Hned ráno jsme se urychleně převlékla a nasnídala jsem se v posteli díky skřítkům, které jsem požádala, aby mi to přinesli přímo ke mně. Dnes měl být famfrpál a já jsem nestíhala jít na snídani. Hraje Nebelvír proti Zmijozel a právě se rozhodují jestli budu fandit Nebelvíru nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla že budu fandit jak Zmijozelu tak Nebelvíru. Na snídani jsem neměla ani pomyšlení, jelikož mi bylo pořád ještě hrozně z toho incidentu a ještě k tomu jsem měla noční můru :
Nightmare:
Byla noc a šla jsem s Harrym po kraji nějakého zamrzlého rybníku, když se najednou z čista jasna před námi objevila ta samá postava se zakrvenými ústy a dívala se přímo na nás. Najednou se Harry otočil a na hal mě tam stát samotnou. Ten přízrak se přibližovat, až byl skoro u mně. Už už otevíral ústa plná ostrých špičáků, z nichž odkapávala krev, když jsem se celá zpocená probudila.
End of Nightmare :Naštěstí mně probudila Cho s Lenkou, které se mně ale snažily přesvědčit, aby jsem zašla za Brumbálem. Což jsem ani v nejmenším nechtěla, kvůli toho s těmi Předurčenými. Jako jo je to super, ale zároveň děsivé. Jak to, že mám schopnosti, které nemá nikdo jiný a jako, že patříme k předurčeným zrovna já a mě bývalé kamarádky? Těmito úvahami jsem se zaobírala během cesty ke tribunám a přestala jsem na to myslet, až když jsem si sedla do nejvyšší řady. Vedle mne seděla na jedné straně Hermiona s Ronem, jelikož jsem byla na kraji tribuny, která je vymezena jen pro Havraspár a Hermiona zas na kraji tribuny, vymezené pro Nebelvír,mohly jsme sedět vedle sebe. Z mé druhé strany seděla Cho a nějaký chlapec, který, když jsem se na něj podívala, celý zčervenal. Chvíli jsem se bavila s Hermionou a chvíli zas s Cho. Uběhlo pár minut, když zápas začal. Všechno proběhlo v pořádku, když v tom jsem si vzpomněla co se stalo minule, kdy hrál Nebelvír proti Zmijozelu. Když jsem nad tím tak přemýšlela, tak jsem vlastně viděla Snapea, jak si něco mumlá a když vzplála tribuna, tak cukání Harryho koštěte přestalo a zápas mohl pokračovat. Najednou mi došlo, že Snape ho musel začarovat. Četla jsme o tom v knihovně. Člověk který, zaříkává musí upřeně sledovat objekt a Snape vůbec nemrkal. Začala jsem se Hermiony v průběhu zápasu nenápadně vyptávat na Snape a Hagrida a všechno co se kamene mudrců týče . Dozvěděla jsem se tohle:
1. Když do školy vnikl Troll, Snape nebyl s ostatními učiteli a ještě k tomu kulhal
2. Hagridovi někdo dal dračí vejce a všichni vědí, že Hagrid draky miluje.
3. Snape začarovat Harryho koště
4. Snape vyhrožoval Quirelovi, což zjistil Harry pod neviditelným pláštěm
5. Kámen mudrců dokáže vzkřísit člověka i kdyby ho od smrti dělil jediný vlásek (Voldemort)
6. Kámen mudrců chrání více věcí než jen Chloupek a Snape je jeden z učitelů, kteří ho chrání
7. Tudíž se k němu může i lehce dostatDocela dost věcí, o kterých jsem neměla ani potuchy. Na oplátku jsem jí řekla o mé schopnosti, že patřím k předurčeným a že k nim patří i mě bývalé kamarádky. Samozřejmě jsem ji poprosila, aby to nikomu neřekla. Po zápasu, který skončil výhrou Nebelvíru, jsme se vydali i s Harrym rovnou k Hagridovi zeptat se ho na pár důležitých věcí. K Hagridově hajence jsme došli za malou chvíli, protože není nějak velmi vzdálená od tribun. Zaklepal jsme a otevřel nám, jak jinak než Hagrid. Všichni jsme se nasoukali dovnitř a Hagrid nám nabídl své sušenky, které právě upekl. Chtěla jsem je zkusit, ale Hermiona mi ji vzala se slovy, že mi to potom vysvětlí. Pak začal,, výslech ". Odevšad, respektive z každé strany Hagrida se ozývaly otázky a obvinění, které nešlo zachytit ani supersluchem díky vzájemného skákání si do řeči. Nakonec zoufalý Hagrid křikl :,, Jeden po druhém!!! " Všichni jsme se sklidnili a začali pokládat otázky.,, Hagridem, kdo ti prodal to vejce? otázal se Hermiona. Hagrid se zachmuril, ale hned na to odpověděl :,, Nikdo mi ho neprodal, vyhrál jsem ho a nevím kdo to byl měl kápi." Zamyslela jsem se a jelikož chvíli nikdo nic neříkal napadla mne otázka.,, Hagride mluvil si s tím mužem ne?" opatrně jsem vyzvídala. Hagrid se shovívavě usmál a z odpověděl otázku :,, To jo, výprava se o jaký zvířata se starám, tak jsme mu řek, že po Chloupkovi bude drak lebeda.",, A on se o Chloupka zajímal? " optal se pro změnu zas Harry.,, Samozřejmě, že se o něj zajímal. Jak často narazíte na tříhlavýho psa i když jste vod foku. Já mu to ale vysvětlil, povídám, nejdůležitější u každýho zvířete je vědět jak ho uklidnit, vemte si třeba Chloupka. Stačí mu třeba něco zahrát a von usne." osvětlí nám Hagrid. My jsme se po sobě podívali a Hagrid ještě dodal:,, To jsem vám neměl říkat", ale my už jsme se hnali směrem k hradu a slyšeli za námi řvát Hagrida:,, Kam to běžíte? Kam? ", my ho však neposlouchali a hnali jsme se dál. Doběhli jsme až k profesorce McGonagallové, která zvedla hlavu, když nás uviděla přibíhat. Když jsme doběhli, Harry vyhrkl :,, Musíme ihned mluvit s profesorem Brumbálem.,, Bohužel profesor Brumbál tu není" dostalo se nám odpovědi,, Dostal spěšnou sovu z ministerstva kouzel a okamžitě odletěl do Londýna." Ohromeně jsme se po sobě podívali a Harry vyhrkl,,Je pryč! ? Zrovna teď! ? Tohle je ale důležité! Týká se to kamene mudrců!" McGonagallová se na nás ohromeně, ale hlavně pozorně dívala a optala se nás:,, Jak to víte? " Harry si toho ale nevšímal a mlel si svou dál:,, Někdo ho chce ukrást!!! " McGonagallová se trochu vystrašeně koukala z jednoho na druhého a pak nám oznámila :,, Nevím jak jste se o tom kameni dozvěděli, ale ujišťuji vás, že je v naprostém bezpečí. A teď se laskavě vraťte na svoji kolej. A v klidu." domluvila McGonagallová a upřeně nás pozorovala. My jsme zakroutili hlavami a šli jsme z učebny ven. Když jsme vyšli,Harry se na nás otočil:,, To nebyl žádný cizinec, kterého Hagrid potkal, byl to Snape a to znamená, že ví jak projít kolem Chloupka!",, A když je Brumbál pryč..." doplnila Hermiona ale byla přerušena Snapem, který se tady z čista jasna objevil vedle nás a přál nám dobře odpoledne společně se slovy :,, Copak asi tři žáci Nebelvíru dělají tady, když je venku tak hezky" Koukal se na nás z vrchu a při posledních slovech povytáhl obočí.,, Ehm no... " Hermiona se na chvíli zasekla ale pak pokračovala:,, My... My jsme jen..." byla však opět přerušena Snapem:,, Dávejte si pozor, ať to nevypadá, že něco chystáte " přitom se zamračil na Harryho,který na něj nepřátelsky hleděl. Pak Snape odešel svou typickou chůzi s rozevlátym pláštěm.,, Co budeme dělat? " zeptala se nás Hermiona a Harry bleskově zareagoval :,, Projdeme kolem Chloupka. Dnes v noci " Zbytek dne jsem přemýšlela jak to udělat a jaká jsou rizika. Nakonec jsem usnula neklidným spánkem.
Ahoj lidi. Ja vím dvě kapitoly za jeden den. Co se to děje, že by konec světa?! 🤔🤪😱😱😱 Ale ne jen jsme měla rozepsane dvě kapitoly naráz, takže si na to laskavě nezvykejte. 😁Každopádně doufám, že se vám kapča líbila a nezapomeňte si přečíst i příběhy mých kamarádek, které máte v náhledu knihy a taky nezapomeňte psát otázky na tellonym aby jsme mohly udělat ask. Tak jo tohle by bylo ode mne dneska všechno, uvidíme se u další kapitoly a poslední věc co chci říct je ze tady je přesně na jedno slovo 1244 slov. Tak čau😁😁😁🎉🎇🎆
ČTEŠ
Bradavice a Já
FantasyMůj první rok v Bradavicích... Ahoj jsem Caroline Perenela Flamel a jedu do Bradavické školy čar a kouzel. Jedu tam s mými třemi kamarádkami. Ale při rozřazeni se vše změní.... Mimochodem moje kamarádky mají také příběhy určitě je zkoukněte : Můj ži...