CO ZROBIĆ BY TRENING BYŁ PRZYJEMNIEJSZY?

50 16 12
                                    

Hejka! Jeżeli jeszcze nie wpadłaś na mojego Instagrama to serdecznie cię zapraszam 😋

Jak tam u was? Micha czysta? Trenowane było?

U mnie ten tydzień idzie pięknie 🙉

Ostatnio zauważyłam, że wcześniej nie chciało mi się ćwiczyć, bo poprostu trening nie był dla mnie przyjemny, wygodny itp. itd.
Ale sobie z tym poradziłam i teraz tylko czekam aż będę mogła odpalić kolejny trening :)

Tutaj mam dla was kilka wskazówek ↓

1. Wybieraj typ treningu który lubisz.
Jest to podstawa podstawy. Ja kiedyś robiłam dużo tabat, ale nie przepadałam za nimi. Dlatego zamieniłam je na zwykłe interwały. (Przeszkadzały mi te przerwy zamiast ćwiczeń turbo). I powiem wam że jest odrazu lepiej, dużo lepiej!

2. Oprócz maty i wody przygotuj sobie ręcznik.
Kto lubi gdy oczy zalewa im pot? No chyba nikt. Wystarczy w trakcie szybko przetrzeć się ręcznikiem i ćwiczyć dalej 😊

3. Ćwicz bez bluzki.
Może i brzmi głupio, ale naprawdę dzięki temu czujemy się swobodniej i nie jest nam aż tak gorąco 💪 Najlepiej jak będziecie miały stanik sportowy.

4. Ćwicz min. 1h po jedzeniu.
Unikniemy niechcianych pełności żołądka w trakcie treningu.

5. Pij małymi łykami.
Jest to bardzo bardzo ważne. Gdy pijesz przed, w trakcie i po treningu. Przede wszystkim unikamy tym kolki ;)

6. Co za dużo to nie zdrowo.
Pamiętaj, że nie musisz,a nawet nie możesz trenować codziennie. Wystarczy od 3 do 5 razy tygodniowo. Zdarza się też tak, że lepsze są efekty przy 4 treningach tygodniowo niż przy 6 ;)

Mam nadzieję, że znalazłyście coś dla siebie i kolejny trening będzie dla przyjemności a nie dla przymusu 😊💪.

Trzymaj się ❤️🖤

Fit Life 2 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz