Ahoj lidi. Jak vidíte tak dneska to nebude normální kapitola, ale poděkování.
Zaprvé bych chtěla oznámit, že dnes je to právě půl roku od doby co jsme napsaly první kapitolu.
Já vím je to teprve půl roku, ale pro nás a pro mě obzvlášť je to obrovský úspěch. A to proto, že některé věci, které jsem začala jsem nedokončila, nebo jsem se na to po chvíli vykašlala.
Ale musím říct, že tohle mě opravdu baví a doufám, že vás taky. Taky chci říct, že nehodlám s psaním končit, spíš naopak. Bohužel mi škola nedovoluje vydávat kapitoly častěji než jednu kapitolu za týden.
A někdy ani to ne. Za to se tedy omlouvám, ale nedá se s tím nic dělat. I když by jsem si to samozřejmě přála změnit.
Každopádně abych neodbíhala od tématu.
Chtěla bych poděkovat mým kamarádkám, se kterými píšu. Jak jistě víte každá máme svou vlastní knížku a to: Můj život v Bradavicích, kterou píše Kája/ Můj nový začátek v Bradavicích, kterou píše Terka/ a Mých 7 let v Bradavicích, kterou píše Verča.Všechny mé opravdu moc podporují. Vlastně se podporujeme navzájem a to je moc fajn a důležité.
Nejvíce kapitol z nás má Kája a pak já. Nejvíce vote a shlédnutí má také Kája. Budu tedy ráda za ty voty a shlédnutí, aby jsem na tom byla stejně jako ona.😂😂😂
A teď se dostáváme k tomu nejdůležitějšími. Chtěla bych poděkovat hlavně vám čtenářům. To díky vám mám všechna ta přečtení, voty, komenty atd. To jen díky vám stále píšu nové a nové kapitoly.
Doufám, že z toho máte stejnou radost jako já a jen tak aby jste věděli tak tady je přehled :
Shlédnutí- 375
Voty- 63
Komenty- 17
Moc vám za to děkuji. Sice to není jako od Káji, jsou to spíše menší čísla. Ale i tak je to pro mě opravdu mega úspěch. Nikdy bych nevěřila, že by to opravdu tolik lidí zaujalo. A za to vám děkuji.
Děkuji vám za vše. A doufám, že to bude jen a jen lepší a že je vám má kniha přínosem.
S pozdravem autorka knihy Kája.
ČTEŠ
Bradavice a Já
FantasyMůj první rok v Bradavicích... Ahoj jsem Caroline Perenela Flamel a jedu do Bradavické školy čar a kouzel. Jedu tam s mými třemi kamarádkami. Ale při rozřazeni se vše změní.... Mimochodem moje kamarádky mají také příběhy určitě je zkoukněte : Můj ži...