CLUB

593 28 12
                                    

DE TWEEDE CLUB is iets rustiger en Ethan is hier beter op zijn gemak. Er zijn niet zoveel mensen als bij de vorige club wat ons ook meer dansruimte geeft.

Opeens komt er een zwartharige jongen naar ons toe.

'Hey, knapperds,' zegt hij en hij morst wat bier op zijn schoenen.

Net als ik een rotopmerking naar zijn hoofd wilt slingeren, komt er een bruinharige jongen naar ons toe met een blondharige jongen in zijn kielzog.

'Tibaut, je ziet toch duidelijk dat die twee een stelletje zijn,' zegt de bruinharige jongen.

'Hoe zou ik dat moeten weten?' vraagt de jongen met het zwarte haar, Tibaut blijkbaar.

'Hun handen,' zegt de blonde jongen en we kijken alle vijf naar mijn hand die verstrengeld is met die van Ethan.

'Verdorie, nu moet ik verder zoeken naar twee knappe kerels die met mij een trio willen vormen,' zegt Tibaut en hij kijkt ons aan. 'Jullie staan daar per toeval ook niet voor open?'

'Nee,' zeggen Ethan en ik tegelijk.

'Jammer, dan ga ik maar eens,' zegt Tibaut en hij verdwijnt de menigte in.

'Sorry, Tibaut heeft waarschijnlijk iets te veel op,' zegt de bruinharige jongen. 'Ik ben Nick, trouwens.'

'Niet zo bescheiden, kunstenaartje,' zegt de blonde jongen en hij wend zich terug naar ons als hij zegt: 'Zijn echte naam is Nickolas.'

'Maar Nick is goed,' zegt Nick. 'En dit is mijn vriendje Siebren.'

'Ik ben Victor en dit is mijn vriendje Ethan,' zeg ik en Ethan zwaait kort.

'O, hoe lang zijn jullie al samen?' vraagt Siebren en hij komt wat dichterbij staan zodat hij niet hoeft te schreeuwen.

'Bijna twee maanden,' zeg ik. 'En jullie?'
'Euhm ... sinds gisteren vier maanden,' zegt Siebren en Nick glimlacht.

'Proficiat,' zegt Ethan en hij glimlacht zijn échte glimlach. 'Komen jullie hier vaker vermits jullie iemand kenden?'

'Ja, altijd als we een maand langer een relatie hebben,' zegt Nick. 'Jullie?'

'Nee, we gaan niet vaak uit. We kwamen hier per toeval omdat we in die nieuwe bar een probleempje hadden,' zeg ik.

Het koppeltje hun gezichten kijken meelevend.

'Sorry,' zeggen ze tegelijk.

'Het is oké, nu,' zegt Ethan, maar aan zijn doen merk ik dat hij er nog steeds van moet bekomen.

Ik geef hem een geruststellend kusje in zijn hals en fluister hem toe dat het voorbij is.

'Was het wel een goede bar?' vraagt Siebren die nog steeds meelevend naar ons kijkt.

Ethan haalt zijn schouders op terwijl ik antwoord: 'Viel wel mee.'

'Wel, jullie zijn altijd welkom in deze club!' zegt Nick en Siebren knikt en glimlacht.

Nicks gezichtsuitdrukking veranderd plots als hij naar links kijkt en hij tikt Siebren aan. Hij kijkt ook naar links, fluistert iets in Nicks oor en kijkt ons aan.

'We moeten een ander koppeltje gaan redden, vrees ik,' zegt Nick en nu kijken ook Ethan en ik naar links.

Tibaut staat met een stelletje te praten en dat zie ik doordat ze bijna letterlijk aan elkaar plakken. Ik lach erom.

'Doei, het was leuk om jullie te ontmoeten. Misschien tot een andere keer!' zegt Siebren en ze banen een weg naar Tibaut.

'Zij waren vriendelijk,' zeg ik.

Ethan knikt.

'Veel beter dan in die ander club,' zegt hij en ik leg mijn handen op zijn heupen.

'Zullen we nog eens wat dansen?' vraag ik.

Ethan knikt en legt zijn handen in mijn hals.

'Goed plan,' zegt hij en hij kust me snel op mijn lippen.

[][][]

Later op de avond wandelen we naar huis.

Het is bijna vier uur in de ochtend en ik begin stilletjes aan toch wel moe te worden.

We komen bijna bij mijn thuis aan als ik over mijn eigen voeten struikel. Ethan ondersteund me snel zodat ik niet val.

'Dank je,' mompel ik en ik wrijf in mijn ogen om de slaap eruit te wrijven, maar het werkt niet.

Ik blijf moe.

'Volgens mij is er iemand al half in dromenland,' merkt Ethan op en hij slaat zijn arm om me heen.

Ik doe hetzelfde en glimlach suf.

'Ja, sorry, ik heb gisterennacht een wilde nacht gehad,' zeg ik.

Ethan lacht.

We komen mijn huis binnen en ik stoot me aan de zetel en schreeuw inwendig. Ethan geeft me een kusje op mijn lippen en ik voel me erdoor nog verder weg zakken.

In mijn kamer plof ik dan ook meteen in bed.

Gelukkig is het wel een tweepersoonsbed.

Anders zou Ethan op de grond moeten slapen en dat zou niet zo aangenaam zijn want zo kan ik zijn warmte niet voelen.

'Victor, hef je je handen even op?' vraagt Ethan en hij klinkt ver weg, maar ik doe wat hij zegt.

Hij trekt mijn polo over mijn hoofd en mijn broek volgt daarna.

'Ik stink,' zucht ik.

'Douche morgen maar.'

'Samen?'

'Samen.'

[][][]

Wat een prut haha.
Wel twee bekende gezichten gezien. Herkenden jullie ze van Twee Jongens? Laat het zeker weten of geef ook een reactie als je het leuk of niet leuk vond XD
Have a nice day!!!

Zwarte nagellakWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu