KILKA MEGA WAŻNYCH PYTANEK PROSZĘ ZAJRZEĆ!

1K 47 7
                                    

P I E R W S Z E:

Cóż jak już wiecie mam zamiar zacząć z nowym chanbaekiem ale mam pytanko do was.

Czy zechciałby ktoś zostać moją betą? Cóż mam już jedną jednak nie zmienia to faktu, że chciałabym ją obciążyć z sprawdzania mi dwóch ff, więc przydałby mi się ktoś jeszcze kto byłby w stanie się tego podjąć.

Moje jedyne wymagania to:

* wiek przynajmniej 16-18+

* osoba dobra w ortografię (mimo, że mam ją w jednym paluszku, ale jak piszę się rozdziały w nocy to nie wiadomo co się umknie)

* osoba umiejąca stawiać przecinki (MAM Z TYM OGROMNY PROBLEM)

Jeśli jest tu taka przemiła osóbka to proszę napisać w komentarzu tu ---->

 D R U G I E:

Czy byłby ktoś chętny na ten wspólny chat? Jak już pisałam najbardziej tak naprawdę odpowiada mi Discord jednak nie ma problemu, żeby zrobić ten chat na:

* Kakaotalk 

* Messengerze

* Discord 

To już tak naprawdę zależy od was. Po prostu będzie to chat, gdzie będziecie mogli pisać swobodnie o wszystkim. Poznać się nawzajem i również mnie. Cóż możecie pisać tam o dosłownie wszystkim o swoich zainteresowaniach itp. Jeśli znajdzie się co najmniej 10 osób to stworze jakiś chat, gdzie wam najbardziej odpowiada. Przy każdym z trzech aplikacji (tą którą wybierzecie) napiszcie swój nick a ja postaram się was dodać. Jeśli ktoś nie będzie chciał podać tu to zawsze może napisać na pv.

Buziaczki, dziubaski♥

Little boy || b.bh x p.cy || Daddy Kink, mpregOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz