5 / 1

653 38 0
                                    


Draco egyre jobban kezdett sápadni, álmában sem gondolta volna, hogy Piton tényleg ennyire korlátozta a lány jogait. Kezdett némi sajnálattal gondolni Hermionéra.

– Nem hozzá jöttem, hanem miatta! – Kihúzta magát, és próbált fölényes arcot vágni. – Van egy kis gond az alkalmazottad körül. Hermione lassan haladt lefelé a lépcsőn, nem akart egyetlen szót sem elmulasztani.
– Igazán? Felvilágosíthatnál erről – Piton megemelte szemöldökét, és úgy nézett a férfira, ahogy régen a diákjaira –, már ha úgy érzed, képes vagy rá. Jelen pillanatban úgy vélem, hiába próbálsz higgadtnak látszani, valami vagy valaki alaposan rád ijesztett.
– Minerva McGalagony kedvesen közölte velem a mai napon, hogy következő nálad tett látogatásomra el fog kísérni, mert aggasztja, hogy nincs híre Grangerről.
– Ez valóban felvet némi problémát. – Átvonult a szalonba, és leült az egyik fotelba. Kezdődő fejfájását egy kis halánték masszírozással próbálta elűzni, de hasztalan.
– Egy kis problémát? – Draco hangja már majdnem hisztérikus volt. – Már ne is haragudj, Perselus, de szerintem elbagatellizálod a dolgot! – Hermione leült a lépcső aljára, és onnan hallgatta őket. Piton ránézett, de nem küldte el, viszont Dracót egyre jobban feszélyezte, hogy a lány vizslatja őket.
– Ez nem olyan égető probléma! Biztosíthatlak róla, hogy ennél sokkal szorultabb helyzetekből is kivágtam már magam. – Mindhármukban felrémlett, hogy Piton kettős kém volt a háború idején. – Ha Minerva látogatást óhajt tenni a házamban, akkor ide is fog jönni, én pedig nem fogom meggátolni abban, hogy találkozzon Miss Grangerrel. – Hermione majdnem leesett arról a legalsó lépcsőfokról, pedig ült rajta.
– Rendben, látom, belélegeztél valamilyen gőzt a laborodban bájitalfőzés közben. – Piton zord pillantása más megközelítésre sarkallta a fiút. – Én sem jutottam be a házadba, pedig nem hozzá jöttem! – A lányra mutatott. – Akkor McGalagony mégis hogy fog belépni? Arról már nem is beszélve, hogy ott éktelenkedik egy rabszolgakarkötő Granger kezén, a kötés fölött… Apropó, miért van bekötve a keze? – Piton megrántotta a vállát, Hermione pedig bánatosan lesütötte a szemét. – Nézz csak rá, Perselus, ez a ruha, meg ahogy kinéz… Egyből rá fog jönni, hogy nem bánsz vele valami fényesen.
– Igazán sajnálom, Malfoy, hogy nem felelek meg az úri ízlésednek – dohogott a lány sértetten. – Esetleg kölcsönkérhetnél az anyádtól valami csinosabbat a számomra!
– Én meg azt sajnálom, hogy megbántottam a hiúságod, Granger – fintorgott a fiú. – Felfogtad, hogy miről beszélek egyáltalán? Azt a boszorkányt ismerve nem fog sokáig tartani, míg összerakja a képet, tudni fogja, hogy Én mindenről tudtam, ami itt folyik. Ki fog rúgni! – Holtsápadttá vált. – Jóságos Merlin! Elbocsájt, és akkor nekem annyi… Hová menjek? Még mindig nincs túl jó hírnevem a varázsvilágban. – Hirtelen felpattant, és Piton elé állt, hevesen gesztikulálva levegőért kapkodott – Nem mehetek muglik közé!
– Csillapodj, Draco, vagy felképellek! – Felállt és elkezdett körbejárni a szobában. – Világos, hogy Minervának azt a benyomást kell tükröznünk, hogy minden a legnagyobb rendben van. 
Hermione ezt a pillanatot választotta, hogy közbeszóljon.
– Esetleg, ha felbontanánk a szerződésem végre, nem lenne több gondunk. – Piton csak rávillantotta sötét szemeit. – Ezzel nem félemlít meg, tudja jól. Engedjen el, és megoldódik minden probléma.
– Nem mehet el, Granger, mert még tartozik nekem! – sziszegte.
– Mégis mivel… A vérem akarja, vagy mi? Már megalázott, megszégyenített és megfélemlített vagy ezerszer, legyen elég! – Fejét felszegve a férfi elé sétált. – Bocsánatot is kértem, mit akar még?
– Bocsánatot kértem – ismételte affektálva a férfi. Tegnap a nagy színpadi jelenete után nem sokkal megpróbált elszökni! Legalább akkora hazugság volt, amit a laboromban összehordott, mintha én azt állítanám, hogy ön egy szemrevaló boszorkány! – Hermione arca erre piros árnyalatot öltött mérgében.
– Na, ide hallgasson, maga…
– Nem, maga hallgasson ide! Minerva, számításaim szerint, még ezen a hétvégén felkeres minket. Hajlandó vagyok a szerződésünk időtartamát lecsökkenteni nyolc hónapra, ha részt vesz ebben a játékban! – Hermione egy percig mérlegelte az ajánlatot.
– Ha nem megyek bele, akkor ki fog derülni, hogy maga micsoda szadista állat, és még hamarabb szabad leszek! – Nem bírta elnyomni győzedelmes mosolyát.
– Ha nem megy bele, akkor sajnos át kell költöznünk az egyik védett házamba, aminek a helyét csak én tudom, és ott aztán tényleg csak kettesben leszünk. Ezt akarja, Hazug kislány? – Tudta jól, hogy Hermione retteg attól, hogy elzárják a világtól vele kettesben, mert akkor tényleg semmi és senki nem menti meg a dühkitöréseitől.
– De akkor nekem is vannak feltételeim! – Piton kérdőn ránézett. – Hajlandó néhány engedményt tenni, vagy ne is törjem magam? – Hermione flegmasága miatt Piton vérnyomása percek alatt az egekbe szökött, de ezúttal türtőztette magát.

Munka/Kapcsolat avagy hazudd azt,hogy szeretsz,és én elhiszem nekedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant