GELUKKIG WORDT HET snel woensdag en staat Ethan in mijn deuropening, maar er was iets anders aan hem.
Hij had zijn make-up niet op, maar er was nog iets anders.
'Waarom heb je een tas mee?' vraag ik.
Ethan glimlacht beschaamd en slaat zijn ogen neer.
'Ik ga je ergens mee naar toe nemen dit weekend,' zegt hij zacht.
'Echt?!' roep ik uit en ik trek Ethan naar binnen en begin hem te zoenen.
Het is al veel te lang geleden dat ik zijn lippen heb geproefd, zijn huid heb aangeraakt, hem bij me heb gehad.
Mijn handen glijden over zijn borstkas naar de rand van zijn T-shirt, maar we worden verstoord door iemand die zijn keel schraapt.
Ik laat Ethan iets wat beschaamd los als ik merk dat het Maddy is.
'Ja?' vraag ik alsof ze ons net niet betrapt heeft op een potje zoenen.
'Mam wil je spreken. En jou ook,' zegt ze en ze wijst naar Ethan voordat ze naar boven verdwijnt.
Ik trek Ethan mee naar de keuken waar mam groenten aan het snijden is voor soep.
'Je wou ons spreken?' vraag ik iets wat verlegen omdat mam ons wil spreken.
Misschien gaat ze de preek over veilige seks geven die we niet echt meer nodig hebben.
'Ja, ik geef je toestemming om naar de zee te gaan,' zegt ze en ze knipoogt in onze richting.
'De zee?' vraag ik zacht.
Ethan knikt.
'Mijn oma heeft daar een appartement en ik dacht dat je dit wel leuk zou vinden na de stresserende examenperiode,' zegt hij.
'Maar mam, hoe wist je het?' vraag ik.
Ze kijkt naar Ethan die weer eens rood wordt.
'Ik heb het aan haar gevraagd. Ik moest toch toestemming vragen?' vraagt hij.
Ik druk een snelle kus op zijn lippen.
'Ik ga meteen mijn tas maken. Hoe laat zijn we weg?' vraag ik enthousiast.
'Binnen een half uur hebben we de trein,' zegt hij en meteen trek ik Ethan mee naar boven.
'Euhm ... Victor?' roept mam me nog na als we halverwege de trap zijn.
Ik zucht.
'Neem maar een paar shirts en broeken uit mijn kast en steek ze in de zak die onder mijn bed ligt,' zeg ik en ik ga terug naar beneden en Ethan naar boven.
'Ja?'
'Hier,' zegt ze en ze gooit een pakje condooms op de tafel.
Ik word vuurrrood.
'Ik weet wel dat jullie het al doen. Ik hoef niet alles te weten zolang het allemaal maar veilig gebeurt dus ik heb dit voor je meegebracht,' zegt ze en ik pak het langzaam aan.
'Bedankt,' zeg ik zacht en ik glip terug naar boven waar Ethan al een paar shirts en broeken in mijn sporttas heeft gestoken.
'Steek je dit er ook in?' vraag ik en ik gooi het doosje naar Ethan toe.
Als hij het opvangt en bekijkt, wordt zijn gezicht opnieuw rood. Hij glimlacht schaapachtig naar me.
'We blijven maar twee nachten,' zegt hij en ik weet niet waarom, maar ik moet hierom echt heel luid lachen.
[][][]
Niet veel later zitten we in de trein, dicht tegen elkaar met onze handen verstrengeld.
Gelukkig werpt niemand ons vervelende blikken toe.
We komen aan bij het appartement en ik plof op het bed neer in de slaapkamer langs de badkamer en woonkamer.
Het is niet zo heel groot, maar het is perfect voor twee.
Ethan ploft langs me neer en glimlacht naar me.
Ik buig me vrijwel meteen naar hem toe en als ik mijn neus langs de zijne laat strijken, fluistert Ethan: 'Ik heb je zo hard gemist.'
'Ik jou meer,' en vlak daarna zoenen we, veel.
Zijn handen kruipen onder mijn shirt en trekken het bijna meteen over mijn hoofd. Hij zoent me opnieuw en zijn handen dwalen af naar mijn broek.
'Moeten we niet van het zonlicht genieten?' mompel ik half verdronken in de schoonheid van de jongen boven me.
'Wil je het buiten doen?' vraagt hij lachend en hij kust me en gaat vlak daarna naar mijn nek.
'Dat zeg ik niet,' zeg ik. 'Maar -
Meteen stopt hij en kijkt hij me met grote ogen aan.
'Heb je er geen zin in?' vraagt hij en ik zie een klein beetje angst naar boven kruipen in zijn ogen.
'Dat zeg ik ook niet, maar ik weet niet. Ik wil niet dat je denkt dat ik je alleen maar voor de seks wil,' zeg ik.
Ethan gaat op mijn heupen zitten, waar hij waarschijnlijk voelt dat ik er wél zin in heb.
'O, maar we moeten dat pak condooms toch opgebruiken zeker?' vraagt hij zacht en hij wiebelt wat met zijn heupen.
Hij heeft het dus gevoeld.
Ik grijns lichtjes en trek hem terug naar me toe.
'Daar heb je gelijk in,' zeg ik en vervolgens zitten we weer te zoenen.
Ethan begint langzaam aan mijn broek als ik een zuigzoen zet.
Ik kreun zachtjes, maar niet veel later worden ze luider en vermengt met die van Ethan.
[][][]
Het wordt erger en erger ... man man man.
Laat zeker een reactie achter voor het geval dat je tips hebt of het toch niet zo slecht vindt ... lmaoooo
Have a nice day!
JE LEEST
Zwarte nagellak
RomanceVictor moet bij zijn oma gaan wonen omdat zijn ouders gaan scheiden. Hij vindt het niet zo heel erg omdat hij zo ook een nieuwe start kan maken op school. Daar ontmoet hij Gwenny. Ze is lief en spontaan en Victor begint haar leuk te vinden. Dat denk...