KLEREN

808 35 15
                                    

IS HET VREEMD dat ik zenuwachtig ben om op de bel te duwen?

Ik bedoel, Gwenny heeft laten doorschemeren dat Ethan seks wil. Als in, met mij.

Wat als het niet lukt?

Wat als ik hem pijn doe? Of andersom?

Kom op, Victor, je kan toch wel op de bel duwen. Misschien maakte Gwenny een grapje en sta ik hier stom te staan.

En trouwens, Ethan zei dat hij het wou dus waarom zouden we het niet doen als zijn ouders niet thuis zijn?

'O, ik was al aan het denken over waar je bleef. Gwenny zei dat ze je niet langer dan een halfuur zou lenen,' zegt Ethan zodra hij de deur open doet.

Ik lach wat onwennig.

Het valt me meteen op dat hij zijn make-up niet meer opheeft.

Hij is zo mooi.

'Wat is er?' vraagt hij.

'Gwenny en ik hebben het uitgemaakt,' zeg ik. Ethans gezicht verandert in een glimlach en hij trekt me verder het huis in en sluit de deur achter ons.

'Ze zei al dat ze dat ging doen, maar ik weet als de beste hoe Gwenny is als ze verliefd is: de koppigste ooit,' zegt hij en we gaan naar boven. Ik merk zijn ouders niet op.

'Zijn je ouders er niet?' vraag ik.

'Nee, die zijn weg,' zegt hij met blosjes op zijn wangen en we gaan op zijn bed zitten.

'Ik dacht dat je zei dat ze thuis gingen zijn?'

'Ja, maar daarna had ik laten doorschijnen dat dat niet zo was,' zegt hij.

'Dus ... toen je zei dat ik zoveel kleren mocht uittrekken als ik wilde, had je gelijk?' zeg ik met rode wangen.

Meteen kruipt Ethan op mijn schoot.

'Ja. Je zei dat ik moest zeggen wat ik wilde en wat ik nú wil, is seks met je hebben,' zegt Ethan zachtjes en hees in mijn oor. 'Ik weet dat er een mogelijkheid bestaat dat je niet weg gaat, maar dan nog wil ik het nu. We hebben al veel te lang moeten wachten en er stonden te veel dingen in de weg en -

Ik kus hem.

'Zo jij bent ongeduldig,' zegt hij lachend.

Ik kus hem opnieuw.

'Ik kan het niet aan dat je over seks praat terwijl wij het nog niet gedaan hebben,' zeg ik.

Nu is het Ethan die me kust.

'Zo denk er ook over,' zegt hij.

Al snel vinden mijn handen een weg onder zijn shirt. Onze kus wordt ruwer en ik laat mijn tong zijn mond inglijden. Het warme gevoel verspreidt zich onder mijn huid.

'Uit,' zucht Ethan onder zijn adem door en hij trekt aan mijn shirt.

In een snelle beweging trekt hij het over mijn hoofd en gooit het de kamer in. Onze lippen vinden elkaar terug, maar niet voor lang want Ethan zet een lange zuigzoen in mijn nek.

Ik kreun zachtjes waardoor Ethan terug naar mijn lippen komt en snel een kusje geeft, glimlachend.

Niet veel later ligt ook zijn shirt op de grond. In een snelle beweging duw ik hem op het bed waardoor hij een verbaast geluidje maakt dat overgaat in een kreun als ik aan zijn huid zuig.

'Shit,' hijgt hij waardoor ik alleen nog maar meer opgewonden word.

Zijn lippen vlechten zich in de mijne en niet veel later dansen onze tongen om elkaar heen.

De adrenaline glijdt als een vloedgolf door mijn aderen.

Mijn handen trillen een beetje als ik aan zijn broek frunnik. Ethan laat onze lippen even los en trekt zijn broek in een snelle beweging uit.

Daarna doet hij mijn rits naar beneden terwijl ik nog een zuigzoen zet. Niet veel later gaat mijn knoop open en zwiert hij mijn broek door de kamer naar onze andere kleren nadat hij hem heeft uitgetrokken.

Enkel onze onderbroeken zitten nog in de weg, maar daar brengt Ethan verandering in.

Hij kust me vurig en trekt snel mijn onderbroek uit. Hij gooit hem door de kamer en zijn onderbroek volgt.

We zijn allebei opgewonden en hij kreunt als ons lichaam op alle plekken waar ze nog nooit tegen elkaar zijn gebotst, elkaar aanraken.

'Je bent zo mooi,' murmel ik terwijl ik met een hand over zijn borstkas ga. 'Condoom en glijmiddel?'

'Kastje,' zegt hij hijgend en hij duwt zijn heupen verlangend tegen die van mij. Ik hap naar adem en plaats een snelle zuigzoen in zijn nek.

Ethan helpt me met het condoom. Of ja, ik doe het bij mezelf als Ethan een zuigzoen zet.

'Klaar?'

Hij knikt.

Onze liefde wordt vloeibaar als onze lippen en lichamen elkaar ontmoeten.

Zijn handen boven zijn hoofd zodat het minder pijn doet, want dat is wel het laatste wat ik wil, dat ik mijn vriendje pijn doe.

Gelukkig is dat niet het geval wanneer we elkaars lichaam verkennen, onze ademhaling één wordt en onze lippen de nacht en daad verzegelen.

[][][]

Na afloop liggen we langs elkaar op het bed. Ethan heeft de deken over onze heupen geslagen en ligt met zijn hoofd op mijn borstkas en luistert naar mijn hartslag.

'Ik denk dat ik morgen veel pijn ga hebben aan mijn achterwerk,' zegt hij zacht waarbij zijn ademhaling langs mijn buik strijkt.

Mijn hand dwaalt over zijn zij een beetje naar beneden terwijl ik hem een kus op zijn slaap geef.

'Ik zal je verzorgen,' zeg ik lieflijk.

'Verzorgen? Dat draait uit op nog meer pijn,' zegt hij waardoor ik lach.

'Zou je het nog eens willen doen?' vraag ik.

'Shit, zeker weten,' zegt hij. 'Het was zo ... intiem. Het was nieuw en ... heb je het al vaker gedaan. Je deed het echt heel goed.'

'Nee,' zeg ik en mijn wangen worden rood.

'Shit. Als ik kon zou ik het zo nog eens doen, maar Gwenny komt zo thuis en ik wil niet dat ze ons betrapt,' zegt hij en hij kijkt naar me op.

Ik kus hem zachtjes.

'Er komt zeker een volgende keer,' zeg ik zacht in zijn oor.

'Ik hoop dat die snel komt.'

'Zeker weten,' knipoog ik.

[][][]

Waar is verlegen Ethan gebleven? En is de "seksuele scène" een beetje oké? Ik wil geen ... smut schrijven eigenlijk. Dus meestal houd ik het suggestief? Zeg maar als het er over is!
Have a nice day!

Zwarte nagellakWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu