shippujesz Plakki?
Marinette :Jestem tego na 100% pewna, że między nimi coś jest. Oni ze sobą flirtują! Na moich oczach! Więc ich shippuje. Plakki to mój ulubiony ship (nie licząc mnie i Adriena).5. Umiesz rzucać ripostami i jechać po ludziach?
Marinette: Zależy po kim. Jak było widać potrafię, ale tylko wtedy, gdy chodzi o osoby bliskie mojemu sercu. Niestety sama siebie niezbyt potrafię bronić.
Mistrz Fu :
1. Jakim cudem umiesz uleczyć Emily?
Mistrz Fu: Starożytne metody potrafią wszystko. Nieraz miracula się psuły. Jak byłem jeszcze w świątyni uczono nas tego jak leczyć osoby, które używały zepsutego miraculum. A jak ją uleczę to jest tajemnica.2. Jaki ship najbardziej lubisz?
Mistrz Fu: Nie patrząc na to, że to te same osoby, to moim ulubionym shipem jest LadyNoir.3. Otworzysz sklep z artykułami LadyNoir, Adrienette, Marichat i Ladrien?
Mistrz Fu :Jak w Paryżu nie będzie niebezpieczeństwa. To kto wie?Marinette :Ekhm... Mistrzu Paryż nie zna naszych tożsamości.
Mistrz Fu : No tak. To otworzę (może) w Polsce?
4. Które kwami jest najbardziej przyjacielskie?
Mistrz Fu: Ogólnie to wszystkie kwami są bardzo przyjacielskie, ale myślę, że Tikki jest najbardziej przyjacielska. Chociaż potrafi być naprawdę groźna...5. Które kwami jest najbardziej aroganckie?
Mistrz Fu :Jedno słowo. Plagg...♠️♥️♦️♣️
Ogólnie nie wiem czemu, ale tylko jedna osoba zadała pytania. Gdyby nikt ich nie zadał to tego rozdziału by nie było, a myślę, że warto wiedzieć trochę więcej przed Walką Ostateczną.... Tym akcentem kończę.
666 słów 😝😝😝
CZYTASZ
Mroczny Paryż ||Miraculum Biedronka i Czarny Kot ||ZAKOŃCZONE
FanfictionWładca Ciem prawie wygrał. Coraz więcej akum, potężniejsi złoczyńcy. Do czego to doprawidziło? Biedronka i Czarny Kot nie podołali swojemu zadaniu. Poznali siebie bez maski. Zmienili strony gry. Grają teraz jako złoczuńcy. Paryż zamienił się w Pie...