~Yoongi szemszögéből ~
Reggel a a falnak dőlve ébredtem, az ölemben Jimin fejével. Annyira aranyos volt! Elmosolyodtam ha csak ránéztem. Aztán beugrott a tegnap este. Hogy berúgott, hogy nekem vetkőzött, hogy mit csinált Namjoon, és hogy Jimin szerelmet vallott. És hogy ebből semmire nem fog emlékezni. Fasza. Megbasz az ideg.
~Jimin szemszögéből ~
Lassan ébredeztem, megemésztve azt a hatalmas fejfájást amivel ébredtem. Mikor kinyitottam a szemem, hirtelen nem ugrott be hogy hol vagyok, meg mi történt. Ijedten ültem volna fel, csakhogy a fejem útközben akadályba ütközött.
-Auu!! - üvöltött fel... YOONGI?! Lefejeltem az állát, amit most éppen fogott, a nagy jajgatás közben
-Baszki! Bocsi!! Yoongi minden oké? - próbáltam elvenni onnan a kezét, hogy megnézzem nem e vérzik a szája, de nem engedte nekem.
-Igen igen, minden oké! Csak elharaptam a szám-alig értettem mit mond, mert a keze letakarta a száját is.
-Mutasd!
-Nem! Nem kell! - felpattant az ágyról, a kezét pedig felcsúsztatta a szájára, hogy véletlenül se lássam.
-De ha elharaptad, vérzik és azt le kell ápolni! - vitatkoztam.
-Inkább hozok neked vizet. Igyál csak-ezzel megindult hogy nyissa az ajtót. Természetesen a kezét nem engedte le, de én nem hagytam elmenni.
-Na idefigyelj Min Yoongi! - pattantam közé és az ajtó közé, ami miatt a fejem még ennél jobban is megfájdult. Dejó! - Most azonnal elveszed onnan a kezedet, vagy én veszem le, de az fájni fog! - szúrós tekintettel nézek rá, és meg is lepődik a harciasságomon. Lassan leveszi a kezét. Persze hogy igazam volt. Vérzik a szája. Szerencsére nem komoly.-Tudtam! Gyere, leápolom! - fogtam meg a csuklóját, és nyitottam is az ajtót.
Jól tudtam merre van a fürdő, és hogy hol van a kis elsősegélyláda, így a fürdőben leültettem Yoongit a WC fedélre, és elő is kotortam.
-Szz.. - szisszent fel mikor hozzáértem a szájához a fertőtlenítővel.
-Maradj nyugton!
-Jóh nah... - kicsit elnyitotta az ajkait, hogy jobban a sebhez férhessek. Remélem mondanom sem kell hogy nyeltem egy nagyot. Annyira jó lenne rátapadni ajkaira, és el sem engedni. Ez a nagy titkom. Szeretem Yoongit. Pár hónapja alakult ki, és azt hittem majd megszűnik, de a mi kis "kapcsolatunk" miatt, nemhogy eltűnt, de fel is erősödött.
-Öhm.. Kész is vagy-pattantam fel. Gyorsan kidobtam a kiskukába a gézdarabot, és mire eltettem a dobozt is, Yoongi már nem volt a fürdőben. Kíváncsian mentem ki a konyhába, és éppen egy pohár vizet töltött.
-Tessék Jimin. Ezt idd meg. Hozok gyógyszert is-ezzel miután letette elém a poharat, nyitotta is a szekrényt, hogy kivegyen nekem egy Aspirint. Mert ő is tudta hogy kell.
-Köszönöm-mondtam mikor letette elém. Végig figyelt miközben bevettem a gyógyszert, és megittam az egész pohár vizet.-Mi történt tegnap? - néztem rá kicsit félve. Yoongi pár pillanatig lefagyott, majd megtámaszkodva a konyhapultnál, egy köhintés után kezdte el a választ.
-Félholtra ittad magad, aztán vetkőzni kezdtél egy asztal tetején-gyorsan mondta ki, mintha egy raktapaszt akart volna letépni. Csak egy kicsit esett le az állam.
-Vetkőztem?! - kerekedtek ki a szemeim. Yoongi csak egy aprót bólintott-De ugye csak ennyi?! - kérlek mond hogy igen. Kérlek!
-Nem... Van itt még valami...~Jungkook szemszögéből ~
Korán ébredtem fel. Ismét előbb mint Taehyung. Kb reggel 7 óra volt mikor kimásztam Tae karjai közül, hogy gyorsan lezuhanyzom, aztán csinálok valami reggelit is. Addigra csak felébred.
Kikaptam egy ruhát a szekrényből, és el is indultam zuhanyozni.
Levettem a pizsamám, és beléptem a zuhanykabinba. Elhúztam a függönyt, és megengedtem a vizet. Már percek óta folyattam az arcomra, hogy felébredjek teljesen, mikor meghallottam hogy nyílik az ajtó. Összeráncoltam a szemöldököm, és a következő pillanatban elhúzódott a függöny, én pedig ösztönből magam elé kaptam a kezeim. Természetesen Taehyung lépett be a kabinba mellém, egy szál semmiben.
Látva a reakcióm elmosolyodott, majd elvette a kezeim.
-Már nem midegy Kook? - mondta olyan szemtelen mosollyal, hogy belepirultam. De igaza van. Már teljesen mindegy.
-Hát te Tae mit huncutkodsz? - mosolyogtam vissza.
-Én ugyan semmit Kooksi. Én csak jöttem zuhanyozni.
-Pont most? - kekeckedtem. Egészen a falig hátráltam (negyed lépés), és cseppet sem érdekelt hogy jéghideg. Tae a kezeit a falnak döntötte a fejem mellett, és ráhajolt az ajkaimra. Annyira jól esett ez a reggeli órákban a zuhany alatt. Csak Tae és én. Lassan mozogtak párnácskáink, de eléggé elhúzódott csókban. Becsléseim szerint talán három perc is eltelt mire lassan szétválasztottuk ajkaink.
-Igen Kook... Pont most-válaszolta, majd ismét egy csókban értünk össze. Ebből pedig egy jó hosszú "zuhanyzás" lesz.-Oké. Akkor majd délután! Helló! - tettem le atelefont.
-Ki volt az? - kérdezte Tae miközben jött ki a fürdőből egy szál törülközővel a derekán, a haját törölgetve. Nem gondoltam semmi rosszra. Nemnem.
-Csak Namjoon szólt hogy ma Yoongi és Jimin nem jönnek be, éés hogy tegnap elmondta Yoonginak mi is van-fejeztem be miközben leültem egy székre. Tae az ajtóban állva nézett rám amolyan "és mi volt" nézéssel- Yoongi kiakadt, üvöltött, és hátt kb ennyi. Szerintem nem fog rád többet annyira csunyán nézni- nevettem fel. Tae is elmosolyodott, aztán el is ment öltözni. Mosolyogva néztem utána, aztán rezzent a telefonom. Ahogy elolvastam az üzenetküldő nevét, lefagytam....ÚRISTEN! KÖSZÖNÖM!! MEGVAN AZ 1K!!❤️ ❤️
YOU ARE READING
Boy With Luv / TaeKook (Befejezett)
Fanfiction*Úgy dőlt össze bennem minden, mint Babilon* 18+ rész: 20. MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGRE