...... HAVRASPÁR
Byla jsem překvapená, protože jsem chtěla do právě této koleje a najednou v ní sem. Od Havraspárského stolu se ozval potlesk a já si šla sednout mezi své nové spolužáky. Profesorka McGonagal dále vyvolávala jména nových žáků a já se jen usmívala na všechny okolo. Po chvíli byla na řadě i Kája a tak jsem zatajila dech když si nasadila klobou a doufala jsem že se dostane do stejné koleje jako já. Jaké bylo mé zklamání když klobouk vykřikl Zmijozel a Kája se šla posadit ke svému stolu odkud se ozval jen letmý potlesk. Na řadě byli další lidi a já čekala až půjdou mé kamarádky které byly na konci seznamu. Jako první byla Verča a ta se dostala do Nebelvíru odkud se ozval zatím největší potlesk. Poslední šla Anne a klobouk hodně dlouho přemýšlel, ale nakonec Anne poslal... Do Mrzimoru. Najednou se ozvala rána a já se podívala co se stalo. Verča omdlela a my jsme k ní hned spěchal a Dean z její koleje ji odnesl na ošetřovnu. Už jsem chtěla jít za ní, ale Kája mne zadržela a řekla,, Teď už jsme každá v jiné koleji. Ostatní spolužáci z její koleje se o ní postarají". Začaly jsme se hádat a přidala se i Anne. Naše dlouhá hádka byla ukončena příchodem jednoho z profesorů,který nám řekl že se máme posadit a nemáme se hádat když jsme stejně každá v jiné koleji, takže je to zbytečné. Hostina tedy mohla začít a my se pořádně nadlábli vším možným až nás bolelo břicho,ale od hádky jsme už spolu nepromluvily. Pomalu jsem se společně s ostatními přesunula do naší společenské místnosti a do ložnice kterou jsem sdílela s dalšími dvěma nafrněnýma fňuknama. Společenská místnost je obrovská a majestátní. Vše je zbarveno do modré a stříbrné barvy, takže to perfektně doplňuje dojem útulného domečku. U stěny hoří v krbu oheň vedle něhož je křeslo že stříbrného saténu a stolek na dodělávaní úkolů. Na opačné štěně je nástěnka s různými oznámeními a taky informací ze náš kolejní učitel je profesor Kratiknot a mým novým rozvrhem. První hodinu budeme mít od osmi bylinkářství s Mrzimorem. A další hodiny budeme mít samostatné a to : kouzelné formule, obrana proti černé magii a přemněňování před obědem a po obědě jen dvě hodiny lektvarů. Rozhodla jsem se ještě podívat do ložnice, kde bylo jedno obrovské okno a u něj postel, kterou jsem si okamžitě zabrala a vybalila si kufr. V ložnici jsou ještě další dvě postele pro ty nány a na postele jsou přidělané závěsy modré barvy. Samozřejmě nesmí chybět ani pracovní stůl, který zde byl třikrát. Jelikož už byl večer šla jsem na večeři. V průběhu cesty do mě narazil ten kluk z vlaku, o kterém jsem zjistila že je Harry Potter a který mi právě nadával že neumím chodit. Byla tam ještě jedna holka, také ta z vlaku a ta se mne zastala a řekla ,, To nevadí Harry, to ty jsi do ní narazil", já jsem ji poděkovala za zástaní a jeho jsem probodla pohledem. Pak už jsem se jen navečeřela a šla spát.
