Intenzivní Příprava

16 0 0
                                    

Další den ráno jsem se probudila dost brzy a tak jsem se připravila na školu a sešla jsem dolů do společenky, že si tam přečtu nějakou  knihu. Místo toho jsem ale narazila na prefekty vyvěšující něco na nástěnku.

Zašla jsem se tedy podívat co to je a nemohla jsem uvěřit svým očím. Šachové mistrovství se bude konat ve čtvrtek tohoto týdne! Okamžitě jsem vystřelila ze společenky.

Běžela jsem k nám do pokoje a to se mi málem stalo osudným, jelikož jsem málem spadla ze schodů. Nakonec jsem se ale nějak dostala do našeho pokoje bez zranění.

Hned jakmile jsem za sebou zavřela dveře, zakřičela jsem tak hlasitě až se probudily všechny dívky až na Lenku. Tak jsem zaječela ještě jednou. To už se probudila i Lenka a všechny vyskočily z postelí.

,, Co se to děje? Proč křičíš? " zeptala se mě ospalá Nan. Nervózně jsem na ni zakřičela ,, Šachové mistrovství je už ve čtvrtek!!!" Na to se všechny okamžitě probudily. Žádná z nich už nebyla ospalá a to vůbec.

Dohodla jsem se s nimi, že probudím a přivedu kluky, zatímco ony budou vymýšlet perfektní plán na trénování. V okamžiku jsem vyběhla ze dveří, aby jsem u kluků byla co nejdřív.

Bohužel jsem musela přes společenku, protože klučičí a holčičí pokoje jsou oddělené. Ne že by to bylo k něčemu, stejně se navštěvujeme a oddělené pokoje s námi nic neudělají.

Ani ne za minutu jsem už stála ve dveřích od jejich pokoje. Naneštěstí musím být potichu, aby jsem neprobudila i ostatní kluky, co s nimi sdílí pokoj. Lehounce jsem otevřela dveře a vklouzla jsem dovnitř.

Po špičkách jsem došla k Liamovi a jemně jsem jim zatřásla.,, Liame probuď se " zašeptala jsem a Liam něco nesrozumitelného zamumlal. Povzdechla jsem si ,, Liama šachové mistrovství je tenhle čtvrtek! "

Liam se prudce posadil na posteli až mně málem porazil a podíval se na mě ,, Co tady děláš? A šachové mistrovství je ve čtvrtek?! " Všechno jsem mu vysvětlila, načež mě vyhodil za dveře, aby se mohl obléct.

Za chvíli ze dveří vyšel následován Robim a tak jsme mohli jít zpátky ke mě na pokoj. Holky už na nás čekaly s papírem popsaným odshora dolů. Chyběla tu ale Sally.

,, Holky? Kde je Sally? " optala jsem se jich. ,,Šla za Kratiknotem. Neboj všechno vám vysvětlíme." odpověděla Nan a na to jsme se všichni posadili na zem. Cho nám vysvětlila, že budeme muset cvičit šachy celé čtyři dny, ale jelikož máme vyučování, tak jsme nejdříve museli za Kratiknotem pro dovolení. Proto Sally není v pokoji.

,, Ale samozřejmě, že nebudeme jen hrát šachy. Budeme se i učit taktiky a kvůli tomu si musíme zajít do knihovny půjčit knihy. Hodně knih. Pro ty nám zajdou dva lidé a to já s Lenkou, protože my už plán známe. Zbytek vám vysvětlí Nan. "dopověděla Cho.

Holky okamžitě opustily místnost a vydaly se do knihovny. Nan nám mezitím začala vysvětlovat časový plán. Ráno se probudíme v osm a do 12 budeme hrát šachové partie. Snídaně budeme mít na pokoji. To jde zařídit Kate.

Pak půjdeme na oběd a když se vrátíme, každý si vezmeme jednu knihu o taktikách a budeme studovat. Ve tři hodiny budeme zase hrát šachy s tím, že si vyzkoušíme ty taktiky, které jsem se naučili. A takhle to bude po celé čtyři dny.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 25, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bradavice a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat