Biedronka wzięła worek z solą i podrzucił go do góry.-Niesamowita Biedronka! - krzyknęła.
Po chwili magiczne moce miraculum tworzenia naprawił szkody wyrządzone przez Śnieżyce.
***
-Witamy, Królową Śniegu - powiedział ironicznie policjant zakładając kajdanki na nadgarstki Elizy.
Dziewczyna nie odpowiedziała, tylko obdarzyła policjanta wrogiem spojrzeniem.
Bohaterowie stali styłu i patrzyli jak Eliza ląduje w samochodzie policyjnym.
-Zapłacicie mi za to! - krzyknęła w stronę nastolatków w lateksowy stroju.
Oni nic nie odpowiedzieli tylko spojrzeli na siebie.
-Znaleźliście jej miraculum? - zapytała Biedronka.
Królowa Pszczół i Czarny Kot pokręcili głowami.
-Naszyjnik przepadł, Biedronsiu...-powiedział blondyn.
Granatowałosa spuściła wzrok na ziemię.
-To moja wina - powiedziała smutnym głosem.
Czarny Kot złapał swoją partnerkę za ramiona i powiedział
-Nie, Biedronko. Wszyscy jesteśmy za to odpowiedzialni.
Blondyn objął w pasie swoją partnerkę. Biedronka dała znak reszcie i wskoczyli na dach.
Diablica odebrała miraculum od Viperion'a.
Biedronka odebrała miraculum od Smoczycy.
Czarny Kot od Króla Małp.
Ruda Kita od Pegaza.
***
Marinette wraz z Madness weszła do domu Mistrza Fu.
Starzec włożył miracula do szkatuły.
- Trzeba znaleźć to zagubione miraculum - powiedział starzec w czerwonej koszuli w kwiatki.
-Odnajdziemy je- powiedziała granatowłosa i wyszła z mieszkania.
#Lila Rossi
Weszłam do swojego pokoju po czym zamknęłam drzwi na klucz.
Usiadłam na łóżku i wyciągnęłam naszyjnik z kieszeni.
Przyjrzałam mu się jeszcze raz.
Na złotym łańcuszku wisiał błękitny medalion z pięcioma płatkami śniegu.
Założyłam wisiorek.
Nagle oślepiła mnie struga fioletowego światła.
-Aaaa !-krzyknęłam wystraszona i zasłoniłam się rękoma.
Pomału otworzyłam oczy.
Przede mną latał dziwny stworek.
Był całkowicie biały. Na głowie miał dwa czułka. Jego oczy były koloru fioletowego. Z tyłu miał ogon.
-Czym ty jesteś?! - krzyknęłam.-Spokojnie. - powiedział - Jestem Altt i jestem twoim kwami.
-Kwa co? - zapytałam zdezorientowana.
-Kwami -powtórzył Altt - Kwami dają bohaterom moce.
-Bohaterom takim jak ta przebrzydła Biedronka? - zapytałam.
-Tak - odpowiedział.
-A jaką ja mam moc? - zapytałam.
-Możesz tworzyć superbohaterów dając im moce za pomocą akum - powiedział uśmiechając się.
-Albo tworzyć super złoczyńców...-powiedziałam i uśmiechnęłam się złośliwie.
Spojrzałam jeszcze raz na naszyjnik.
Teraz wyglądał inaczej...
Na złotym łańcuszku był fioletowy medalion, a na nim pięć motyli...
♠️♥️♦️♣️
Ogólnie co dopiero w trzeciej części miało wyjść, że to Lila będzie nowym Władcą Ciem. We wcześniejszej części wiele osób rozszyfrowało już,
że to ona, więc uznałam, że bez sensu ją kryć.A więc mam teraz tylko pytanie :
Będziecie czekać na trzecią już część "Mrocznego Paryża" pod tytułem "Lady Butterfly"?
Mad~
CZYTASZ
Mroczny Paryż ||Miraculum Biedronka i Czarny Kot ||ZAKOŃCZONE
FanficWładca Ciem prawie wygrał. Coraz więcej akum, potężniejsi złoczyńcy. Do czego to doprawidziło? Biedronka i Czarny Kot nie podołali swojemu zadaniu. Poznali siebie bez maski. Zmienili strony gry. Grają teraz jako złoczuńcy. Paryż zamienił się w Pie...