Další den jsem málem zaspala ale naštěstí jsem zvládla dojít na bylinkářství včas. Když jsem došla už tam byli všichni a my jsme mohli do skleníku. Dnes jsme měli za úkol přesadit mandragory. Anne stála celou hodinu na druhé straně třídy a nebavily jsme se spolu. Tak mne napadlo že to tak už asi bude napořád. Nakonci hodiny nás paní profesorka pustila dříve a my jsme šli rovnou na další hodinu což jsou kouzelné formule. Ostatní hodiny proběhly hladce a když jsem se chystala jít na oběd potkala jsem zase Harryho. Jeho doprovod se skládal z Rona Weaslyho a Hermony Grangerové, což je ta milá holka z chodby. Tentokrát se mi Harry vyhnul ale slyšela jsem ho něco septat Ronovi o mně. Hermiona se chvíli zdržela a řekla mi ,, Nevšímej si ho. Je jen trochu nervózní že vší té pozornosti a z kouzelnického světa. To víš je to pro něj nové. ",tak jsem to nechala být a šla se naobědvat a připravit se na dvě hodiny lektvarů. Na obědě jsem se nadlábla a okamžitě se vydala na cestu do učebny lektvarů. Přede dveřmi už čekali ostatní a čekali jsme jen na opozdilce a pan profesora Snapea, který lektvary učí. Ten za chvíli přišel a mohly jsem začít. Profesor byl od začátku nepříjemný a já věděla že ho nesnáším. Kolovaly o něm i zvěsti že nadržuje zmijozelákům a to mne trochu štvalo. Během hodiny stihl odečíst naší koleji 10 bodů a upozornit všechny na to že v jeho hodinách se nemluví ale jen pracuje. Jinak jsme jen probírali teorii a pak zazvonilo na přestávku. Vyšla jsem před dveře a tam byl Harry a jeho kamarádi v hádce s nějakým blonďatým klukem, který se jmenuje Draco Malfoy. Draco zrovna Hermione vypálil do obličeje že je mudlovská šmejdka a vysmál se jí. Viděla jsem že Hermione má na krajičku, tak jsem si stoupla před ní a řekla mu ,, Nejsi lepší než všichni, takže si to nemyslí ty jeden namachrovanej blonďatej blbečku. " na to jen utekl a brečel u toho. Ti dva kluci co stali vedle Hermiony na mne koukali s otevřenou pusou a Hermiona mi poděkovala a byla mi velmi vděčná. Od té doby jsme nerozlučné nejlepší kamarádky. Pak jsem musela na druhou hodinu lektvarů, ve které jsme se pokoušeli uvařit lektvar lásky,což se nám moc nevedlo. Pak jsem šla do společenské místnosti si dodělat úkoly, kterých nebylo moc, tak jsem si šla zaběhat. Běžela jsem kolem famfrpálového hřiště až k Černému jezeru, kde jsem si sedla pod strom a vydýchávala se. Pak jsem se kochala krajinou, která zde byla obzvlášť nádherná a lehla si do trávy, která příjemně lechtala. Když se blížil večer, zvedla jsem se a šla se převléct do něčeho přijatelnějšího a zašla jsem si na večeři, kde se dělo něco divného. Když jsem přišla všichni byli zticha a brzy jsem se dozvěděla proč. Ředitel Brumbál měl právě proslov. Sedla jsem si tedy na místo u svého stolu a poslouchala. ,,Musím všechny upozornit aby nechodili do Zapovězeného lesa a také do 4. patra dveře na pravo." celé to zavrcholil vážným pohledem a pak se posadil. V tu chvíli začala hostina. Najedla jsem se a šla si lehnout. Jenže jsem dlouho nemohla usnout, právě kvůli tomu, co říkal Brumbál. Po pěti minutách převalování jsem konečně usnula.
Ahoj doufám že se vám kapitola líbila, další bude až za týden v úterý. A mezitím nezapomeňte zkouknout aji příběhy mých kamarádek, které se jmenují : Můj život v Bradavicích a Můj první a druhý rok v Bradavicích. Jsou tam pohledy ostatních dvou kamarádek, které už nejsou kamarádky ze tří kolejí tedy ze Zmijozelu a Nebelvíru. Takže pokud chcete další kapču tak dejte koment a hlasování, I když asi vyjde i bez toho.. S pozdravem Karolnklimov. 😁😁😁😁😍😍
ČTEŠ
Bradavice a Já
FantasyMůj první rok v Bradavicích... Ahoj jsem Caroline Perenela Flamel a jedu do Bradavické školy čar a kouzel. Jedu tam s mými třemi kamarádkami. Ale při rozřazeni se vše změní.... Mimochodem moje kamarádky mají také příběhy určitě je zkoukněte : Můj ži...