O den později jsem se probudila a hned jsem vyskočila z postele. Pak jsem se rozhlédla kolem, jen abych zjistila, že ostatní holky ještě spí. Pro sebe jsem se usmála. Tahle situace totiž nahrává mému ďábelskému plánu, který jsem právě vymyslela.
Jako ninja jsem zalezla do koupelny, kde jsem se postavila před zrcadlo. Nejdříve jsem na sebe dlouho čuměla, když jsem loktem zavadila o roh skříňky vedle mě. A tím se spustilo katastrofické domino.
Nejdříve popadaly všechny věci na skříňce, pak následovaly ostatní věci, položené volně kolem. Já jsem se se od té spoustě rychle oddalovala, když jsem o něco zakopla.
Zamávala jsem rukama ve vzduchu a vzápětí jsem seděla na zemi s očima vytřeštěnýma, až jsem měla pocit, že mi vypadnou z dúlků. Naštěstí jsem se po chvilce vzpamatovala, jenže jsem začala panikařit.
Ten hluk musel všechny vzbudit a já jsem ještě ani nezačala. Ale.... Počkat...... Vždyť jsme koupelnu přece začarovali tak, aby odtud nešlo nic slyšet. Vydechla jsem tedy úlevou a jedním jediným kouzlem jsem vše dala zpět na své místo.
Pak jsem se znovu přesunula před zrcadlo a tentokrát jsem se do toho pustila. Můj plán je totiž založený na mé druhé schopnosti. Matamorfóze.
Začala jsem s vlasy, které jsem přebarvila tak, aby to nikdo nezjistil dřív, než budu chtít. Nakonec mé vlasy vypadaly nějak takhle:
Takže pokud jsem si je nerozhrnula, tak měly pořád stejnou barvu. Na první pohled přímo nerozeznatelné.
Dobře, takže vlasy změnit můžu. Co obličej? Hmmmm... takže třeba..... změním mě rty. Normálně je mám plné, takže teď je udělám mini, jako má profesorka McGonagallová.
Takhle jsem pokračovala odshora dolů, až jsem tam stála jako obézní, škaredá a celkově úplně jiná než předtím. Naposledy jsem se tedy prohlédla v zrcadle a pak jsem vyšla ven.
Bohužel jsme zjistila, že můj hlas nikdy nemůže být stejný jako těch lidí co napodobuji či jsem si je vymyslela. Možná to půjde tréninkem, jenže zatím mi to ještě moc nejde.
Každopádně. Postavila jsem se doprostřed místnosti a zakřičela jsem:,, Vstáváme!!! " Všichni sebou škubli, ale probudila se jen Kate. To ale vůbec nevadilo, protože si jsem jistá, že její reakce zaručeně probudí i ostatní holky.
A přesně to se i stalo. Jakmile se na mě totiž Kate podívala, zaječela tak, až jsem se lekla i já sama. A to už je co říct, jelikož to já jsem zosnovala tuhle srandičku. Každopádně přesně jak jsem předpokládala, všechny ostatní holky se probudily.
Nejdřív si mě ani jedna nevšimla a tak se zaměřily na Kate. Po chvilce se ale zastavily, jelikož si všimly pohledu Kate, který jak jistě víte směřoval přímo na mě.
Jako první se pohnula Nan. Pomalu otočila hlavu mým směrem, až se setkala s mýma očima. A pak zaječela. To přimělo se podívat i Sally, která s jekotem nezůstala pozadu.
Díky tomu jsem měla strašnou chuť se smát a to jsem taky udělala. Naneštěstí to vypadalo, že je můj smích ještě více odstrašuje, takže jsem na novo chytla záchvat smíchu a ne a ne přestat.
Během mého smíchu jsem se pomalu přeměňovala zpátky do mě právě podoby a tim jsem holkám předvedla svou novou schopnost a zároveň i nový zážitek.
ČTEŠ
Bradavice a Já
FantasyMůj první rok v Bradavicích... Ahoj jsem Caroline Perenela Flamel a jedu do Bradavické školy čar a kouzel. Jedu tam s mými třemi kamarádkami. Ale při rozřazeni se vše změní.... Mimochodem moje kamarádky mají také příběhy určitě je zkoukněte : Můj ži...