NAAKT

793 37 5
                                    

ALS WE BIJ mijn thuis aankomen, lopen we eerst naar mijn kamer.

'Weet je zeker dat je dit wilt doen?' vraag ik als ik nieuwe kleren uit mijn kast haal.

Mijn kleren zijn vettig geworden tijdens het vallen.

'Ik ben van alles zeker en vooral als ik het met jou doe,' zegt hij en opeens staat hij achter me als ik me omdraai.

Hij kijkt over mijn schouder naar mijn kledingskast en fronst. Hij rijkt naar iets achter me en haalt de kapstok van het rek. Ethan staart er even naar, glimlacht en kijkt me vervolgens aan.

'Een T-shirt van Simple Plan?' vraagt hij verbaast. 'Waar heb je dat gevonden?'

'Kringloopwinkel. Ik wou het aandoen op het halloweenfeestje om indruk op je te maken, maar ik was mijn kleding vergeten,' zeg ik.

Ethan kijkt me verbaast aan.

'Indruk op me maken? Had je niet door dat ik je al lang leuk vond?' vraagt hij.

Ik schud mijn hoofd.

'Nee. Ik was gewoon blind door mijn eigen verliefdheid,' zeg ik.

Hij lacht.

Hij is zó mooi.

Ik zet een stap dichterbij en laat mijn lippen met de zijne samensmelten. De kus gaat meteen over naar een ruige zoen en Ethan trekt aan mijn T-shirt.

'Uit,' zucht hij tegen mijn lippen en drie seconden later ligt het kledingstuk op de grond.

Ik neem Ethan mee naar de badkamer waar we onze broeken uittrekken. Ethan laat me los als ik boven zijn boxershort wrijf.

'Make-up remover? Zet jij de douche al aan?' vraagt hij en ik knik.

Eerst geef ik hem een potje met blauwe vloeistof en watjes. Dan kijk ik naar hoe Ethan zijn zwarte make-up verwijdert.

Eerst zijn lippenstift.

'De douche staat nog niet aan,' merkt hij op als hij een nieuw watje met remover insmeert.

Ik slik en knik.

Ethan bijt op zijn lip als ik me terug omdraai nadat ik de oude douche van dit huis heb aangezet.

'Wil je ... Wil je je omdraaien?' vraagt hij zenuwachtig.

Ik lach een beetje, nu ook best nerveus. Ik bedoel, ik moet me gaan ínhouden als ik hem zonder kleren zie.

'Ik zal al in de douche gaan staan,' zeg ik en ik doe wat ik zeg, trek vervolgens het bloemengordijn dicht en laat mijn onderbroek afzakken.

Ik neem hem vast en gooi hem naar buiten.

Ethan hapt naar adem.

'Kijk, nu moet je je niet schamen. Ik ben al naakt,' zeg ik.

Ik hoor wat gerommel en ondertussen wordt mijn haar al behoorlijk nat.

Net als ik om het hoekje wil kijken of Ethan niet weggelopen is, verschijnt er een hand aan de linkerkant van het gordijn.

We ademen allebei trillerig uit en dan stapt Ethan de douche in.

Hij beneemt me de adem en ik heb niet genoeg ogen om hem helemaal in me op te nemen. Zijn egale huid lijkt kilometers lang en ik voel mezelf opgewonden worden als ik iets te ver naar beneden kijk, maar wat verwacht je dan.

Ik ben met mijn vríéndje aan het douchen.

'Holy shit, wat ben je mooi,' zucht ik en ik kus hem heel kort.

Meer hebben we voor nu niet nodig.

[][][]

Nadat we gedoucht hebben, liggen we op mijn eenpersoonsbed, dicht tegen elkaar.

We hebben enkel onze onderbroeken aan vermits onze kleren anders nat worden van onze haren die nog niet gedroogd zijn.

'Weet je,' begin ik. 'We zouden vaker moeten douchen.'

Ethan lacht en draait zich op zijn zij.

Ik doe hetzelfde en kijk mijn vriendje aan. Hij is adembenemend mooi en dat wordt versterkt nu hij geen make-up opheeft.

'Wanneer dan? We hebben ook nog huiswerk en ik weet zeker dat je oma niet altijd een koffietje gaat drinken of dat wij gaan spijbelen,' zegt hij uitdagend.

'We kunnen huiswerk maken tijdens het douchen,' zeg ik.

'En hoe moeten we dat gaan uitleggen aan de leerkracht?'

'Dat ik je héél graag zonder kleren wou zien en douchen de enige niet-seksuele oplossing was,' zeg ik.

'Niet-seksuele oplossing?' mompelt Ethan zachtjes en hij kijkt naar mijn lippen.

'Of zou je het liever doen tijdens de seks?' vraag ik met een grijns.

Ethans ogen haken in de mijne en zijn wangen worden vuurrrood.

Hij bijt op zijn lip om het te verbergen en kijkt naar zijn handen die nu over mijn borstkas strijken.

'Ik zou het niet zo erg vinden. Ik wil het wel met je doen,' zeg ik zacht en ik wrijf door zijn haar. 'En jij? Wil jij het doen?'

'Ik- ja, maar, ik bedoel, wie en ... O God, ik ben hier zo slecht in,' zegt hij.

'Zeg gewoon wat je wilt,' zeg ik zacht en ik ga van zijn haar naar zijn kaaklijn.

'Ik zou het heel graag willen, maar ik wil het niet doen als we weten dat je de volgende dag weggaat,' zegt hij trillerig.

'Ik ga niet weg,' zeg ik snel.

'Vict -

'Nee, ik blijf hier en we kunnen zoveel seks hebben als we willen tijdens het huiswerk maken dus je zegt maar wanneer je er klaar voor bent want ik wil je naar mijn gevoel al eeuwen,' ratel ik snel achter elkaar.

'Ik ben er klaar voor, denk ik,' zegt hij met rode wangen en meteen razen de hormonen naar de verkeerde plekken. 'Ik wil het alleen pas doen als ik weet hoeveel tijd we nog hebben.'

'Ethan, ik ga ni-

'Victor, we weten allebei dat dat ooit gaat gebeuren. Je ouders zijn je ouders en je hebt maar één papa en één mama. Ze willen voor hun kind zorgen,' zegt hij.

Ik sla mijn ogen neer.

'Dan hadden ze daar maar eerder aan moeten denken voor ze allebei vreemd gingen,' mopper ik.

Ethan glimlacht triest en legt een hand in mijn nek.

Hij kust me zachtjes.

'Praat er alsjeblieft met je oma of iemand anders over. Ik weet zeker dat je een oplossing vindt,' zegt hij zacht.

'Ethan, ik wil je niet kwijt,' zeg ik.

'Ik jou ook niet, maar we moeten de beste beslissing maken voor in de toekomst. Misschien laat je door mij je droomjongen of meisje schieten,' zegt hij.

'Nee, jíj bent mijn droomjongen -

'Daar ben ik toch niet goed genoeg voor?'

'Heb je jezelf al eens gezien. Je bent beeldschoon en dan hebben we het enkel over je uiterlijk. Je innerlijk heeft me betoverd, Ethan. Ik kan dit niet laten schieten. Ik kan jou niet laten schieten,' zeg ik. 'Luister, de toekomst is de toekomst, maar we zitten nu in het heden. Ik zal met oma gaan praten en met pap. Ik ga ervoor pleiten dat ik hier mag blijven wonen, maar ik verlies je níét. Dat laat ik niet gebeuren, nu niet, nooit niet.'

Ethan glimlacht waterig.

Ik weet zeker dat hij zo dadelijk in tranen kan uitbarsten.

Waarom moet liefde zo ingewikkeld zijn?

'Oké,' zegt hij zachtjes. 'We leven in het heden.'

[][][]

Denken jullie dat Victor moet verhuizen en Ethan alleen achterblijft?
Have a nice but rainy day!

Zwarte nagellakWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu