🔷 3🔸

2.3K 657 7.8K
                                    

Alarmın odayı dolduran gürültülü sesleri eşliğinde gözlerimi açtım. Saat 06:45'i gösteriyordu. Üzerimdeki örtüyü ayaklarımla itekleyerek sıcak ve boğucu havadan kurtuldum.

Bugün iş günüydü maalesef!

Hayır, tabi ki de çalışmayı seviyordum.

Her şey bir an da gelişmişti. Olanları takip etmek daha doğrusu takip etmeye çalışmak zordu. Belki de ona bu kadar çabuk güvenmem hataydı. Kim bilir? Fakat biz birbirimizi yaşayarak öğrenmeyi seçmiştik.

İlk ilkimi almıştı.

Yine.

Yıllar sonra ilk defa çok güvende hissederek uyumuştum.

Yatakta oturarak ayağımı aşağıya sarkıttım. Hâlâ uykunun etkisindeydim. Göz ucuyla etrafı kolaçan ettikten sonra kendime gelebilmek için ayaklarıma uyum sağlayarak banyoya ilerledim.

Gardırobun karşısında çaresiz beklerken ne giyeceğimi düşünüyordum. Gözüme beyaz elbise çarptı.

Beyazı seviyordum.

Elbiseyi askısı ile beraber elime alarak giyinmek için başka odaya geçtim.

Elbiseyi askısı ile beraber elime alarak giyinmek için başka odaya geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu elbise bana yakışıyordu. Kulaklarıma sarkan küpelerden taktım. Saçlarımı ise serbest bıraktım. Dudaklarıma parlatıcı sürdüm.

Fazla makyaj hoşuma gitmiyordu. Annem genelde fazla makyaj yapmazdı ve bana da öyle yapmamı söylerdi.

Elime parfümü alıp boynuma sıktım hemen ardından yerine bıraktım.

Kahvaltıyı mutfaktaki masaya hazırladım. Savaş'ı uyandırmak için yanına gittim.

Bebek gibi uyuyordu. Onu uyandırmak biraz güç olacaktı. Elimi Savaş'ın koluna götürerek dürttüm.

Uyanacak gibi durmuyordu. Sanırım onu sertçe dürtmeliydim. Onuncu dürtmemde gözlerini zorlukla açtı. Huysuzca homurdandı. Uykusunu yenebilmek için esneme hareketlerine başvurdu.

Beni pek fark etmemişti. Gidip perdeyi açtım. İçeriye giren ışık yüzünden elini gözlerine götürdü. Yatakta doğrularak oturdu.

Ayaklarını itmeye çalışarak yanına iliştim. Uykusunun açıldığını görüyordum. Gözleri korkuyla açılıp büyüdü.

"Tövbe estağfurullah, tövbe."

İlk önce üzerimdeki elbiseye baktı. Sonra gözlerini gözlerime çevirdi.

"Ne yani çok mu çirkin gözüküyorum?"

Soruma kahkaha attı. Yine ne yaptığını anlayamıyordum. Ruh hali değişkendi.

YALNIZ RUHLAR [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin