Multimedia: (Meanwhile - All For The Taking) Klipte oynayan kadın Miray Altay
🔷🔸🔹🔶
Zil o kadar ısrarla çalıyordu ki kapıyı açmamak gelene değil çalınan zile ayıp olurdu. Gece eve geç gelmiştim çünkü Eymen ve Duman ile gece kulübünde oturup konuşmuştuk.
Vücudum uykusuzluktan uyuşmuştu sanki. Ellerimle gözlerimi ovuşturup ayılmaya çalıştım. Yatakta biraz doğrulup duvarda asılı olan saate baktım. Akrep sekizi gösteriyordu. Ve bugün günlerden pazardı. Zil hâlâ çalarken esneyip yataktan kalktım.
Göz kapaklarım gözlerimi örtmek isterken pembe pijamamın dizime kadar çıkmış olan paçalarını bileğime kadar indirdim. Sarı renk örgülü uzun kollu kazağımı düzeltip kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açtığımda karşımda zile basmaktan bıkmış olan ela gözlüyü gördüm.
Kafamı kapıya dayayıp ona bakmayı sürdürdüm.
"Eh be sümüklü! Ne çaldım şu zili? Öğlen olmuş hâlâ yatıyorsun."
Ona hayret edercesine gözlerimi iri iri açtım.
"İçeriye alman için de heralde on beş dakika beklerim." Güldü ve kapıyı ittirip yanımdan içeri girdi. Ben hâlâ kapıya kafamı dayamış aynı yere bakarken Duman beni omuzlarımdan tutup kendine çevirdi. Sol eliyle kapıyı kapatıp elini saçlarıma daldırdı. Tepki vermediğimi görünce sırıttı. "Hadi yürü ayıl da gel. Ben de kahve yapayım."
Onu onaylayarak başımı aşağı yukarı salladım. Yanaklarını şişirip hemen sonra nefesini bırakırken ofladı. "Yoksa benim kahvaltımı özlemedin mi? Pankeklerimi, omletlerimi..."
Ağzım sulanırken ona sonunda gülümsedim. "Şu neşeli hallerine ve enerjine hayranım sis."
Gülerek göz kırptı ve beni eliyle ittirdi, ayılmaya gitmem için.
Banyoda elimi yüzümü yıkayıp rutin işlerimi hallettikten sonra odama girip giyeceğim bisiklet yaka, uzun kollu, örgülü lila renk ve boyu dizimin hemen üç parmak kadar yukarısında kalan elbisemi giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ RUHLAR [TAMAMLANDI]
Fiksi RemajaGözleriyle bana ilham olan Dominic Sherwood... ∆∆∆∆∆∆∆∆ Ruelle - The Other Side ∆ 'Kitap Müziği' ∆∆∆∆∆∆∆∆ MASMAVİ BUZU ÇATLATAN KAHVERENGİ LEKE O hayata karşı tek başına mücadele etmeyi anne ve babasının vefatından sonra ö...