🔷🔸🔹🔶
Savaş'tan
"Miray'ı kaçırdım!"
Gökmen'in bodrumda yankılanan sesi kulaklarıma ulaşırken ona döndüm. Suratını şeytani bir gülümsemeyle ödüllendirirken, kaşlarım duyduğunu anlamış olmasına rağmen havalandı ve gözlerim anlamamış gibi yaparken iri iri açıldı. Dudaklarım dayanamayarak sordu.
"Ne dedin sen?"
Şeytani gülümsemesi yüzünde daha da büyürken konuştu. "Miray'ı kaçırdım dedim."
"Bunu yapamazsın!"
Yüzündeki şeytani gülümsemeyi rafa kaldırırken kaşlarını çattı. Sorduğu sözde soruya alay eşlik ediyordu. "Neden yapmamış olayım?" dedi. "Bu tam da benim yapacağım bir şey."
Elimi cebime atıp telefonumu çıkardım ve Miray'ı aradım. Telefon çaldı, çaldı ve üçüncü çalışında açıldı.
"Alo Miray."
Bir erkek sesi beni karşılarken Gökmen'e baktım. "Patron söylemedi mi sana sevgilini kaçırdığımızı?"
Telefonu kulağımdan çekip kapattım. Öfke ve endişe ruhuma pençelerini atarken Gökmen'in tepesine dikildim. Boştaki elimi yumruk yapmışken Cüneyt abi sordu ona.
"Neden yaptın bunu?"
Gökmen dudaklarını ıslattıktan sonra "Ölmek istemiyorum." dedi. Sonra bana döndü. Islattığı dudakları parlarken yüzüne bir tane patlatmak için sabırsızlanıyordum. "Senden de intikam almak istiyorum."
Yumruğumu suratına geçirdim. Kafası geriye savrulunca çenesini sıkıca tuttum. Gözleri gözlerime alayla bakarken daha çok sıktım çenesini.
"O zaman benden intikam al, Miray'dan değil!"
Kafasını yan çevirerek elimden kurtulmaya çalıştı. Bu hareketine karşılık burnuna kafa atarak cevap verdim. Kafası geriye yine savrulunca telefonumu cebime koydum ve kollarımı önümde kavuşturup Cüneyt abinin yanına gittim. Ben konuşmadan o konuştu.
"Merak etme sevgilini bulmadan bunu gebertmem. Onu bulacağız!"
Gökmen'in sesi yine yankılanırken ona döndük. "Senden intikam alırsam canın yanar evet ama ben canının daha da yanmasını istiyorum. Miray bunun için harika bir seçenek. Ona yapacaklarım seni daha da acıtır."
Burnunun kanı yüzünde düz bir yol çizmiş akarken kollarımı çözdüm. Yanına gidip yüzüne iki yumruk daha attıktan sonra durdum. "Sen dua et lazımsın! Yoksa seni şurada gömerdim."
Cüneyt abiye döndüm. "Bu onu sana getireceğimi nereden duydu?"
Çatık kaşları daha da çatılırken konuştu. "Bende şimdi soracağım onu." Gökmen'in yanına yaklaştı ve sordu. "İçerdeki adamın kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ RUHLAR [TAMAMLANDI]
Fiksi RemajaGözleriyle bana ilham olan Dominic Sherwood... ∆∆∆∆∆∆∆∆ Ruelle - The Other Side ∆ 'Kitap Müziği' ∆∆∆∆∆∆∆∆ MASMAVİ BUZU ÇATLATAN KAHVERENGİ LEKE O hayata karşı tek başına mücadele etmeyi anne ve babasının vefatından sonra ö...