~Jungkook szemszögéből ~
Pár percig némán ültünk a kád két oldalában, és egymást bámultuk. A távolság köztünk most valami iszonyatosan nagynak hatott. Pedig nem volt sok. A lábaink bőven összeértek volna, így Tae a bal lábát hajlította be, én pedig a másikat. Így elfértünk. Már iszonyatosan untam a csendet, és biztos voltam benne hogy Tae is. Azon gondolkoztam hogy csinálnom kéne valamit, de egyszerűen leblokkoltam. Ezt Tae is biztosan érzékelte, hiszen végül a tusfürdő után nyúlt, és egy adagot a kezére nyomva pillanatok alatt megmosakodott. Lemosta magáról a habot, majd megint megfogva a tubust, rámnézett. Kinyújtottam a kezem, mivel én naívan azt hittem hogy nyomni akar a kezemre belőle, de ehelyett megragadta a kezem, és az ölébe vont. Egy pillanat alatt pördültem meg a lábaimat behúzva. A következő pillanatban már Tae a hátam mögött volt, én pedig előtte ültem. A lábaink súrolták egymást. És emgem pedig hátulról súrolt valami. Valami ami a megérzéseim szerint hamarosan bennem lesz majd.
Olyan hatalmasra nyílt szemekkel néztem magam elé, hogy már simán elmentem volna egy csodálkozó európainak. Hallottam a tusfürdős tubus nyitódásának hangját, és pár másodpercel később Tae kezeit éreztem a hátamon, amibe beleremegtem.
Lassú mozdulatokkal kezdte el elkenni a szappant a hátamon, és végig a gerincem vonalán. Ahogy a keze megtalált egy régi heget, lefagytam. Ezt nem úszom meg kérdés nélkül. Tae megállt, majd éreztem ahogy az említett területről eltörli a habot, és végighúzza a kezét a hegemen.
-Kook.. Mi ez? - hallottam a hangját. Valamit elfolytott, de nem tudtam megmondani hogy pontosan mit.
-Csak egy nagyon régi ügy... Nem is érdekes-nyeltem nagyot. Nagyon nem szeretnék erről beszélni. De Tae ezt nem érzékelte.
-Jungkook. Nekem elmondhatod. Komolyan. - monda miközben lemosta a hátam. Egy nagy sóhaj keretében, még mindig háttal neki kezdtem neki a történetnek.
-Még nagyon kicsi voltam. Talán hat éves, mikor szereztem. A bátyám és én kinnt játszottunk a kertben, de ő megtalálta apa ásóját. Nem akart bajt. Azt mondta hogy nem fog fájni. Abban a korban amiben én voltam, mindig mindenki hiszékeny. Én is az voltam. Levettem a felsőm, és ő végighúzta a hátamon. Nagyon megijedt mikor látta hogy azon a helyen ahol a hegem van vérzik. Mind a ketten megijedtünkm nagyon fájt. Mikor szóltam anyának és apának, nagyon megijedtek hogy elkaptam valami fertőzést. Be is vittek a kórházba. De semmi bajom nem volt a seben kívül. Össze kellett varni. A bátyám sürgött forgott körülöttem hogy jóvá tegye. Anyáék mindig mérgesek voltak rá emiatt a dolog miatt. Azt mondták hogy elcsúfított. Egészen addig mentek, hogy mikor Junghyun elérte a bizonyos kort, elment. Azóta nem láttam és nem beszéltem vele. Kerestem, de soha nem válaszolt. Talán félt anyáék reakciójától hogy mi lesz ha visszajön.- értem a történet végére. Taehyung nem szólalt meg, de nem tudom miért. Ez nem egy olyan igazán nagyon durva történet amit meg kell emészteni.
-Szerintem te így is gyönyörű vagy Jungkook-Tae hirtelen adott egy lágy puszit a hegemre. A hirtelen ért mozdulattól egy kicsit megugrottam. Oldalra fordítottam a fejem, hogy Tae szemébe nézhessek. Talán tekintetben megbeszéltük, vagy így éreztünk, de egyszerre hajoltunk rá a másik ajkára. Először nem mozogtak ajkaink, csak pár másodperc múlva. Tae nyelvét végighúzva az ajkamon kért bejutást a számba, amit abban a pillanatban meg is adtam neki. Ajkaink lassan mozogtak, ízlelgettük a másikat. Tae előrébb hajolt, és a jobb kezével megfogta az arcom, így még jobban elérve engem. Fokozatosan gyorsítottunk a mozgásunkon, míg végül szinte faltuk egymást. Az orrunkon vettük a levegőt, de a tempó miatt ez nem volt elég. Szinte már fuldokoltunk, így elváltunk egymástól pár másodpercre.
Végig egymás szemébe nézve vettünk mély lélegzeteket, majd Tae hirtelen ismét kezelésbe vette az ajkaim. Ugyan azzal a durva tempóval folytatta, mint amivel abbahagytuk. Egy kicsit jobban elfordultam, hogy kényelmesebben folytathassuk az elfoglaltságunk. A szánk cuppogásának, és időnkénti levegővételeink hangján kívül semmi mást nem lehetett hallani. De én már nem bírtam ezt. Többre vágytam. Tae mintha gondolatolvasó lenne, megint azt tette amire vártam. Hirtelen a kezét a tagom köré fonta, amit már nem éppen nyugodt állapotban talált. A mozdulatának hatására kipattantak és kikerekedtek a szemeim, és belenyögtem a csókba. Tae elmosolyodott, majd lassított a mozgáson, mivel a keze jelenlegi pihenőpontja miatt alig kaptam levegőt. Szorított egyet a kezével, mire én megszakítva a csókot mélyről felnyögtem. Taet ez egyáltalán nem zavarta, inkább lassan elkezdte mozgatni a kezét, ami a halálom volt. Elszakadt bennem valami, és a jól ismert érzés a hatalmába kerített. Hátravetett fejjel sóhajtoztam, miközben Taehyung kezei egy röpke pillanatig sem álltak meg. Sőt. Megcélozta a nyakam is, amit a fejem pozíciója miatt jobban el is ért. Lágy puszikkal hintette be, és néhol meg is harapta egy kicsit. Közben egyre gyorsabban mozgatta a kezét, ami teljesen elvette az eszemet. Véglegesen. Már semmi más nem érdekelt, csak Tae.
-Tae.. Taeh-nyögtem ki végre. Taehyung nem emelte fel a fejét, csak hümmögött egyet, jelezve hogy figyel rám. - Taehyung...
-Igen Jungkook?
ESTÁS LEYENDO
Boy With Luv / TaeKook (Befejezett)
Fanfic*Úgy dőlt össze bennem minden, mint Babilon* 18+ rész: 20. MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGRE