6 / 3

845 33 0
                                    

Perselust egyre jobban érdekelte, mi válthatta ki a lányból ezt a hirtelen fellángolást. Két hét telt el a minisztériumi bál óta, és Hermione lobbanékony kedve még mindig nem csillapodott. Lassan mindennapossá váltak a viták, bájitalfőzés közben sem tudtak maradéktalanul a munkájukra koncentrálni. A férfivel eddig szinte soha nem esett meg, hogy elrontott egy bájitalt, de a lány magatartása elvonta a figyelmét minden másról, így a héten már a második főzetét öntötte a mosogatóba. Hermione nem bírta szó nélkül hagyni az eseteket, minden alkalommal a férfin köszörülte a nyelvét. Perselus próbálta megfegyelmezni a lányt, minden szóváltás után büntetést osztott ki neki. Granger lassan annyi undorító bájital-alapanyagot pucolt meg, mint a roxforti diákok együttvéve egy félév alatt. 

Piton hitetlenkedve vette tudomásul, hogy a késő esti, gyakran hajnalba nyúló büntetés semmit nem használt. Egy idő után nem érdekelte; tudni akarta, meddig megy el a lány. Van-e mersze még tovább feszíteni a húrt, vagy újra meghunyászkodik? 
Ha őszinte akart lenni magához, ez a vadóc lány sokkal inkább kedvére való volt, mint az, akit könnyű szerrel megfélemlített. 

Ámbár Pitont meglehetősen bosszantotta a lány egyre növekvő közönye. Amíg Draco nem lépett a képbe, egyenesen élvezte, ha egy-egy megjegyzéssel kellemetlenséget tudott okozni Hermionénak, ám egy ideje leperegett minden olyasmi a lányról, ami a korábbi iránta táplált érzelmeivel volt kapcsolatos. 
Eddig szíves-örömest elkerülte a kotnyeles nőszemélyt, nem jelentett neki problémát, ha napokig nem látta, de mióta Draco bekerült a látómezőbe, többször ő maga provokálta ki a szóváltást, csak hogyhosszabban a közelében lehessen. Kíváncsi volt rá, érdekessé vált számára, és nem utolsósorban sértette férfiúi hiúságát, hogy a lány egykori rajongásának ma már nyoma sem volt.

– Ha még egyszer úgy fogja meg azt a tőrt, Granger, akkor most már kénytelen leszek drasztikus módszerekhez folyamodni! – morogta Piton, és a lány mögé állt, hogy visszafordítsa a csuklóját a helyes irányba. Hermione gyomra megremegett, ahogy a férfi mellkasa a hátának préselődött, de arcán semmit nem lehetett észrevenni zavarából.
– Nem tudom sokáig ebben a szögben tartani a karom – panaszkodott, és kibújt az „ölelésből”. – Ugyanúgy fogom felvágni a ginszenggyökeret, mint eddig, semmit nem fog veszíteni a hatásából.
– Magánál sokkal okosabb emberek találták ki, hogy mit hogyan kell felvágni! – kiabálta Piton türelmét veszítve. – Elegem van abból, hogy napok óta azon kell magával vitatkoznom, hogy mit miért kell csinálnia. Jól figyeljen, Granger, mindent úgy csinál, ahogy mondom, mert én azt kértem magától! Értve vagyok? – Olyan közel lépett a lányhoz, hogy Hermione érezte a lehelete melegét az arcán. – Ha nem tetszik, amit mondok, másképpen is rávehetem, hogy megtegye…
– Forduljon fel! – sziszegte a lány, és kirohant a laborból.

Ez volt a tegnapi nap fénypontja. Piton már bánta, hogy nem bírta fékezni az indulatait, de a bájitalkészítést nagyon komolyan vette. Egyszerűen nem bírta nézni, ha valaki nem az előírás szerint dolgozott. Vacsorára egy jó nevű étteremből rendelt ételt, mint ahogy az elmúlt napokban is tette, mióta négy kilót lefogyott a lány főztje miatt. Grangernek is ugyanazt választotta minden alkalommal, mint saját magának. Eddig, ahogy észrevette, a lány elcsipegetette legalább az ételek felét, de tegnap este érintetlenül hagyta ott a konyhapulton. 

Hermione persze nem látott át ezen a nyakatekert mardekáros gondolkodásmódon. Meg volt róla győződve, hogy Piton szimpla rosszindulatból kötözködik vele állandóan, pedig az utóbbi időben már sokkal jobban teljesített a laborban.

------

Gyakran megírta Dracónak a másik férfi kibírhatatlan viselkedését. A szőke varázsló mosolyogva olvasta a sorokat, tisztában volt vele, hogy ezek gyenge próbálkozások Perselus részéről. Akár fel is világosíthatta volna a lányt, de jobban élvezte a mostani helyzetet. Az elmúlt két hétben csak levél útján tudtak érintkezni, mivel Minerva nem kevés hátsó szándékkal állandó ügyeletre osztotta be a férfit. Még mindig nem emésztette meg, hogy kiütötte a nyeregből az ő fess unokaöccsét. Hát még, ha tudta volna, hogy igazából nem is Draco jelentett veszélyt a lányra nézve.

Munka/Kapcsolat avagy hazudd azt,hogy szeretsz,és én elhiszem nekedWhere stories live. Discover now