Ważne pytanie na dole
Nasz wakacyjny wyjazd ma rozpocząć się za niecałą godzinę. W międzyczasie sprawdzam czy wszystko czego potrzebuję znajduje się w mojej torbie, natomiast Gloria krąży po moim pokoju i ciągle zadaje pytania typu ,,Co jeśli?''. Jest naprawdę przewrażliwiona.
- Anna, a co jeśli oni nas nie polubią?
- Jeśli nas nie polubią to wrócimy do domu. - odpowiadam.
- A wiesz, gdzie w ogóle jedziemy? - pyta, a ja milczę, gdyż Shawn powiedział mi tylko, że będziemy nad jeziorem - Nie wiesz gdzie jedziemy!?
- No, nad jezioro.
- Nad które? W Kanadzie jest ich ponad milion, tak ci tylko przypominam.
Po chwili słyszymy dzwonek do drzwi.
- Anna, to do ciebie! - krzyczy z dołu tata.
Schodzę na dól i widzę Nel na barkach chłopaka.
- Nel złaź stamtąd. - upominam ją.
- Nie, tu jest fajnie. Jest bardzo wysoko. - śmieje się.
- Wybacz księżniczko, ale przyjechałem tu po twoją siostrę. - mówi i ściąga ją z ramion - Która swoją drogą wygląda dziś bardzo ładnie. - patrzy w moja stronę, a ja czuję na moich policzkach rozpalające ciepło.
- A przyjedziesz kiedyś do mnie? - pyta dziewczynka, a Shawn przed nią klęka.
- No, pewnie. - odpowiada, a moja siostra ucieka do swojego pokoju.
- Przepraszam za nią.
- Twoja siostra jest słodka, ale to chyba u was rodzinne. - mówi, a ja spuszczam wzrok na moje buty.
- Cześć, Shawn. - schodzi do nas Gloria.
- Cześć. - odpowiada - Jesteście gotowe? - pyta, a ja kiwam głową - Gdzie wasze torby?
- Stoją przed drzwiami. - mówię i podchodzę do mojej walizki.
- Pomoc ci? - pyta brunet.
- Lepiej pomóż Glorii. To ona wybrała się, jakby już miała tu nie wrócić. - mówię w jego stronę, a chłopak podchodzi do mojej przyjaciółki i bierze jedną z jej toreb i wychodzą z domu.
- Baw się dobrze skarbie. - podchodzi do mnie tata i mocno mnie przytula.
- Pamiętaj, że jeśli będzie się coś działo to zadzwoń. - mówię.
Wychodzę z domu ciągnąc za sobą mój bagaż i uśmiechając się w stronę Shawna.
- Czekałem na ciebie. - uśmiecha się i pakuje moje manatki do bagażnika samochodu - Wsiadajcie.
Patrzę na Glorię, a ona w tym czasie kieruje spojrzenie na mnie. Po chwili obie biegniemy w stronę przedniego miejsca.
- Zaklepane! Zaklepane! - krzyczy, otwierając drzwi pojazdu i siadając na fotelu - Kto pierwszy ten lepszy.
- Sorry, Gloria, ale zaklepałem Annie to miejsce szybciej, wybacz. - odzywa się Shawn, a ja uśmiecham się w jego kierunku.
Mina Glorii momentalnie markotnieje. Dziewczyna wysiada z auta i przesiada się na tylne miejsce. Zajmuję miejsce obok Shawna.
- Wiesz Anna, żałuj że nie siedzisz z tylu. Jest tu o wiele więcej miejsca. - mówi Gloria, ja i Shawn śmiejemy się pod nosem.
Shawn odpala auto i rusza przed siebie. W międzyczasie włącza przypadkową playlistę, a chwilę potem lecą pierwsze nuty Jerome od Zelli Day. Przymykam oczy i opieram się o szybę, wsłuchując się w melodię piosenki.
CZYTASZ
Particular Taste II S.M
FanfikceCzy można wylać wodę i mieć z tego korzyści? Pewnie teraz szukacie idealnej odpowiedzi, analizujecie pytanie, ale odpowiedź jest prostsza niż sądzicie: nie. Geoff i Shawn Anna i Geoff Gdzie w tym wszystkim Anna i Shawn? W wielkim i pełnym ludzi Tor...