Odpovědi Na Tellonym

29 1 0
                                    

Už jsem tu zas! A znovu vám přináším smršť slov, ale tentokrát jsou to odpovědi na otázky, které jste nám psali na tellonym. Anj nevíte jak jsem se na tuhle kapitolu těšila, ale aby jsem to zbytečně nezdržovala, tak jdem na to.🖐️

Na Káju Flamel:

Líbí se ti někdo?
,, No nevím jestli někoho miluji, ale celkem se mi líbí Harry a Seamus. Jenže nevím jestli teď chci něco takového řešit. Možná příští rok. Ale nevím jestli se vůbec někomu linim já. "

Lenka nebo Cho?
,, Co to je za otázku? Samozřejmě že...... no před chvílí bych ještě řekla Lenka, ale to že se mi Cho omluvila úplně mění situaci, takže... nevím asi Cho. Ale jen proto, že se mi omluvila a s Lenkou se teď spíš baví Verča."

Koho z tvých kámošek bývalých máš nejraději?
,, Nevím. Anne se teď úplně změnila a s Verčou jsme nikdy nebyly úplně nej kámošky. Jenže Kája je zase ve Zmijozelu. Já nevím asi nikoho. Teď jsem spokojená s mou novou partou kamarádů a nechci to měnit."

Budeš hrát někdy famfrpál?
,, Co já vím. Vždyť ani nevím jestli to umím. Ale jestli budu moct přenést svoji rychlost na koště, budu nejrychlejší že všech. Takže uvidíme. Hlavně záleží na tom, jestli mě vůbec přijmou do týmu a jestli mě to bude bavit."

Líbí se ti teď někdo?
,, Už jsem odpovídala a nesnáším, když musím odpovídat dvakrát, takže se podívej na první otázku. Hezký den. Ne dělám si srandu. Asi Harry a Seamus, ale jak jsem říkala nevím, nevím. "

Usmíříte se?
,, S kým? S Cho už jsem se usmířila, ale u bývalých kámošek a Her to na usmíření nevidím ( Her je Hermiona). Však jsme se  ještě ani jednou nebavily. Jediné co, tak si děláme naschvály. Jako třeba s tím Nevillem nebo to pomlouvání. Už mě to vůbec nebaví a ráda bych měla aspoň mír.

Kruval nebo Krásnohůlky?
,, Samozřejmě že Krásnohůlky. V Kruvalu jsou především kluci a navíc v Krásnohůlkách mají moc pěkné uniformy. Ale Bradavice jsou stejné nejlepší. "

Seamus nebo Harry?
,, Cože? Co to je za pitomost? Jak by jsem si mohla vybrat? Aha vy to myslíte určitě jako s kým se více kamarádím. Rozhodně se Seamusem. Harry ani neví kdy mám narozeniny. "

Raději strana Voldyho nebo Brumblyho?
,, Ano jednoho. Voldemort je zlý a Brumbál mi přijde jako ten typ člověka, kterému je jedno jak něčeho dosáhnout. Hlavně že toho dosáhne. A navíc já mám radši když jsem mimo tyhle věci. Taková neutralita se vždy hodí. "

Co bys chtěla dělat za práci?
,, Od dětství chci být lékouzelnicí a můj sen je to i teď a doufám, že se mi to jednou splní. Ráda bych totiž pomáhala lidem v nouzi. Mám aji v plánu se ve svém volném čase ve škole věnovat osobnímu studiu s madam Pomfreyovou.

Která je tvoje vlastně nejlepší kamarádka?
,, To se takhle nedá říct. Dřív to byly Kaya, Verča a Terka, ale teď je tu moje nová parta, takže nevím. Jestliže chceš vědět jen jednu kamarádku, tak asi Cho."

Zahrajeme si Kiss marry crucio

Draco, Harry, Cedric
,, Hmm tak asi kiss Cedric, marry Harry a crucio Draco. Ale berte to jen jako hru. V realitě by jsem to neudělala."

Snape, Lockhart, Křiklan
,, Ehmm kdo je ten Křiklan? No blbej a hnusnej jako Lockhart určitě není takže co. Kiss Křiklan, marry Snape a crucio + avada kedavra + zapomeň Lockhart."

Lenka, Pansy, Ginny
,, Čistě z kamarádského hlediska asi kiss Ginny, marry Lenka a crucio Pansy. Ale holku bych si nikdy nevzala ani bych ji nepolíbila. Jediné co tak bych dokázala přivést crucio. Ale jen teoreticky. V realitě bych to samozřejmě neudělala. Ledaže bych přešla na stranu Voldemorta.... Ne samozřejmě že ne😂😂😂. "

Na vtipálka(Justina):

Proč to Káje pořád děláš?
,, Co jí dělám? Já se jí jen snažím ukázat jak perfektní pro ni sem, bo ji miluju. A narozdíl od jiných si ji i zasloužím. Jako to si nikdo nevšiml jak jí vždycky tak hezky pomáhám při lektvarech? "

To tě nepřestalo to otravování bavit?
,, Jaký zas otravování?! Já se s ní jen chci normálně domluvit na rande. A jestli myslíte tohle, tak ne. Má snaha o rande mě nepřestala bavit a ani nepřestane než podlehne. Každá jednou podlehne."

Na Harryho:

Líbí se ti Kája. F?
,, K.. K.. Kája? N... Ne... nebo jo? Já nevím. Možná. To teď není důležité. Stejně by mě nechtěla, když si teď všichni myslí, že jsem Zmijozelův dědic. Aspoň si to myslím.

Na autorku (tedy na mě :D)

Jak jste se vlastně dozvěděly o wattpadu?
,, No já jsem se o tom dozvěděla dříve než Kája nebo Verča. Někde jsem totiž viděla reklamu na wattpad a zaujalo mě to. Nejdříve mě ani nenapadlo, že bych tady mohla psát a jen jsem si četla, ale když se o tom díky mě dozvěděla Verča a později si Wattpad stáhla i Kája, tak jsme se rozhodly napsat knížku. Byl to Kájin nápad. Takže proč to nezkusit že? "

Jen tak bych chtěla znát od Vás všech názor na Prokleté dítě. Dikky😊.
,, Knihu jsem četla a myslím, že je to o trošku horší než ostatní knihy Harry Potter. Jakože pěkný nápad, ale mnoho věcí nesedí. Například to že Bellatrix byla těhotná. To by totiž znamenalo, že musela porodit před svou smrtí v bitvě o Bradavice a tam zas nesedí věk toho dítěte, takže... "

Kdyby jste si měly každá vybrat jinou kolej než tu svoji, jaká by to byla?
,, Odpověď napíšu vylučovací metodou. Takže kdyby jsem nemohla Havraspár, tak Mrzimor určitě ne, jelikož jsem úplný opak, a Nebelvír taky ne, protože jsem povahou flegmatik a Nebelvír je spíše kolejí choleriků. Takže zbývá Zmijozel. A to je má odpověď."

Tak jo otázky a odpovědi máme za sebou, doufám že se vám tato kapitola líbila. Budu ráda za hvězdičku, koment a možná i sdílení nebo třeba doporučení vašim kamarádům. Tohle by bylo asi všechno. Dnešní kapitola má jen 1000 slov, ale přece jenom tohle není úplně normální kapitola jako ty předtím a ty které budou následovat. Takže zatím čau a u další kapčy ahoj. Mimochodem šťastný nový rok přeji.

Bradavice a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat