Později jsme zjistila, že ten den, co jsem nebyla na večeři a místo toho jsem čekala na záchodcích na Verču, se přímo na večeři objevili všichni zkamenělí včetně Hermiony. A mimochodem s těmi zkamenělýmí jsem pomáhala i já. Pomohla jsem totiž Prýtové uvařit opravdu velké množství lektvaru a získala jsem za to 30 bodů. A to není všechno. Byly také zrušeny závěrečné zkoušky! A to je katastrofa!
Jenže s tím se nedá nic dělat, takže proč se tím zabývat, že? Mimochodem Zmijozelci byli pořádně naštvaní tím nápisem a barvou dveří a jak jsem doufala, tak se té barvy dotkla jak Kája, tak Malfoy a pár jejich kamarádů. Naštěstí moje kouzlo zafungovalo a já si z nich mohla dělat srandu.
Bohužel jsou někteří Zmijozelci srabi a tak požádali Snapea, aby to vyřešil. Naštěstí jsme tam použily ty kouzla a ačkoliv nebyla nijak výjimečně silná, tak Snape nepoznal, kdo to udělal. To především, proto, že stopa už vychladla a tak se neměl čeho chytit.
Ale co už dokázal, bylo to, že odstranil ten nápis z Káji, Draca a ostatních, takže jsme se jim nemohli posmívat celý den. To víte, moc možností jak se posmívat Zmijozelákům není a tak toho dost lidí využilo. Obzvláště lidi z Nebelvíru a naše skupinka.
No jo, Kája neměla zavinit rozchod Nan a Rogera, jinak by se to vůbec nemuselo stát. Nicméně dnes je poslední den v Bradavicích a jelikož jsou zkoušky zrušené, tak nemáme co dělat.
Jen tak mimochodem předevčírem nám rozdali přihlášky do Prasinek, takže jsme teď všichni zvědaví, jaké to tam bude. To se ale dozvíme až příští rok, který není až tak vzdálený, protože zítra odjíždíme domů a za dva měsíce už to bude!
Každopádně jsem se rozhodla, že se chci usmířit s Hermionou. Je mi jasné, že takové kamarádky jako předtím už nebudeme, protože jsem si všimla, že je s Harrym a Ronem čím dál více kamarádka, ale chtěla bych, aby jsme se aspoň mohly pozdravit.
Odloučila jsem se tedy od holek, které právě začínají polštářovou bitvu a odešla jsem hledat Her. Jinak Cho se k nám už nepřestěhovala, protože by to nemělo moc smysl. Spolu budeme bydlet zase příští rok.
Ale zpátky k hledání Hermiony. Našla jsem ji jako vždy v knihovně a ve společnosti Harryho a Rona. Ty jsem pozdravila a poprosila jsem Her, aby šla se mnou. Překvapivě nedělala scénky a šla. Kluci se za námi koukali tak nějak překvapeně.
Před knihovnou jsem zastavila a spustila jsem:,, Hermiono. Já vím co jsi slyšela, ale můžu tě ujistit, že to není pravda. Nikdy jsem vás nepomlouvala, to si jen vymyslely ty pitomé káči že Zmijozelu. Však víš Pansy atd... Mohly by jsme prosím mít tedy aspoň mír, protože vím, že kamarádky už asi nebudeme."
Naštěstí se Hermiona usmála a řekla mi, že se před chvílí dozvěděla přesně to, co jsem ji právě řekla, ale že za mnou nestíhala zajít. Pak mi vysvětlila, že s klukama jsou teď nej kámoši, ale že by ráda měla mě a moji partu aspoň za kamarády.
Poté jsme se objaly a já nechala Hermionu zabývat se tím, čím se zabývala předtím. A před tím než jsem odešla za dalším člověkem, se kterým chci něco vyřešit, se na mě Harry povzbudivě usmál.
No ale kdo je ten, za kým právě jdu? No přece Lenka. S tou jsem se také už dlouho nebavila, kvůli těch pomluv. A to jsem se rozhodla změnit.
ČTEŠ
Bradavice a Já
FantasyMůj první rok v Bradavicích... Ahoj jsem Caroline Perenela Flamel a jedu do Bradavické školy čar a kouzel. Jedu tam s mými třemi kamarádkami. Ale při rozřazeni se vše změní.... Mimochodem moje kamarádky mají také příběhy určitě je zkoukněte : Můj ži...