Mikhail: o kız nerde?
X: bilmiyorum efendim. sizin geçen gün odanızda konuşmanızdan sonra çıktı gitti.
Mikhail: onu bana bulun hemen.
X: emredersiniz efendim.
Barış: tamam, anlaşıldı. sen ona acıyorsun bu yüzden ona kıyamıyorsun.
Yaprak: Barış ya sen olsan ne yapardın?
Barış ona bakar.
Yaprak: ya bir düşünsene; durduk yere ortaya bir kız çıkıyor, gelip sana ,,ben senin üvey kardeşinim" diyor, ,,sen benim hayatımı çaldın, beni mahvettin" diyor. sen ne yaparsın bu durumda?
Barış düşünür.
Barış: gidip onu ait olduğu yere verirdim.
Yaprak: neden? hiç mi vicdanın sızlamazdı?
Barış kafasını çevirir başka tarafa.
Barış: uff tamam sus.
Yaprak: bak, görüyor musun? sen de kıyamazdın ona dimi?
Barış susar. tabii ki kıyamazdı.
Ali: ya iyi diyorsun, hoş diyorsun da, ya bu adam seri katil filan ise? ya başka insanlara zarar verdiyse?
Yaprak: sanmıyorum. yani ben öyle bir şeyi görmedim.
Gökhan: ya nerden göreceksin ki? bunca zaman onun yanında mıydın?
Yaprak: Gökhan ben bunu yapamam. benden bunu istemeyin.
Barış: ya Ece? o ne olacak?
Yaprak kafasını Sinan'a çevirir. onunla birlikte herkes ona bakar.
Sinan: hiç bana öyle bakmayın. siz ne derseniz ben de aynısını derim. o kız artık beni ilgilendirmiyor.
Barış: adamsın!
Ali: acaba neden seni kaçırdı ki?
Sinan: sizin de dediklerinize göre Mikhail ile işbirliği yapıyor.
Yaprak: evet ama Mikhail ona ne teklif etti ki; o hemen bunu kabul etti?
Nur: bence Ece ondan bir şey istemiştir.
Ali: nasıl?
Nur: ya bunlar seni kaçırmadı mı?
Sinan: ee
Nur: demek ki senin yerini biliyorlardı. Yaprak ile Barış'ın anlattıklarına göre bu ikilinin tek derdi intikam almak. herhalde Ece Mikhail'den Sinan'ı istedi, karşılığında da sizi.
Barış: yani bunların dertleri düpedüz bizi öldürmek.
Nur: öyle görünüyor.
Barış: off... ben artık bilmiyorum gençler.. benim artık diyecek bir sözüm yoktur.
Oğuz: bence biz bekleyelim.
Sinan: neyi? ölümümüzü mü?
Oğuz: ya hayır. bu Mikhail denilen herifin gücünü ölçmek amacıyla bekleyelim. yani en fazla ne yapabilir öğrenelim. sonra da ona göre davranalım.
Gökhan: sen öldükten sonra bir davranış uygulayamazsın, inan bana.
Barış: ben de katılıyorum Oğuz'a. eğer kızlar gibi gelip bizi topa tüfeğe bırakırlarsa, o zaman işimiz zor.
Ali: eğer gelip sadece dövmekle yetilirse, o zaman kolay.
Barış: aynen.
Yaprak ayağa fırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Sonstigeskendime yeni hayat kurdum. her şey yolunda. geçmişimi unuttum... karşıma o çıkana dek her şey güzeldi... şimdi ise iki yol arasında kalmışım; ya hayatta kalmak, ya da ölmek...