2

3K 294 31
                                    

"I know i'm not alone,I have You,My God Allah!!"

"Betul ke apa yang aku buat ni?"soal Waina sendirian.Matanya memandang lembut ke arah Tisya yang berusia 9 bulan.

Kesian anak ummi,baru 9 bulan dah kena hidup tanpa papa,maafkan ummi ya,sayang.

Waina sanggup serahkan syarikat Khat Sdn.Bhd pada bussiness partner nya,Sara.

Tapi tak apa,lima puluh peratus akan dibank in kan pada Waina setiap dua bulan.Dengan duit yang ada,Waina membawa diri ke daerah Seoul,tempat dimana ayahnya bersemadi dan tinggal dahulu kala.

Kim Cheol Hwan,ayah kepada Aisya Huwaina Kim.Memang Huwaina kacuk,dan dia sangat iras ayahnya.

Jadi untuk bercakap bahasa korea,langsung tidak menjadi masalah bagi Waina.Sesudah sampai,Waina membuka pintu rumah dua tingkat itu.

"Assalamualaikum.."ucap Waina perlahan.Dia mengangkat barang barangnya masuk ke dalam rumah tersebut.Sebelum itu,sempat Tisya diletakkan di atas sofa.

(Bahasa Korea)

"Appa..Huwaina datang balik sini,insyaallah,Waina akan kembalikan keceriaan dalam rumah ni bersama Tisya,appa,Waina harap appa ada temankan kami,ummi pun.."kata Waina sambil tersenyum.

Waina beralih di sekitar rumah tersebut.Direnung satu persatu frame yang ada disitu.Sedih..

Waina mendukung perlahan Tisya sebelum dibawa ke tingkat atas.Tisya diletakkan di atas tilam bilik tetamu sebelum Waina menepuk perlahan peha kecil Tisya.

Waina juga turut terlelap.

                                     💔💔💔

"Yaaahh!!Jinhwan!Junhoe!Chanwoo!Jiwon!Yunhyeong!Donghyuk!Bangunlah pabo!"

Okay..Leader sudah menjerit melawan ayam yang sedang berkokok.Kita tengok siapa menang!

Cubaan pertama,gunakan SUARA!

Dan gagal.

"Woi,gila!Bangunlah lembap!"B.I memukul kepala sekor sekor,payah sangat,haa!!

Cubaan kali kedua,guna FIZIKAL!

Dan gagal.

Okay kita cuba kali terakhir.

"Woi kebakaran woi bangun woi aku taknak mati rentung sebab nak kejutkan kau woi bangun!!"B.I sudah terjerit bagai nak gila.

Chanwoo buka mata tapi Bobby usap kepala dia.

"Jangan bangun,dah klise sangat cara dia,sambung tidur aje.."arah Bobby,Chan apa lagi,terus tup!

"Eyyy..Tak guna betul,lantak koranglah!Frust aku macam ni,aku just nak remind harini ada fanmeeting dekat Seoul,bongok bongok sekalian,so tolonglah cepat bersiap demi IKONIC.."B.I sudah pergi.

"Whut?!Whatdehek dia tak bagitahu awal awal?"belaka lari macam tak cukup tanah.Mulalah berebut tandas.Huh!!

Di meja makan,masing masing jeling B.I geram.

"Apa pandang tak puas hati?Memang salah korang lah bengong!"kata B.I yang sedar pandangan masing masing macam nak telan dia yang tak berapa nak sado ni.

"Kau patut cakap awal awal..Tak yah nak jerit macam tu,skip aje,teruslah cakap ada fanmeeting arini.."bebel DK.

"Ah lantak akulah.."balas B.I selamba.Tiba-tiba Jun bangun pergi tandas.

"Haa..Tu dah kenapa?"soal Bobby pelik.

"Aku lupa gosok gigi.."

"Pabo!!"jerit mereka semua.

HELLO,MR.HUSBAND!Where stories live. Discover now