DANKWOORD
*
Omdat ik maar een simpele tiener met veel te veel huiswerk en toetsen ben, kan ik niets alleen (jammer genoeg). Dus een dankwoord is wel op zijn plaats, lijkt me, ook al is dat niet zo gebruikelijk bij Wattpad-verhalen.
De grootste 'DANK JE WEL' is voor Mabel, (UndetectedPrincess) zonder wie IDJU nu nog steeds maar zeven hoofdstukken zou hebben - en dat meen ik serieus, want ik er zijn tientallen momenten geweest waarop ik gestopt was met schrijven als ze niet zo had gezeurd dat ik verder móést. Hoe vaak heb je wel niet aan me gevraagd: 'Heb je nog iets om te lezen?' (Even voor de duidelijkheid: ik heb Mabel via Wattpad leren kennen en ze is nu een van mijn beste vriendinnen. Ja, ja, lieve kinderen, zo kan dat dus gaan.)
En dan natuurlijk: jullie. Ik wil iedereen die Ik daag je uit heeft gelezen en nog steeds aan het lezen is bedanken. Gewoon voor het feit dat je het een kans hebt gegeven. Ja, ook jij, lezer die dacht: Wat is dit nou weer voor een dom verhaal?, maar toch tot het dankwoord is gekomen.
Een extra bedankje aan alle voters, want voor mij is een vote geen sterretje op mijn lijst, maar een bevestiging dat mijn moeites worden gewaardeerd - en jongens, dat is écht heel erg fijn om te weten.
Tot slot waren jullie comments geweldig: meelevend, boos op personages (of mij door mijn gemene keuzes, haha), verliefd - en sommige zelfs ronduit hilarisch. Jullie hebben me meerdere malen hardop laten lachen. (Er waren zelfs twee meiden die elkaar, elke keer dat er een update was, in de comments tagden met hoog dramagehalte.)
Last but not least, Annoek (bellenblaasbubbel), mijn andere beste vriendin: dank je dat je mijn verhalen altijd leest - ik hou van je. Zonder jou was ik waarschijnlijk een hoop schimmelend afval (althans, zo stel ik het me maar voor). ♥
Jullie zijn allemaal geweldig, enorm bedankt! Realiseer je vooral dat jullie als lezers de reden zijn dat ik dit verhaal überhaupt ben gaan schrijven.
Liefs,
durban_skies
Vera
JE LEEST
Ik daag je uit
RomantizmAurora Pachter is tot de conclusie gekomen dat alle jongens onbetrouwbare klootzakken zijn. Gelukkig is ze prima in staat om het andere geslacht te weren. Jammer genoeg is er één jongen op wie haar scherpe, sarcastische opmerkingen en dodelijke blik...