Brumbál je pryč..... A to doslova. Malfoyovic Lucius ho přišel odvolat. A další zklamání... Hagrida poslali do Azkabanu, protože si myslí, že to byl on, kdo dělá všechny ty zlé věci. Teď už podle mě nikdo nemá naději na neuzavření školy.
Ani já ne.. A proto jsem se celý květen a polovinu června učila tak, jako nikdy. Alespoň budu mít samá V I když z astronomie to bude asi jen N. Z toho si ale nic nedělám.
Teď mám více starostí s vstupním kolem do šachového mistrovství. Já a všichni kámoši jsme se tam přihlásili a já jsem skoro vůbec netrénovala! Takže asi budu po zbytek dopoledne trénovat, protože vstupní kolo je od oběda až k večeru.
Naštěstí nebo naneštěstí mě ale Justin pozval na jeho soukromou šachovou párty. My Havraspárci totiž většinou nemáme normální párty, většinou jsou šachové, to znamená.... no vlastně uvidíte.
S radostí jsem to přijala, ale jako podmínku jsme si dala, že tam se mnou půjde Seamus. Vysvětlila jsem to tak, že se taky přihlásil na šachové mistrovství a není tak dobrý jak by mohl být, což znamená, že musí trénovat.
Justin nakonec svolil a Seamus to také přijal. Podle mě ale bude zklamaný, protože si pod pojmem party zřejmě představuje něco jiného, než to doopravdy je.
Jen aby jste věděli co to šachové mistrovství je. Je to naše Havraspárská nejuznávanější soutěž v šachách. Ve vstupním kole se můžou pro zábavu přihlásit aji lidé z ostatních kolejích, ale opravdového mistrovství se zúčastnit nesmí.
Jde vlastně o to, že kdokoliv to vyhraje, je pro nás něco jako pro Zmijozelce jejich princ a princezna. A proto se tam vždy všichni z naší koleje hlásí. Já nedoufám v to, že bych to vyhrála, ale spíše v to, že se dostanu přes vstupní kolo. To je můj cíl.
Nicméně tahle párty je dobrá příležitost jak si potrénovat. Bojím se jen toho, že tam bude Justin. Ten se poslední dobou vtírá víc a víc a aji si víc dovoluje. Nedovoluje si nic jen když je nablízku Seamus.
Takže právě teď se chystám jít na tu party, která je přímo po snídani. Já už jsem snídat byla, takže teď se jen připravit. Jinak aby jste věděli... ani je to společenská událost, takže ano musím si vzít šaty. A ty šaty vypadají takhle:
Myslím, že jsou dostatečně reprezentující. Každopádně po převléknutí jsem se vydala dolů, kde už čekal Seamus v saku. Samozřejmě jsem ho upozornila, aby si ho vzal, i když říkal, že je to blbost.
No a pak jsme vešli do soukromé místnosti, kde už stály stoly se šachy na nich, stoly s občerstvením a bylo tam dost lidí ve společenském oblečení. Podívala jsem se na Seamuse pohledem typu ,, já ti to říkala,, a on se zdál zjevně vyvedený z rovnováhy. No jo my nemáme stejně párty jako oni.
ČTEŠ
Bradavice a Já
FantasyMůj první rok v Bradavicích... Ahoj jsem Caroline Perenela Flamel a jedu do Bradavické školy čar a kouzel. Jedu tam s mými třemi kamarádkami. Ale při rozřazeni se vše změní.... Mimochodem moje kamarádky mají také příběhy určitě je zkoukněte : Můj ži...