10 / 3

714 33 0
                                    


Hermione homloka gyöngyözött az izzadságtól a laborban uralkodó hőségben. Ajkát finoman beharapva koncentrált az üstjére, ami aznap az utolsó elkészítendő krémet rejtette. Már majdnem készen volt az előre beütemezett mennyiséggel mindenből, amit a nagyközönség számára tartogatott a két nap múlva esedékes megnyitóra. Nagyon izgult, fáradt volt és ideges.

Rengeteg munkája feküdt az előtte tornyosuló testápolókban, tusfürdőkben és egyéb más krémekben. Minden knútot elköltött, amije csak volt, így duplán fontos volt számára, hogy a bolt beinduljon. Nem szeretett adósa lenni senkinek, és a legkevésbé sem akart kudarcot vallani.

Nem mintha George a nyakára járt volna a pénze miatt, de így is kínosan érezte magát, hogy valaki más vagyonát élte fel az elmúlt hónapokban. A bolt vételára nem volt alacsony, mégsem akart másikat keresni. Már az első percben úgy érezte, ennek az üzletnek lelke van, egyből beleszeretett, amint belépett az ajtón. 
Ezzel mindenki egyet értett, aki ellátogatott hozzá az előkészületek közepette. Tényleg nagyon hangulatos kis üzlet volt, és hála a gondos kezeknek, még csinosabb lett, mint amilyen volt mielőtt megvásárolta.

Harry sokat segített neki, a barkácsolási és egyéb felújítási teendőkben, és Ginny is mindig vele volt, akár festésről akár másról volt szó. Egyedül Ron volt az, aki kihúzta magát a munka alól, mondván neki vigyáznia kell magára, egy esetleges izomhúzódás árthat a karrierjének. Hermione igazság szerint nem is bánta, hogy nincs a közelükben. Harry és ő újra kezdtek összebarátkozni, és a vörös hajú férfi csak elrontotta volna mindezt. A lány róla már lemondott, szörnyen bántotta a tudat, hogy elveszít egy barátot, de belátta már késő bármit is tenni. Ron szemlélete semmilyen változást nem tűrt el a lány életében, és Hermione nem volt hajlandó belenyugodni az állandóságba, ami számára együtt járt a szürke hétköznapokkal. Bármi is volt az ára, úgy, érezte jól döntött. 
Harry rettentően meglepődött mikor megtudta, hogy két egykori legjobb barátja semmilyen viszonyt nem kíván fenntartani egymással. Gyorsan kellett cselekednie, ha nem akart ő is Weasley sorsára jutni. Hamar rájött, hogy Hermione többet ér annál, mintsem hogy ilyen könnyedén eldobja. Bár Ron nem volt túl boldog attól, hogy a lány megnyerte magának a másik férfit, egy vállvonással letudta a dolgot. Edzőtáborba ment, és maga mögött hagyott mindent, ami kicsit is gondot okozott volna neki.
Ginny rettentő boldog volt, mivel újra sülve-főve együtt voltak. Aztán történt valami...

Harry és ő elég sok időt töltött Hermione üzletében segítettek, amiben tudtak és közben számos téma felvetődött a jövőjüket illetően, amiből aztán időről időre vita kerekedett. Először csak ártatlan dolognak tűnt az egész, aztán a vörös hajú lány híres temperamentumának köszönhetően egyre jobban elharapództak az összeszólalkozások. A véleménykülönbség mély árkot ásott közéjük. Végül Ginny összepakolt és bizonytalan időre a szüleihez költözött magára hagyva Harryt, aki csak egyetlen embert ismert, akihez segítségért tudott fordulni.

Hermione idegi állapotának nem igazán hiányzott egy családi perpatvar, de természetesen mindig szakított rá időt, hogy meghallgassa Pottert. Ám amikor a férfi már minden idejét nála töltötte, ahogy elszabadult a munkahelyéről, az már kezdett túl sok lenni a jóból. 
Biztatta, hogy próbáljon beszélni a feleségével, de a lány egy eléggé egyértelmű levélben közölte Harryvel, hogy nem akarja látni egy ideig. Az ajándékok, virágcsokrok mind rendre visszakerültek a feladóhoz, ami mély kétségbeesésbe taszította a férfit.

Ginny ugyanúgy karrierre vágyott akárcsak a férje, nem akart behódolni a régimódi normáknak, miszerint egy nő a férjhez menést követően a családért él csupán. Ezzel nem is volt gond Harry nem kényszerítette semmire, még fiatalnak érezte magát az apasághoz azonban azt elvárta, hogy Ginny mindenben támogassa. Ezért aztán mikor a nő a saját karrierjét előrébb helyezte, mint a férje feljebb jutását elkezdődött a baj. 

Munka/Kapcsolat avagy hazudd azt,hogy szeretsz,és én elhiszem nekedWhere stories live. Discover now