Ősi kötések, és eskük
A könyv felénél be volt jelölve egy rész, nem bírt parancsolni magának, beleolvasott.
A Szolgasors Eskü
Ez a barbár eskü egyike a legmegvetettebb illegális kötéseknek.
Aki ezt az esküt leteszi, nem szabadulhat fel, míg Ura vagy Úrnője úgy nem dönt. Mindenben alárendelt lesz, elvesznek a jogai és kiszolgáltatottá válik. Az eskünek nincs meghatározott szövege, mindig attól függ, hogy a fölérendelt milyen szabályokhoz köti a megalázottat. Minden pergamenre vetett szó érvénybe lép, amint a szolga beleegyezését adja. Nem kell szóbeli esküt tenni, elég, ha rábólint a kínált feltételeknek. Ezután a varázs egymáshoz köti őket. A fölérendelt személy karján megjelenik egy láthatatlan karperec, ami összeköttetésben van az alárendelt piros karperecével. Minden alkalommal, mikor a szolga szabályt szeg, a karperece felizzik és égetni kezdi viselője csuklóját. Az Úr vagy Úrnő karperece ezzel egy időben felvillan, jelezve, hogy a szolgálója nem megengedett módon viselkedett.
A karperec segítségével olyan erős lesz köztük a kötelék, hogy a szolga nem tud nemet mondani parancsolója egyetlen kérésére sem. Mindenben alkalmazkodni fog, és tudtán kívül engedelmességgel tartozik. Ezt a régi kötést gyakorta használták a szexuális megalázáshoz is, mivel a szolga kiszolgáltatottsága hagyta, hogy bármit megtegyenek vele.
Ez a fajta eskü különösen kegyetlen, és csakis a legmélyebb gyűlöletből fakadóan lehet végrehajtani. Ha a parancsoló egy kicsit is kedveli a leigázott személyt, akkor az esküt nem lehet létrehozni.A szolga visszanyeri szabadságát, ha letelik az esküre kiszabott határidő! Ha a parancsoló érzései…
Tovább nem tudta olvasni, a szöveg eléggé elmosódott volt, nem lehetett kibogarászni.
Hermione könnyei hirtelen gyorsasággal kezdtek el potyogni az antik íróasztal lapjára. Órák teltek el, de zokogása nem maradt abba. Piton is így talált rá, remegő vállakkal, az asztalára borulva. Hullámos tincsei kibomlottak a kontyából. Piton az ajtófélfának dőlt, és onnan figyelte a lányt.
– Látom, ma nem sokat dolgozott, Miss Granger. – Hangja riadtan ugrasztotta fel a lányt. Vörösre sírt szemeit a férfiéba fúrta, és olyan hangerővel kezdett el sikoltozni, hogy még a szomszéd utcában is hallhatták volna, ha nem lett volna levédve a ház.
– Utolsó mocskos szemét, senkiházi! Hogy tehette ezt velem? – Oda akarta vágni a könyvet a férfihoz, de félúton elfogyott az ereje, így a kötet Piton lábainál csattant. A bájitalmester tudta, hogy melyik könyvről van szó, egy laza mozdulattal átlépte a kötetet, és az íróasztalhoz ment. Rátámaszkodott a kezeivel, egészen a lány arcához hajolt.
– ÖT ÉV, Granger! Öt rohadt évig voltam kénytelen bottal járni maga miatt, mert egy törtető kis liba volt, és mikor nem kapta meg, amit akart, egy vérszomjas, aljas kis döggé vált! Akarja látni, mit tett velem? – Válasz nélkül kigombolta nadrágját, majd felfedte a sérülését. A combján egy három centi széles, hosszú, vérvörös csík húzódott a térdétől a csípőjéig. – Nézzen rá! A kínok kínját éltem át, ezt maga művelte velem! – ordította, és elkapta a lány csuklóját. Átrántotta az asztalon, így a lába elé esett, és pont szemmagasságba került a vágással.
– NÉZZE MEG! – sziszegte. – Annyira még soha senkit nem gyűlöltem, mint magát, sosem bocsájtom meg, amit akkor tett. – Elengedte a lány kezét, és felrángatta a nadrágját. Hermione megsemmisülten ült a földön és némán nézte, ahogy a férfi kivágtat a könyvtárból, maga mögött becsapva az ajtót.Piton a lakosztályába viharzott. Dühében a falhoz csapott pár könyvet, majd az ágyára vetette magát. Fél órára nyugta volt, már majdnem elaludt. Egy halk, félénk kopogásra kapta fel a fejét. Hermione egyik lábáról a másikra álldogált kint, nem tudta eldönteni, mi a rosszabb: ha a férfi ajtót nyit, vagy ha nem válaszol. Újra kopogtatott, ezúttal kicsivel hangosabban, mint az előbb. Piton kinyitotta az ajtót, és várakozásteljesen nézett rá.
YOU ARE READING
Munka/Kapcsolat avagy hazudd azt,hogy szeretsz,és én elhiszem neked
FanfictionAjánló: Bonyolult, néha fájdalommal teli szerelmi történet. Rengeteg kérdést vet fel az írás. Érdemes olyannal kezdeni, aki csak bánt minket, mert látszólag képtelen az emberi kapcsolatokra? Jár-e második esély annak a nőnek, aki egyszer hozott egy...